SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Yang Pertama Buat Ku

Sex = MALE
Where it happened = KL
Language = Malaysian
Refnum = 38957
Ketika itu aku masih di Kolej Persediaan di Seremban. Aku meminati seorang rakan di dalam kelas kuliah ku. Nani merupakan seorang gadis yang comel dan manja. Aku tahu dia sudah berpunya tetapi teman lelakinya sudah melanjutkan pelajaran ke seberang laut. Secara halus aku merapati Nani mulanya sebagai teman belajar dan aku dapati dia amat merindui teman lelakinya. Aku bertekad untuk menjamah tubuh Nani yang mongel dengan apa cara sekali pun dan kerana aku belum pernah melakukan hubungan seks yang sebenar, aku mula mebuat perancangan. Aku mendapatkan pil tidur dari kedai ubat di pekan dan kondom.

Peluang ku muncul bila dua rakan ku yang merupakan teman lelaki kepada kawan Nani merancang untuk ke disko di KL. Lalu aku pujuk kawan Nani untuk mengajak Nani sekali dan mungkin kerana dia percayakan aku, Nani bersetuju.

Pada malam minggu itu, kami berenam ke sebuah disko di KL. Semasa menari, aku mengambil kesempatan meraba raba tubuh Nani terutama punggongnya yang pejal. Nani demgan lembut sentiasa menarik tangan ku dari merabanya. Dekat pukul 1.30 pagi, kami bersedia untuk pulang dan kerana hari telah lewat, aku mengajak mereka tidur di rumah abang aku yang kebetulan tiada di rumah. Semasa Nani dan rakannya ke bilik air, aku dan rakanku memasukkan pil tidur ke air mereka. Didalam teksi, aku dapati Nani telah mula lali. Kesempatan ini ku ambil dengan meraba buah dada Nani dari luar. Batang pelirku terasa amat keras ketika itu. Sesampai dirumah, aku memimpin Nani masuk dan membiarkan dia berbaring diatas couch dihadapan tv. Kawan kawan ku membawa teman masing masing kedalam bilik.

Dalam samar lampu aku kini berhadapan dengan Nani berseorangan. Perlahan lahan aku membuka butang blouse Nani serta meleretkan seluar nya. Buah dadanya yang masih dibaluti kelihatan pejal dan mengiurkan. Tanpa membuang masa aku membogelkan diri ku dan pelirku yang berukuran 7 1/2 inci kini terpacak seperti besi. Nani yang masih dalam keadaan separuh sedar aku bogelkan dan aku mula menjamah tubuhnya. Puting buah dadanya kuhisap sepenuh hati sementara tanganku menguis lubang pantat Nani yang semaking terangsang. Kemudian aku menjilat seluruh tubuh Nani serta mengakangkan kedua kakinya serta memasukkan lidah ku kedalam pantatnya yang gebu. Aku kemudian mem posisikan pelirku di celah kangkang Nani. Perlahan- lahan pelirku mula meneroka masuk ke lubang pantat Nani. Ketat dan licin....oh inilah nikmat seks pertama. Nani mengerang anatara sedar dan tidak. Aku terus menjolok masuk dan keluar selama beberapa minit sebelum memancutkan air maniku kedalam pantat Nani. Kuterbaring diatas Nani seketika sambil mungucup bibirnya.

Bersambung...

Yang Pertama Buat Ku

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -