SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Jiran Rumah Isteri Orang

Sex = MALE
Where it happened = Garage
Language = Melayu
Refnum = 37902
Isteri jiran rumah aku adalah bekas ratu cantik Bomba peringkat negeri. Isteri beliau aku panggil Kak Mon walhal suaminya aku panggil Pak Cik Rahim.
Kak Mon rajin basuh kereta. Kadang-kadang aku intai beliau basuh kereta pada ketika dia memakai baju T yang longgar. Setiap kali dia tunduk,
maka separuh dari buah dada beliau akan terserlah. Pada ketika itu aku akan melancap sambil memerhatikan beliau mencuci kereta. Kadang-kadang bila
dia tengah menyapu halaman rumah beliau, sengaja aku dekati beliau kerana ingin melihat raut buah dada beliau dari dekat. Aku tahu Kak Mon sedar
perbuatan ku, tapi dia sengaja biarkan aku tengok. Bukannya luak kalau orang pandang dia. Aku rasa dia rasa bangga kerana ada orang masih mengghairahkan
beliau. Adakala aku rasa nak rogol dia aje, tapi terpaksa aku lupakan hasrat aku itu kerana kami berjiran.

Rezeki musang takkan dapat kat helang, rezeki helang tak dapat kat musang. Dah jadi rezeki aku nak dapat bersama dengan isteri orang.

Rupa-rupanya selama ini aku tidak tepuk sebelah tangan. Kak Mon sememangnya ghairah kat aku. Semuanya berlaku pada satu malam....

Ketika malam itu emak aku suruh aku cari ayam yang bertenggek kat pokok rambutan di belakang rumah Kak Mon. Lepas sembahyang magrib, berkain pelikat tanpa
memakai seluar dalam, aku pergi kebelakan rumah. Berdebar hati aku ketika aku menuju kebelakang rumah aku dapati Kak Mon sedang membasuh cermin tingkap
dapur rumah beliau dengan hanya bercoli. Aku rasa dia tidak fikir ada orang yang akan melihat.

Aku betul-betul menjadi kaget. Aku nekad hendak mendekati beliau. Aku fikirkan tidak apa yang aku hendak malukan sebab yang tidak berbaju adalah Kak Mon.
Aku dah lupa suruhan emak aku mencari ayam. Aku pun sengaja laku depan Kak Mon yang sibuk mencuci tingkap. Alangkah terperanjat Kak Mon melihat aku lalu
depan beliau. Aku paling pada Kak Mon sambil menegur 'Hai, malam-malam cuci tingkap Kak Mon'. Dia kata dia sibuk waktu siang dan tingkap dah kotor sangat.
Anak mata aku sengaja aku arahkan ke buah dada Kak Mon. Kak Mon masih kaget tak tahu nak buat apa. 'Mak suruh cari ayam, kata dia mungkin kat belakang rumah
Kak Mon' kata aku walaupun tak di tanya. Dengan tidak semena budak botak kat bawah tu bangun. Dan Kak Mon perasan budak tu bangun sebab mata dia memerhatikan
kain aku. 'Tak pe Kak, saya cuba intai tepi pagar sana' kata aku lagi. Aku sengaja pergi kat tepi pagar sebelahan gerej rumah Kak Mon. Tempat tu gelap tapi
berhadapan dengan Kak Mon yang sedang mencuci tingkap. Apabila tiba ditepi pagar, aku sengaja urutkan budak botak. Aku tahu Kak Mon boleh nampak aku mengurut
walaupun tempat aku berdiri tu gelap. Sebab aku kata gitu, mata Kak Mon asyik memandang aku. Aku nekad nak beritahu beliau bahawa aku idamkan tubuh beliau. Biar
dia tengok aku melancap dan terpancut depan beliau.

Tengah aku asyik mengurut, tiba-tiba Kak Mon masuk dalam rumah dan berhenti cuci tingkap. Aku pulak berhenti melancap. 'Mana pulak Kak Mon ni, dia marah kot'
kata dalam hati aku. Dalam terintai-intai tiba-tiba aku terdengar suara ' Tak nampak lagi ayam kau tu ke'. Itu suara Kak Mon. Aku paling kebelakang dan Kak Mon
berdiri di tepi gerej. Dia berkemban tanpa memakai coli. Dia jalan mendekati aku. Dada aku terus berdebar, takut akan dimarahi Kak Mon. Apabila sampai sebelah
aku, Kak Mon terus meraba budak botak aku. Apa lagi, bangun balik la budak tu.....
Bersambung

Jiran Rumah Isteri Orang

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -