SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

pasrah

Sex = FEMALE
Where it happened = my room
Language = Malay
Refnum = 36550
Assalamualaikum….
Salam sejahtera kepada para pembaca yang dihormati lagi di kasihi.Aku memasukki ruangan baru lagi dan aku mendapati yang bawasannya yang ada banyak cerita-cerita yamg menarik didalamnya .Oleh itu aku pun nak menyumbangkan cerita berdasarkan penggalaman ku ….
Mula-mula cerita dia begini.Nama aku Liza,tinggal di Kuala Lumpur(Ampang).Aku masih belajar lagi didalam jurusan progammer IT software di maktab yang bernama ITTAR.Mula-mula aku berlajar komputer nie atas desakkan mak dan bapa ku …aku memang tak minat langsung tentang komputer nie tapi apa boleh buat ???.Aku pun mulakan lah pelajaran ku Di dalam kelas aku tu ada beberapa orang perempuan dan lelaki .Mula aku belajar di semester satu tak lah susah sangat,tapi bila aku berganjak ke semester dua aku rasa amat susah sangat di sebabkan aku tidak memiliki komputer.Jadi aku pun bercadang hendak membeli satu komputer .Aku pun bertanyakan macam mana hendak membeli sebuah komputer dari rakan-rakan ku.Mereka pun bercerita lah tentang komputer.Akhirnya aku dapat juga memiliki sebuah komputer tetapi hanya klon sahaja.Dari hari ke hari aku menggunakan komputer aku tu,aku semakin cekap.Oleh kerana aku sudah semakin cekap aku pun tidak tahu hendak buat apa lagi tentang komputer aku tu,asik-asik main games sahaja..so rakan-rakan aku pun mengajar aku tentang internet.Mula-mula aku tidak berasa seronok pun ..biasa aje…tapi oleh kerana rakan-rakan aku lagi cekap dari aku ,mereka pun mengajar aku tentang melayari laman web yang tidak sepatutnya dilayari oleh aku dan masayrakat sku.Semakin hari semakin aku seronok..dapat melihat “benda”yang aku tidak pernah lihat selama nie .
Aku melihat gambar,membaca.dan berbagai lagi sehinggalah pada suatu hari….aku telah melayari laman web orang melayu dan aku sungguh terkejut melihat banyak orang melayu berbogel di internet sama ada perempuan mahu pun lelaki…
Ada yang setengah tu gambar tipu dan ada yang setengah tu gambar betul…kerana kawan aku mengambil jurusan tentang grafik menggunakan adobe dia dapat tahu yang mana betul dan yang mana tak betul.Makin lama aku rasa ada yang tidak kena pada diri aku iaitu seluar dalam aku kerap basah dan aku tidak tahu kenapa??? aku takut hendak bertanyakan kepada rakan-rakan ku…dan untuk mendapatkan kepastian aku mencari maklumat di dalam internet.Rupa-rupanya baru aku tahu yang selama ini saya mengalami perasaan yang dipanggil oleh remaja sekarang iaitu stim. Aku pun mencari lagi maklumat bagaimana rasanya kalau seseorang itu stim…so akhirnya aku mendapat maklumat bahawanya aku sebagai orang perempuan kena memasukkan satu benda yang agak keras mahu pun panjang .Aku pun terus ke pasaraya bernama sungei wang di tingkat tiga dan membeli barang tersebut.Apabila sampai dirumah aku melakukan apa yang disuruh..tetapi aku tidak merasa kenikmatannya malah kesakitan yang ada.Aku pun melayari laman web kegemaran ku….dan aku melihat gambar orang bogel dan aku memasukkan barang yang aku beli tadi tu ke dalam kemaluan ku …..ahhhhhhhh….argggggg …..seperti yang di terang kan dan seperti yang dijangka aku mendapat kepuasan yang tidak pernah aku alami selama nie….air aku iaitu air mazi aku terpancut-pancut keluar dengan banyak sekali kerana ini adalah kali pertama aku melakukannya . Kesedapan yang tidak dapat di ucapkan oleh kata-kata.Selepas tu aku buat kali kedua sambil meramas buah dada ku yang sedah membesar dan aku mengentel putting ku ,aku merasa sunggun geli lagi menyedapkan.aku puas lagi untuk kali kedua….arhhhhhhhh…..Aku semakin berani …keesokkannya aku membeli vcd cerita lucah…oleh kerana aku tidak mempunyai vcd ,aku menontonnya di komputer ku dan aku pun buat perkara seprti biasa..dan kali saya lagi bertambah puas …..arhhhhhggggggg….sambil air mazi terpancut terkena komputer ku……Pada keesokkannya aku terpaksa membuat assigment atau kerja berkumpulan ngan rakan aku.Kumpulan aku menmpunyai empat orang ,tiga orang lelaki dan aku sahaja yang perempuan.Kitaorang terpaksa undi sama ada sama ada aku dan seorang lagi membuat bahagian yang nie dan diaorang buat bahagian diaorang….akhirnya aku pun mulakan assigment aku dengan seorang rakan aku di rumah aku….kerana aku tinggal bujang manakala rakan aku tu tinggal ngan keluarga…semasa kami berduaan aku merasakan ada yang tidak kena…rakan aku nie seolah mahu mengambil kesempatan terhadap diri ku …apabila aku tengah menaip dia duduk di belakang ku .Aku dapat mendengar bunyi yang kuat di katil ku seperti orang tengah meronta-ronta…aku memperdulikkan….tiba-tiba rakan saya berkara”hey liza aku nak balik lah…nanti aku call aku”,dan aku pun bersetuju..Apabila dia sudah balik , aku mendapati ada kesan tompokan sejenis air di atas katil ku..aku pun cuba membaunya ,,,erkkkkkk …rasa macam nak muntah…aku rasa rakan aku sudah mengambil kesempatan terhadap ku…Hari esok nya aku membuat lagi assigment dengan rakan ku semalam …
Macam yang diduga benda nie berlaku lagi tertapi kali nie aku sudah bersiap sedia…..apabila aku mendengar katil bergoyang…aku pun berpaling dan secara tiba-tiba terpancutlah air mani tepat kesasaran muka ku…apa lagi aku punya marah lah…apabila aku membasuh muka ku , aku hairan kenapa dia nie puas cepat sangat ….aku nekad hendak bertanya kan kepada dia…masuk sahaja di bilik aku pun bertanya kan soalan itu kepada dia…”Man kenapa kau nie puas cepat sangat ha….aku rasa tak sampai sepuluh minit lepas tu kau sanggup melancap kan atas katil aku ye???!!!! Kau nie gila sex ke????”,dia hanya tunduk sahaja tak berkata.kata apa-apa pun….lepas tu saya Tanya lagi “kau nie dah biasa ke buat macam nie..maksud aku melancap kat belakang orang perempuan…..”, tiba-tiba dia menjawab….”aku bukannya apa …kau cantik sangantlah dan aku berani sumpah yang aku nie hanya buat benda nie kat kau sorang sahaja..”, aku pun tak tahu nak kata apa…lepas tu dia kata lagi..”Liza ,kalau aku nak kau aku boleh rogol kau tau….sebab kau dah umur lebih 21 dah….janji kau tak luka kan kau…mesti aku lepas punya”, tersertak aku mendengar kata-kata dia tu…lepas tu aku tanya kat dia..” kenapa kau tak rogol aku ha!!!!!!”, dia menjawab “ aku tak buat macam tu pasal aku suka kan kau , aku tak nak tengok kau cedera dan menderita….biar lah aku melancap kat belakang kau pun itu dah memadai…”,terharu aku mendengar kata-kata seorang lelaki yang begitu gemtelmen. Aku pun memeluknya..dia balas pelukkan ku…tiba-tiba aku dapat rasakan ada benda yang tegak di dalah seluar dia..” ehhhhhh takkan dah stim dah”,
“mana ada nie pen aku lah…apa lah kau nie”, “man aku nak tengok kau melancap depat aku boleh tak”, “,macam mana …aku punya nie tak leh naik lagi…kena tunggu lama sikit”, “ye ke…biar aku cuba ye….”,pelahan-pelahan aku pun memegang kemaluan dia …dia merasa geli dan tak senang duduk…tiba-tiba benda dia tu naik dengan mendadak…aku pun melepaskan benda tu dan menyuruh dia melancap…dia pun akur dan melancap…dalam beberapa minit dia pun melepaskan lavar yang putih dan dia merasakan amat puas sekali.”yang nie lagi puas dari tadi ,pasal kau pegang aku punya,terima kasah ye”,” sama-sama, kau rasa kau nie boleh melancap lagi tak”,”ehhhh mana boleh dah ,nie dah masuk dua kali nie….mati lah aku…”,”ye…ke nie…?”, “kau tak caya kau cuba lah …..yang macam tadi tak jalan punya”,”betul nie????”.”betul”,
“ok…..kau duduk diam kat situ”, dan tidak beberapa kemudia aku pun membuka baju dan terserlah lah gunung yang diselaputi coli berwarna merah,kemudia aku pun membuka seluar,dan terserlah lah segitiga emas yang diselaputi seluar dalam berwarna biru muda…dengan tidak semena-mena dia punya benda pun naik menjanak lagi tinggi dari tadi….dan aku pun menyuruh nya melancap…..sedang dia melancap aku menari di depannya….tak sampai 10 minit iaitu lebih kurang 6 minit dia telah memancutkan lavar putih nya kali nie dengan banyak sekali…..arhgggggggggggg,,,……….sedapnya………
aku sungguh puas melihat lavar tu terpancut dengat derasnya…..habis sahaja pancutan itu aku dengan cepat terus membuka
selaput yang meyelaputi gunung kesayangan aku itu…terserahlah buah dada aku yang sedang membesar … dan aku pun terus mengurut koneknya…belum sepuluh kali goncang….dia telah memuntahkan lavar putih nya sekali lagi…..habis terkena muka aku ……. arhgggggggggggg……iskkkkkkk seeeeeedapppppppppppp nyaaaaaaaaa……..
dengan secepat yang mungkin aku pun membukakan seluar dalam ku dan terserlah lah segitiga emas yang selama nie
aku menjaganya dengan rapi……….dia pun memandang kearah segitiga aku tu…….aku pun terus mengurut konek nya yang agak lembik tu…..aku pun menarik tangan dia dan memasukkan ke dalam lubang keramat ku tu dan aku pun mengerang…….arghhhhhhhhhhhhh sedddddddddapppp nya…laaaaagiiiiii sedappppp sangatttt nie…...dengan tidak semena-mena dia telah memancutkan lavarnya sekali lagi sejurus mendengar suara aku mengerang……aku tidak berputus asa …lalu aku lapkan koneknya lalu aku memasukkan koneknya ke dalam mulut ku…..lebih kurang 10 minit kemudiaan aku pun menegakkan koneknya dan menghalakannya ke arah segitiga aku itu , belum sempat masuk dia telah memuntah kan lavar nya dan dia pun terus tertidur…….aku pasrah….aku pun menyuruh dia balik…..keesokkan harinya aku membuat assigmet dengan orang lain dan berlakunya perkara itu semula…aku pasrah buat kali ke dua……………sehingga lah sekarang aku tidak dapat menikmati rasa berasmara….kenapalah lelaki nie hanya mementingkan nafsunya sahaja tanpa menghirau kan perasaan orang perempuan……
jikalau ada sesiapa yang boleh tahan atau memberikan aku rasa berasrama…sekali pun cukuplah…..

pasrah

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -