Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

abg tiri akoo

Sex = FEMALE
Where it happened = my house
Language = Melayu
Refnum = 36190

peristiwa ini berlaku pada tahun lepas akhir pada tahun lepas di mana ako sendirik tidak pasti tarikh yang tepat.. waktu itu ako baru sahaja menduduki peperiksaan spm.. mak ako telah lama bercerai dengan ayah ako dan mengambil keputusan untuk berkahwin lagik dengan duda anak sorang dari johor yang ako sendiri kurang paasti. memandangkan ako budak skolah asrama penuh ako tidak dapat mengikuti perkahwinan mak ako dan sememangnya ako tak hendak menghadirinya..
selepas itu, kami sekeluarga tinggal serumah baru ku tahu yang papa baru ku ader seorang anak lelaki yang tua setahun darik ku . namanyer faizal dan orangnya pendiam dan berkulit sawo matang.ako pada ketika itu sudah pon mempunyai seorang teman lelaki tetapi ako hanya ringan ringan ngan boyfren ako . biasalah kan setakat french kiss tak pernah lebih dari itu.
bilik ako dan bilik abg ako berkongsi satu bilik air di mana dia boleh ke bilik ako dengan menyeberangi toilet tersebut. bilik parents ako berada di tingkat bawah,.
pada mulanya ako tak begitu risau dengan abg ako kerana dia tidak lekat di rumah. al-maklumlah remaja sekarang . abg ako ako rasakan amat sosial dari pemakaian nya. ako diibaratkan gadis biasa kerana ako berada di sekolah asrama dan tidak begitu berpengalaman.
ayah dan mak ako terpaksa menghadiri satu jemputan kawan mak ako yang akan berkahwin di kedah..ini menandakan ako akan berdua duaan dengan abg tiri ku. papa (ayah tiri ku) awal awal lagi pesan kepada abg tiri ku agar jangan kuar rumah pada waktu malam kerana khuatir kan keselamatan ako di rumah.. tinggallah ako dan abg ako . ako hanya memakai baju t- shirt yang besar hingga paras lutut berwarna pink dan ini mmg pakaian tido ku.
ako turun untuk tengok tv di bawah ako sangkakan abg ako keluar tetapi dia tidak kuar.. sungguh diluar dugaan dia mengikut kata kata papa. doa hanya memakai boxers dan singlet dan ketika itu dia sedang asyik menonton berita tv3.
ako tanpa berfikir panjang terus duduk di tepi abg tiri ku. abg tiriku memandang sekilas dan kembali memanahkan matanya ke kaca tv. ako dan abg ako tidak pernah bercakap. ako cuba menarik perhatian abg ako utk bercakap dengan ako dengan memerhati dia.` aper tengok tengok?'tanya abg ako tanpa menoleh.memandangkan ako anak tunggal ako berkelakuan manja dan mengada ngada. ako meniup di telinga nya sambil tergelak gelak kecil . dia agak terperanjat dengan kelakuan ku tetapi turut sama tergelak . kami kemudian main pillow fight.. dan tanpa disengajakan ako duduk di atas perut abg ako dengan posisi ako menunggang abg ku.
ako dapat rasakan yang abg tiri ku mula stim. ako merapatkan muka ku ke muka abg ako dan kami dikelilingi oleh rambut panjang ako menutupi pemandangan di luar.. ako hanya memberi satu senyuman yang cukup sexy. abg ako tanpa berlengah terus mencapat tengkuk dan memcium ako.ako tidak menolak terus bermain sup lidah dengan abg ako. ako tidak melepaskan peluang terus menghisap lidah abgku. ako gigit manja lidah dan bibirnya sambil membuat desahan mengoda. ako tidak tau kenapa tapi ako mmg tekad utk bermain dengan abg ku. kami bermain agak lama. ako begitu mudah teransang. ako mengerang dan mendesah desah halus yang ako rasakan makin menaikkan lagik stim abg tiriku.abg tiri ku menjilat leher jinjang putih ku sambil tangannya melurut lurut peha ku dan akhirnya segitiga emas ku. ako dapat rasakan panties ako sudah basah lencun. abg tiri ku tergelak kecil melihatkan keadaan ako seperti kebuluran yang sibok meraba raba dan merintihkan belaian.abg tiriku bergerak ke bawah sambil menghidu hidu tetek ako.
ako dibogelkan dalam sekelip mata. dan abg tiri ku dengan rangkus menhisap tetek ku.. sambil tangan mengetel getel tetek kanan ku.. abg ako ketika itu masih lagik berseluar walaupun tidak berbaju mengerakkan bontot nya perlahan lahan agar ako dapat merasakan kote nya itu di burit ako yang tidak beralas,,.. abg ku kemudiannya mengngankang ako sekankangnya dan dia kemudian menggosok gosok biji kelentit ako. ako rasakan ketika itu ako sudah berada di kayangan.. tetiba abg tiriku menjilat dan menghisap biji kelentit ako. ako terus climax, abg ku memasukkan jarinya perlahan lahan. memandangkan ako masih dara. hanya separuh saja jarinya yang dapat masok. abg ku meneruskan hisapannya di burit ako.. abg ako memecat boxersnya dan bertukar posisi,.. kami membuat posisi 69. ako menghisap kote besar abg tiriku. kotenya sungguh besar,, sekali sekali dia mendesis kesedapan. ako sudah klimaks beberapa kali sehingga abg tiri ku berhenti dan memasukkan kotenya ke lubang burit ku..
abg tiriku membisikkan kat telinga ku `honey it will hurt just a time of minute ok?' sebelum sempat ako menjawab abg tiri ku terus menghunus kotenya ke dalam burit ako.. ako meraung sekuat ati.. ako rasakan seperti burit ako terkoyak.
abg tiriku terus membisikkan kata kata romantis . abg tiriku cuba mencium mulut ako ako memalingkan muka ku . ako menangis kerana kesakitan yang amat sangat, abg tirikumenghisap kembali tetek ku dan sambil tangannya sibok mengusap pehaku rambut ku dan seluruh tubuh ku.. dia terus sibok menyoyot tetek ku .akhirnya abg ako menggosook gosok kelentit dan ako hilang kawalan ` ako bisikkan pada abg tiriku ` i wanna move' tanpa membuang masa abg tiriku terus mendayung perlahan lahan. walaupun masih terasa kesakitan tetapi perasaan lust ako mendahului segala galanya. abg tiriku terus mendayung dengan laju dengan suara erangannnya. ako pula tidak henti henti bersuara `ahhhhh ahhh deeper... harder' ako begitu geram.. ako capai bontotnya dan memaksa abg tiriku memasukki lagi dalam. ako dapat merasakan kote besar itu masuk keluar darik burit ako. bunyi nya sungguh sedap didengar.sambil membutuh ako abg tiriku mengosok gosok puting tetek ku. ako tidak lepas mengosok dadanya rambutnya.. kami betul betul tidak tahan sehingga klimaks.apabila hendak klimaks abg ako merapatkan kaki ku dan dia menolak sedalam yang mungkin nikmatnya tidak dapat ako nyatakan.ako meraung sekuatnya dan abg ako menolak kotenya sedalam mungkin dan ako mengemut sekuat hatiku.. itulah pengalaman pertama ako yang ako akan kenang sampai bebila.. selepas itu .. ako merasakan burit ako `sore', ako terpaksa berjalan mengangkang.tapi tidak kesah la kerana kami mmg tidak keluar rumah. semua stail telah kami buat,.. dalam masa 3 hari yang parents kami tinggalkan kami gunakan sepenuhnya.. seluruh rata ceruk rumah kami kami lakukan.. sehingga pon di dapor..
sehingga kini kehidupan ako dan abg tiriku tidak berubah, kami masih lagik melakukan seks bersama malah semakin gila melakukannya. dan kedua ibu bapa kami masih tidak dapat mengesan mereka hanya menyangkakan kami hanya baik seperti adik beradik. ako sudah pon clash dengan bf ako dan ako mmg cintakan abg ako sorang.ako akan teruskan pelajaran ako di ipta tetapi ako tetap dengan hubungan ako dan abg ako.
yang pasti kote abg tiriku ako mmg jaga dengan bersih dan cermat dan yang pasti burit ako , ako sentiasa jaga dan tatang bersih dan kemas agaar abg ako akan sentiasa menyayanginya.
mungkin cita ako tidak berapa menarik kerana ako tidak pandai bercerita.tapi ini adalah firsttime ako. ahh akoo dah naik stim.. ako akan menjalankan wayang dengan abg ako sebentar lagik .bye

abg tiri akoo

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -