1771 Views |  Like

adik ku

Where it happened: rumah
Langauge: Malay
Sex: MALE
Rating: 10
Category: Straight

Cerita ni macam ni. Masa tu aku aru aje berumur 15 tahun,kira dah gila sex dah. So aku ada seorang adik saudara berumur 13 tahun, sama satu sekolah dengan aku.Cuma beza rumah dengan aku 3 buah aje
Pada hati tu aku awal balik sedangkan adik aku tak gi sekolah kerana ada hal sikit. pagi tu adik ku ikut emak ku gi bandar ,so tinggal le aku sendiri.
keesokkannya, kedua orang tua aku balik kampung. Disebabkan aku mengatakan ada kk di sekolah maka aku disuruh kedua oleh makcik aku untuk menjafga adik saudaraku( Cy).Pada mula nya tak tergamak pulak saya nak buat perkara tak senonoh,tapi apakan daya .Bermulanya macamni,;;;;Masa pukul 10.00 tu saya suruh dia mandi. Lepas aje mandi dia msuk ke bilik untuk salin pakaian.kebetulan pulak masa tu saya kat luar rumah sedang berborak dengan kekawan. Kira-kira 5 minit selepas tu, saya masuk ke bilik kerana saya berjanji dengan kekewan saya untuk berjumpa malam nanti.Saya terus tergesa masuk ke bilik dan saya dapati Cy masa tu tenggah baca buku di atas katil saya..Maka saya terus terfikir cara untuk makan cy, so saya suruh cy untuk menutup semua pintu bilk dan dia membuat tanpa membantah.Sejurus itu saya meyuruh Cy untuk kembali membaca . Saya terus baring di tepi Cy sambil memerhatikan buah dadanya. Tanpa sepatah kata saya terus mendakap Cy dan menyuruhnya supaya diam.Biasalah masa unur macam ni ,,Cy hanya akan duduk diam. SAya meminta Cy untuk membuka bajunya dan terus menjuilat kedua-dua buah dadanya.Cy terus berusaha untuk menolak saya dan mengatakannya geli. Tetiba kedengaran aje pintu diketuk dari luar dan saya tergesa melihat adakah orang tua saya dah sampai,,dan saya dapati ianya kawan Cy. Saya menyuruh Cy agak duduk diam dan menyalin pakaiannya. Saya segera menjemput Lily untuk masuk kan memberitahu bahawa Cy tenggah sibuk. Sejuruh selapas tu ,Cy keluar dan berbual-bual dengan lily,,risau juga saya kerana takut Cy membongkanran perkara tadi. Saya memanggil Cy supaya masuk ke bilik dan memberitahu supaya menyuruh Lily pulang,,namun Cy tetap bertegas . Dan saya nekad dengan memeluk Cy dan memasukkan tanggan saya ke dalam seluarnya dam melucutkankan seluarnya..Cy hanya diam dan membiarkan lily di ruang tamu.Selepas melucutkan seluar Cy saya terus mengunci Cy di dalam bilik saya dan mengatakan kepada Lily bahawa Cy tiada masa untuk berbual dan menyuruh lily balik.

opsss,sambung lain kali

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience