SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Ijanku

Sex = MALE
Where it happened = Pulau Tioman
Language = Malay
Refnum = 35894
Pertama kali aku mengenali kenikmatan persetubuhan. Terlarang. Aku mempunyai seorang gf yang ku kenali melalui kesilapan nombor talipon. Perhubungan berterusan sehingga detik pertama kali pertemuan. Anggun, potongan badan macam model dan yang menariknya bertudung. Bertugas disebuah bank.
Dalam pertemuan pertama, jari-jari runcingnya seringkali mecubit paha ini bila sesuatu perkara lucu diperkatakan. Manja sungguh. Kadangkala payu daranya yang menonjol menyentuh lembut kemeja yang ku pakai. Sengaja atau menggoda tidak pasti. Dengan suara manja & setim, membuatkan "anu aku" menegang semacam.

Dipendekkan cerita bahawa Gf aku ini (Izan)baru putus tunang. Tunang dia dah kena kahwin paksa kerana telah membuntingkan rakan sekerjanya. Izan terlalu frust. Maka aku pula yang jadi galang gantinya. Hampir tiga bulan persahabatan itu hanyalah sekadar pegang tangan, sesekali aku mencium dahinya..tidak lebih dari itu. Ijan menghormati tingkahlaku aku.

Masuk bulan keempat...Nov 199.., Ijan mengajak aku ke Tioman kerana dia dapat hadiah percuma package dari syarikatnya untuk dua orang. Pada mulanya aku menolak tetapi setelah dipujuk, aku menerimanya. Aku menolak kerana kami belum ada ikatan. Dan aku belum mengenali sepenuh hati budinya.Maka berangkatlah aku dan Ijan melalui "Pelangi Air" kedestinasi berkenaan. Terasa macam orang berbulan madu pula.

Aku kekok bila duduk berdua dalam bilik. Aku lebih senang bersantai di verandah memerhati camar laut sambil menyeduti "salem lightKu". Bila masuk kedalam bilik, ku lihat ijan terlelap di katil dengan bertuala sahaja. Tersingkap tuala menampakkan seluar dalamnya berwarna hitam dan kembung "apam dan alur lurahnya" begitu juga branya. Ah! betul menggoda. Berdenyut-denyut batangku. Alangkah harmonisnya kulitnya yang putih dan pakaian dalamnya. Sesungguhnya itulah pertama kali secara "live". Aku berlalu dan masuk kebilik air untuk mandi. Sedang aku menggosokan sabun dibadan dan "anuku" yang masih belum kendur tu..ijan menolak pintu dan masuk. Terkejut besar. Ijan hanya tersenyum manja melihatku. Tanpa bicara ia menanggalkan tualanya dan terus memelukku. "I love you..darling".Itulah ucapan yang diucapkan ditelinga.

Mulut bertemu mulut, lidah bersedutan seperti seribu tahun tidak bertemu. Hilang terkejut datang nafsu sebagai seorang "jantan". Teteknya yang sebesar nasilemak seringgit dengan puting kemerahnya menekan diri ini. Batangku kadangkala terkena alur apamnya. Dibawah pancutan air yang dingin, peluh memercik. Tangan ini tanpa sedari telah meraba teteknya dan bermain dengan putingnya. Keluhan halus terkeluar dimulut yang comel itu. Hidung ini bagai diajar untuk mencium kelopak telinganya, lehernya dan akhir sekali mulut menggigit dan menghisap puting yang berada didepan mata. Mata ijan bertambah kuyu dan tangannya mula menggosok batang kau. Betapa nikmatnya kesan dari jari halus yang menggenggam dan melurut itu....Akhirnya lurah itu ku terokai jua dengan jari ini. Seperti ular bunyinya bila kelentit digosok dan diulit. Berlendir dirasakan kelopak mutiara itu. Terasa ingin terpancut air miang diriku disaat itu.

Ku gendong Ijan ketempat tidor dalam keadaan basah. kami bergulingan tanpa sehelai benang. Tiada ucapan diucapkan. Hanya mata dan reaksi menjadi pengantara. Ku jilati habis tubuhnya sehinggalah ke lurah mutiaranya. Aku merasakan hampir dua kali ia telah klimaks.Ia hanya sekadar menggengam batangku dan kadangkala memicit-micit.

Akhirnya....ku terokai jua keparawanannya dan aku bertanggungjawab selepas itu aku nikahi dan menyesal apa yang telah aku lakukan bersama ijan-isteriku. Nasib baik tidak mengandung..kalau tidak berbin atau binti abdullah anak yang tidak mengenal dosa.

Ijanku

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -