SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Kakak ku sayang

Sex = MALE
Where it happened = rumah
Language = Malay
Refnum = 35775
Hai,aku nak citer pengalaman aku main ngan kakak aku
sendiri.Waktu tu aku berumur 18 thn dan akak kau pula ketika itu berumur 24 thn.Aku memang dah lama geram ngan akak aku ni pasal tetek dia besar dan dia memang suka pakai seksi terutama bila kat umah.
Nak dijadikan satu cerita ,pada satu hari ni keluarga aku pergi bercuti dekat cherating kecuali aku dan akak aku yang sorang ni.Satu hari ni aku baru balik dari rumah kawan aku kira2 pukul 11.30 tengah hari.aku tengok pintu umah aku kunci,tapi nasib baik aku ader kunci spare.So aku pun masuklah dan aku ingat takde orang kat umah waktu tu.Tetiba aku dengar bunyi shower kat bilik air,so aku tau la yang akak aku ni tengah mandi.Aku pon mula terpikir idea jahat,aku terus masuk dalam bilik akak aku dan menyorok kat tepi almari.Akak aku yang baru lepas mandi ni terus masuk dalam bilik dan disebabkan dia ingat takde orang kat dalam umah,dengan selambanye dia berbogel.lepas tu aku tengok akak aku mula mengadap cermin dan belek buah dada dia.Lepas tu aku tengok akak aku stim sendiri,dia dah mula masukkan jari dalam pantat dia.Aku yang dah lama stim ni pun aper lagi terus datang dari belakang dan peluk dia.Akak aku terkejut dan terus berpusing memandang aku.Dia cuba bersuara tapi bila dia buka mulut aku terus cium mulut dia sambil tangan aku merangkul kemas badan akak aku.
Mula2 akak aku cuba meronta tapi lama kelamaan rontaan nya semakin lemah dan akhirnya membalas ciuman aku.Lama juga aku cium akak aku sebelum aku lepaskan dia.Akak aku memandang aku,mata dia kuyu.Aku pun cium mulut dia kembaliKira2 2 minit lepas tu aku bangun dan mengarahkan senjata aku kat pantat dia.Ketat..maklumlah masih dara hehehehe.argh...argh mmm,mmm,,,lezz pezz laju lagi c,mon yes arrh.aku mengayunkan konek ku...15 minit lepas tu aku rasa nak pancut tapi akak aku terus kepit pinggang aku dengan kaki dia dan suruh aku teruskan.c,mon pezz arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,,,,,aku capai klimaks bersama dia...lepas tu aku baring atas badan dia...Akak aku tersenyum dan ucapkan thanks...

bersambung....dalam keluaran akan datang aku akan cerita aku main dengan dia lagi dan juga cerita aku main dengan akak aku yang lagi satu.

Kakak ku sayang

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -