SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

lubang ketat

Sex = FEMALE
Where it happened = phuket beach
Language = Malay
Refnum = 34422
pengalaman manis, indah, gian dan macam-macam yang telah aku rasai dalam hidupku. aku seorang wanita yang memang sememangnya dahagakan sek dan batang jantan terutamanya batang jantan tua yang teramat tegang dan masih punya umphhh.
tue pun taklah tue sangat dalam lingkungan 40an ke 50 an nak-nak yang laki orang punya konek yang dah banyak celup lubang pantat.

aku berkenalan dengan seorang businessman handsome lewat usia 40an dan jantan aku ni sememangnya jaga tentang kebatinan dan kenikmatan seksnya semenjak muda-muda lagi.
Suatu hari aku dan sikonek sedap ni gilah ke phuket konon-konon nak tukar angin. nampaknya aku yang tak sabar-sabar sangat nak tengok batang konek dia maklumlah aku pun dah lama kelaparan dan kegersangan.

kita orang dah rancang nak pergi beromen semata-mata tanpa ganguan sesiapa, jadi tempat yang jadi pilihan terbaik kami diatas pasir pulau phuket yang bersaksikan ombak nan indah yang berkocak-kocak ibarat pantatku juga dalam kocakan koneknya yang tajam dan mencengkam, nun pohon kelapa melambai-lambai ibarat bersorak keseronokan mainan kami yang sememangnya enak emmmmmmmhh ahhhhh..ghhhhh!!!!!

diatas pasir yang segar dan bersih aku didakap, digomol oleh jantan tua power ini dengan rakusnya, tetekku yang sememangnya besar lagi digomol geram, disondol dan diramas-ramas buah dada ku dengan rakusnya. tanganku mula menggatal membuka zip mencari batang lazat...aku dapat menarik batangnya yang luar biasa keras dan panjang dalam hati berkata agaknya ada ilmu batinkah orang tua ini sehingga aku sendiri tidak tertahan dan sabar untuk menyumbatkan batang koneknyanya ke dalam pantatku yang menggatal ini.

jantan tuaku membunuskan mukaku kedalam kangkangnya, aku pun apal lagi kuramas, kuurut kujilat , kukulum batangnya yang sepanjang 9 inci itu. itulah batang yang selama ini menjadi idamanku yang amat sesuai dan padan buat pantatku ini. aku dapati koneknya semakin mengeras dan mulai basah, lalu aku menarik tangannya dan kami belari-lari di atas pantai sambil bogel kelihatan koneknya panjang bergoyanngan ketika berlari. akhirnya dia dapat menangkapku dan terus dihunuskan batangnya dalam pantatku, tapi kutahan ku kata nanti dulu, lalu dia geram dan menjilat pantatku awhhhhhhhh......ehhwwwiioo...sudahnya aku digomol lagi lalu tanpa sedarku yang dalam stim itu tiba-tiba koneknya terus disumbatkan kedalam "mahligai hangatku ini" menjerit sakan orang tua tu merasai pantatku baru dia tahu betapa hebatnya aku. aku bilang padanya jangan cepat keluar air, kerana aku mahu lama dijolok kedalam lubangku yang masih ketat ini.
dia lalu mengajarku agar mengoyangkan punggungku supaya terasa lebih kenikmatannya, memang sedap giler betul laki orang ni, untungnya siapa dapat jadi bini dia. wau naik juling bijik mata aku dibuatnya.... akhirnya kami sama-sama sampai ke tahap klimaks, apalagi kubilang jangan buang air diluar pancitkan kedalam pantatku atau kutelan saja. aku amat suka sekali bau haruman air konek lelaki....auwww menghairahkan dan memukau.

kami pun keesokannya pulang ke malaysia dengan suatu pengalaman yang sukar untuk dilupakan, sehingga kini aku masih mencari konek yang sesedap orang tue itu. pantatku masih belum puas dengan kenikmatan konek seorang tua yang berpower giler......ahhyeee.....

lubang ketat

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -