Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

diraba sampai climax

Sex = FEMALE
Where it happened = dalam bas
Language = Malay
Refnum = 33667
hmn..ok..saya ada satu cerita yg amat sedih..
peristiwa ni berlaku masa saya di form 5 lagi...masa tu saya bersekolah di cbn(convent bukit nanas) dan saya tinggal di klang..nak di jadikan cerita..saya dalam perjalanan nak balik ni..saya naik la bas klang kat hentian bas klang tu..saya naik laa..lepas tu saya duduk kat barisan belakang belah hujung...tiba² ada sorang mamat..gayanya macam hensem gakla..org kata chinese looks..
dia mula² dia duduk berjauhan dengan saya..tapi lama² dia makin dekat...saya risau jugak la masa tu...mana taknya..time tu pulak org tak ramai..so kerusi belakang tu gerentila takde org nak duduk...saya cuma biarkan dia lepas tu saya tarik beg dekat saya...makin rapat dia..saya lagi takut..tapi dia cakap pada saya jangan takut dik..abang org baik katanya..isk macam filem pulak..geliii..
tiba tiba dia tarik beg yg saya letakkan atas riba saya..
saya kata "apa ni bang, jangan la buat camni..apa ni"..
tapi di buat tak tau je..saya marah jugak la dekat dia...
tapi saya tengok dia buat tak tau jugak...tiba²..dia letak tangan dia atas peha..isk..saya dah risau ni..makin lama makin hampir pada celah saya,..saya rasa nak jerit tapi tak tau apsal tak boleh jerit masa tu..saya makin seram sejuk..
sedang saya fikir tu..tangan dia dah ada kat celah saya...
makin terkejut la saya...dia makin berani..di gosoknya kain sekolah saya...iskk..saya tak tau nak buat apa lagi..makin lama saya rasa makin sedap...kemudian, dia selak kain sekolah saya...tapi saya biarkan saja..tak tau pasal apa..
dia gosok cipap saya berkali kali...saya makin seronok di buat macam tu...saya dapat rasakan kenikmatan luar biasa...
tak pernah buat macam ni selama ni...makin lama makin basah pantis saya..saya mengerang tapi takla kuat sangat..mengerang sedap la org kata..macam tak faham pulak..
saya dapat rasakan jarinya ganas dan makin laju sampai saya climax..saya rasa adela 2 kali sebelum sampai kat bus stand klang tu...tak sedar pulak bas dah sampai...abang tu tengok saya dah letih semacam...dia cakap terima kasih pada saya..
saya makin pelik tapi saya rasa saya jalan balik masa tu dengan pantis basah....memang seronok rasanya..tapi yg saya sedih...pada pantis saya tu ada bekas kari..rupanya abang tu tak basuh tangan lepas makan..tu yg saya bengang tu..patut la ada rasa panas dekat cipap saya..ok la
tu je saya nakcerita..babai kengkawan

diraba sampai climax

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -