2446 Views |  Like

Azura

Where it happened: Pejabat Ku
Langauge: Malay
Sex: MALE
Rating: 2
Category: Straight

Gadis ini adalah teman sekerjaku,Azura namanya. masa kami berkenalan dia sudahpun memepuyai boyfriend.Tapi netah bagaimana hatiku terpaut juga dengannya.

Kali pertama kami berlaku setelah perkenalan kami menjangkau 8 bulan, apabila azura masuk ke bilik ku setelah rakan2 ku pulang kira2 pukul 6.30 petang. Dia mengambil sebuah majalah lalu berbaring di lantai bilik ku yang beralaskan carpet. Terkejut aku melihat kelakuannya hari itu, selalunya kalau Azura datang ke bilik ku dia akan duduk di kerusi dan kami berbual kosong. Akupun memberanikan diriku lalu berbaring di sebelahnya. Kami berbual sambil bergurau, entah bagaimana dan bila kami mula berpelukan lalu diapu mencium mulut ku. Akupun membalas dengan senang hati.

Alangkah gembiranya apabila gadis yang ku cintai dalam diam kini berada dalam pelukan ku. Setelah lama mencium, meraba, kami pun menanggalkan pakain kami. Melihat seluar dalamnya yang seksi berwarna hitam dan lace di tepi menggairahkan lagi nafsuku. Setelah semua pakaian di tanggalkan kami terus berpelukan lagi. Azura mengerang sambil memanggil nama ku dengan nada yang tak dapat aku lupakan. Apabila sudah bersedia aku pun masukkan adikku ke tempat yang di tuju. Kami sama2 mengerang. Aku mendayung dan Azura mengoyangkan punggungnya mengikut rentakku. Setelah setengah jam kami dalam keadaan begitu aku terasa seakan terpancut air maniku tapi mengenangkan keadaan nya aku pun cepat2 mengeluarkan adikku lalu ku pancutkan mani ku di atas perutnya. Setelah ku bersihkan aku masukkan semula adikku untuk memuaskan Azura pula. Tak lama kemudian Azura pu klimaks. Selepas itu kami berbaring sebentar untuk melepaskan lelah. setelah cukup berehat kami pun mengenakan pakaian kami lalu ku hantar Azura pulang.

Setelah hari itu, kami melakukan pada setiap kesempatan yang ada, di pejabatku, bilikku, storeroom, meeting room dan di motel. Persahabatan kami mula renggang apabila Azura berkahwin dengan boyfriendnya. Rinduku kepadanya tidak terhingga. Kepada Azura kalau kau membaca cerita ini percayalah aku masih sayang pada mu dan hubungi ku kalau kau mempunyai perasaan yang sama.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience