2492 Views |  Like

cikguku isteriku

Where it happened: school
Sex: MALE
Rating: 2
Category: Straight

Peristiwa ini berlaku sudah hampir 3 tahun yg lalu.Ketika
itu saya masih lagi di bangku sekolah.sedang menunggu keputusan s.p.m ku.
Setiba nya aku di sekolah,aku terlihat cikgu ku yg pernah
mengajar aku dalam pelajaran Biologi.Cikgu yg saya maksudakan itu ialah cikgu Wendy.Sememangnya bandan nya mengiurkan.Ianya seakan-akan tubuh Pamela Anderson.Pernah sekali saya dan rakan seperjuangan secara tidak sengaja terlihat bahagian dadanya yang gebu itu.Secara outamatik kemaluan ku terasa kejang.
Saya mendapat keputusan yg agak baik.Saya mendapat pangkat satu,aggreget 10.Dan saya juga mendapat keputusan terbaik dalam mata pelajaran Biologi.Lantaran itu,Cikgu Wendy pun
memanggil saya ke pejabat guru.Kerana dia pernah berjanji akan memberikan hadiah kepada sesiapa yg mendapat keputusan cemerlang.
Setibanya saya di pejabat guru,saya hanya lihat cikgu Wendy seorang sahaja.Guru² yg lain telahpun balik.Cikgu Wendy pun memanggil saya dekat dengan dia.Pada mula nya
dia seperti biasa sahaja.Seperti seorang guru dan seorang
murid….Tetapi saya sudah pun dapat membayang kan hadiah
yang bakal saya peroleh.Tetapi jangkaan saya meleset.Dia memberikan saya satu ciuman.Ciuman di bibir……pada mula nya saya terasa amat kekok sekali.Apa tak nya saya belum ada pengalaman didalam hal spt ini.Tetapi dia memberi kan
petunjuk kpd saya.
Apalagi…………..darah muda ku pun terus bergelora.Aku pun terus meramas sepuas-puas hati ku….Teteknya yg gebu dan diidam-idam kan oleh kebanyakan guru lelaki itu terlebih dahulu ku hisap.saya dapat mendengar erangan manja cikgu itu…ah…..ah……..ah……..seterusnya,dia pun
membuka baju nya…….tanpa seurat benang pun….dia membuka pakaian ku dan mengajak ku mengadakan pertunjukan di sofa yg lembut itu…….
Aku terlebih dahulu menjilat kemaluan nya..Bunyi erangan nya semakin kuat….dan dia menghisap pelirku.Terasa dunia ini hanya milik kami berdua sahaja……….
saya pun bertanya kepada dia….”do u want a FUCK?”Cikgu ku tanpa sebarang kata terus memasang pantatnya.saya pun
memasuk kan pelir ke dalam puki nya……….kami pun berkayuh sepuas hati,Kedengaran suaranya yg kesedapan.
Pada waktu itu,kami tidak lagi ingat akan DOSA dan status.
Cikgu hanya berkata”u can play with me anytime u want babe”
I like your TORPEDO…it’s nice and testy”….Walaupun dia
sudah bersuami,tetapi dia mengatakan suaminya tidak pandai memain kan peranannya……..itu la dia memilih saya kerana dia pernah terlihat kemaluan saya sewaktu saya mengikuti perkhemahan dahulu…mungkin sejak dari hari itu ,dia sudah mengidami saya……….
Ini la hari yg paling indah di dalam hidup saya…Dan semenjak itu dia selalu memanggil saya untuk mengadakan hubungan dengan saya………….walaupun saya telah berkhawin…Dia mempunyai servis yang POWER!

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience