960 Views |  Like

Hussein

Where it happened: Johor Baharu
Sex: MALE
Rating: 4
Category: Straight

Saya sewaktu itu masih bujang dan bekerja sebagai seorang jurulatih.

Saya telah berkenalan dengan seorang isteri orang yang mempunyai dua anak dan suami nya bertugas di Sabah. Saya mengenali nya kerana saya pernah berkenalan dengan suaminya.

Saya amat mengasihinya kerana sepanjang waktu tersebut tidak pernah jatuh cinta dengan sesiapa pun mungkin kerana saya suka bersendirian atau kerana sayang bukan golongan orang yang kacak dan romeo.

Pada permulaannya ia hanyalah berkawan biasa, tetapi kami makin mesra dan begitu juga dengan kedua anaknya Danny dan adiknya.

Terus terang walaupun Zaharah adalah seorang yang telah bersuami tetapi ia sungguh baik budi dan romentik.

Kami telah berkawan selama hampir 6 bulan dan pada satu hari kami telah pergi ke Air terjun Kota Tinggi. Kami bermalam di sebuah hotel.

Setelah selasai anak anak nya tidur saya pun berbual bual dengan nya. Sambil itu kami berpegangan tangan dan kemudian kami berkucupan mula saya berasa gementar tetapi lama lama kami mula berkucupan dengan keras sekali. Saya pun mula meraba tetek nya yang mula sudah tegang dan ia mula merinteh kesedapan, Lantas saya membaringkan nya di katil dan ia menurutinya. Kemudian saya pun menyelak baju tidurnya dan kami berbogel. Body Zaharah amat lembut sekali tetapi tegang. Aku mencium bibir nya dan lidah kami berkulupan, sementara jari jari saya memainkan puting payu dara nya. Saya kemudian turun menjilat lehernya dan terus menjilat setiap pelusuk tempat yang sulit. Ia mengeliat dan berdengus. Saya kemudian menjilat puki nya. Amat sedap ke rasakan begitu juga Zaharah yang mula terasang dan menegang otot ototnya.

Zaharah mula memanggil nama ssya dengan romantiknya dan meminta saya memasukkan zakar saya. Saya menuruti kehendak nya dan memasukan dengan perlahan-lahan. Dia pun mula mengemut zakar saya dan mengeluarkan suara suara kecil yang merintih rintih kesedapan.

Saya mengayun keluar dan masuk mula muala perlahan dan kemudian melajukan pergerakannya dan kami mula berasa akan klimaks.

Saya akhirnya memutahkan cairan saya kedalam viginianya.

Kami kemudian terdampar dikatil setelah mengadakan asmara hampir 45 minit.

Kemudian kami mengulangi lagi dengan beberapa adegan yang lebih menarik.

Itulah cinta saya yang pertama dengan Zaharah yang masih lagi dalam ingatan.

Sungguhpun ia berlalu hampir 30 tahun saya amat menyanginya dan akhir khabar ia telah bercerai dengan suaminya dan sekarang telah memuluk Christian dan tinggal di Singapura.

Alamat keluaga terakhir ialah di Greenleaf Road dan ia mempunyai adik bernama Zaiton bekas penyayi tahun 60 an.

Saya masih teringat dan berharap dapat bertanya khabar dengan nya.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience