Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Kisah Benar.(Main Dengan Cikgu)

Sex = FEMALE
Where it happened = School
Language =
Refnum = 32254
Aku ni bersekolah dekat KL. Masa tu tahun 1993, tahun aku nak SPM lah.
So nak dipendekkan cerita, dekat sekolah aku ni ada seorang guru perempuan
berbangsa india. Dia ajar geografi dengan English. Nama dia Mrs. Ratnam. Dia ni
boleh dikatakan berkulit agak cerah laa juga. Keturunan Brahma barangkali. Anyway,
dia ni biasa la.. bukan macam cikgu cikgu berbangsa india yang lain.. Quite modern laa
kononnya. So, pada suatu hari tu, (Hari Sabtu) aku terpaksa hadir ke sekolah. Biasa laa
Ketua pengakap lah katakan. Aku sampai kira pagi jugak la.. dalam pukul 6.30 pagi.
Semasa aku berjalan memasuki pintu pagar sekolah aku tu, aku nampak laa kereta cikgu ni dekat
tempat parking. Eh, awal pulak dia ari ni. Cikgu ni pun memang guru penasihat English Club
dekat sekolah aku ni.
Nak dipendekkan cerita pulak, secara kebetulan, dia pun baru je berjalan beberapa langkah meninggalkan
keretanya itu. Tah, tak pasal pasal pulak dia berpaling pulak memandang aku ni. Bukan pandang biasa pulak
tu.. Iss.. Saspen aku. Lepas tu pulak dia lambai kat aku pulak. Aku pun terus le pergi dekat dia. Dia bagi
signal suruh ikut dia pergi bilik guru. aku heran laa jugak, kenapa dia tak cakap apa apa. Apa dia ingat
aku ni bodoh ke tak reti cakap omputih. aku pun ikut je la. Bila sampai kat bilik guru tu, Dia terus bukak..
gua cakap lu... Bukaaaak...

Tapi bukan bukak apa la... Dia bukak peralatan chess yang dia bawak. Rupa rupanya dia ajak aku main chess..
Itu je lah pengalaman aku main dengan cikgu aku... hahahahahahahhhh

Kisah Benar.(Main Dengan Cikgu)

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -