Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Emak & Bapa

Sex = MALE
Where it happened = House
Language =
Refnum = 32134
Cerita aku ialah mengenai kisah seks yang dilakukan oleh kedua ibubapa ku. Peristiwa ni nak kata baru pun tak lah sangat…..cuma kalau tak silap aku sebelum internet terkenal kat negara kita….adalah dalam 3 atau 4 tahun lalu….Kisah bermula begini. ….jeng! jeng! jeng!!!!!. Aku mula berminat mengambil tahu hal2 hubungan seks ini sejak aku berada di tingkatan 1 lagi. Sebelum daripada itu, aku memang jahil tentang hubungan seks. Malah aku tak tahu pun yang hubungan seks ini boleh menyebabkan wanita hamil dan seterusnya melahirkan anak.
Minat dibidang sains seks ini bermula bila seorang rakan sedarjah aku menunjukkan majalah seks dari Siam yang penuh dengan gambar2 adengan seks. Disebabkan tak tertahan sangat, air mani ku terpancut didalam seluar…tetapi mujurlah spender aku agak tebal….dan selain dari itu, aku juga telah mengoyak muka surat dibahagian tengah majalah tersebut untuk rujukan ku sendiri. Kawan sedarjah ku juga mengatakan dia pernah melihat bapanya melakukan perkara yang sama terhadap emaknya. Aku cuma mengutuk kawan ku itu dan memarahinya. Kawan ku sebaliknya mentertawakan aku. "Hoi..Noi (nama samaran ku) kau tau tak…. Sebab apa orang kawin…sebab nak mainlah…dari situ baru bini dia orang mengandung dan beranak…kau tau tak". Sejak dari peristiwa itu aku pun berfikir sendiri….kalau bapa kawan aku main dengan mak dia, mesti bapa aku dan mak aku pun buat perkara yang sama. Untuk mendalami kajian sains seks ku ini, maka aku membuat keputusan untuk mengendap bapa dan ibu ku melakukan persetubuhan. Setelah sudah berminggu-minggu aku fikirkan, maka berhasil juga aku mencari kaedah untuk mengintai kedua orang tuaku memantat.Al-maklumlah….rumah aku rumah teres dua tingkat berdinding batu agak mustahil nak korek lubang. Aku terpaksa memanjat siling rumah ku dari dalam bilik tidurku. Aku mempunyai seorang kakak dan dua orang adik lelaki yang masik kecil masing2 berusia 2 dan 3 tahun dan kedua2 adik aku ni tidur sebilk dengan kedua ibu bapa ku. Manakala kakak ku pula tidur dibilik berasingan. Melalui kati double decker bilik tidur aku, aku memanjat kesiling dan terus merangkak ke bilik kedua orang tuaku. Aku dapat lihat dengan jelas dari lubang wayar lampu kalimantang yang sememangnya ditebuk bagi tujuan laluan wayar. Tetapi nasib ku kali ini kurang baik kerana kedua ibu bapaku baharu sahaja selesai melayari bahtera. Dari samar2 cahaya lampu bilk tidur yang berwarna merah, aku nampak ibu ku sedang mengesat2 celah kangkangnya dengan kertas tissue. Manakala bapa ku pula sedang menarik kondom yang dipakainya. Ibu bersuara "Banyak ke..air bang…." Banyak…kalau dapat lepas dalam ni…terasa senak awak….". Ibu ku merapatkan diri kebapa ku lalu membelek2 kondom ditangan bapaku…" Betullaa bang…..kalau dapat pancut kat dalam mesti best ni…..tapi takutlaa bang nanti pregnant susahlaaa….anak kita masih kecil2 lagi." Bapa ku hanya merungut sahaja. Ibu terus kebilik air lalu mencuci pantatnya manakala bapaku pula terus tidur setelah mengelap batangnya dengan kertas tissue. Memandangkan ini adalah kali pertama aku mengintai orang tua ku memantat, maka aku tak tahan sangat lalu terus melancap diatas siling tersebut…agak banyak juga air mani yang terpancut dari batang aku dan tumpah diatas siling tersebut.
Semenjak dari itu, aku tidak berputus asa mengendap orang tua ku memantat. Kekadang penat saja aku mengendap…tapi langsung tak ada hasil…nyamuk usah kiralah…bengkak2 badan aku kena gigit nyamuk….sehinggalah aku berjaya mendapat idea menyapukan losyen anti nyamuk kebadan aku…..termasuk aku gunakan untuk melancap kat atas siling tu dengan losyen tersebut. Selang beberapa minggu, aku berjaya mengintai dengan jelas kedua orang tuaku memantat dari awal hingga akhir. Memang aku dapat rasakan yang bapa aku akan menyetubuhi ibuku pada malam tersebut kerana malam tersebut jatuh pada malam Jumaat dan bapa ku kerja syif petang dan pulang pada jam 10:00 malam. Aku pura2 masuk tidur awal selapas makan malam. Pintu bilik tidurku aku kunci kemudian mematikan lampu dan naik keatas siling apabila aku yakin yang bapa aku telah pulang. Setelah agak lama juga menunggu diatas siling, bapa ku muncul kebilik tidurnya dan terus ke bilk air. Semasa di bilik air, aku masih juga berpeluang megintai bapaku mandi. Semasa mandi aku lihat bapaku mencuci bahagian batang koneknya dengan sabun beberapa kali. Aku dapat agak bahawa ibuku pasti menghisap batang bapaku sebagaimana yang aku lihat didalam majalah seks kawan aku dahulu. Sebentar kemudian ibuku pula muncul. Ibu mengunci pintu dan merapatkan langsir yang telah pun ditutup awal2 lagi barangkali untuk memastikan tiada bahagian yang terdedah pada pandangan orang luar. Langsir bilik ibubapa ku memang tebal dan mempunyai dua lapisan kerana disiang hari cahaya matahari menyinar direct ketingkap bilik mereka. Sesudah itu ibuku pula masuk ke bilik air lalu mandi dan mencuci pantatnya dengan losyen khas. Bapa ku baring atas katil kain pelikatnya terangkat dibahagian koneknya. Bapaku mengurut2 batangnya perlahan2. Kemudian ibuku pula keluar dari bilik air sambil dengan hanya memakai tuala. Ibu ku cuba menutup lampu bilik tetapi bapaku bersuara. " Zah…..tak payah tutup lampu Zah…..malam ni kita main dalam keadaan terang…abang nak tengok dengan jelas baru puas rasanya". Ibu ku cuma menganggukkan kepala, mengarutlah…..Zah segan lah bang." Bapaku menjawab. " Segan pasal apa pulak….kan kita selalu main." Ibu menanggalkan tualanya lalu merapati bapaku. Ibu bersuara perlahan dengan penuh romantik. "Bang…..abang nak Zah buat macamanaMonday, February 21, 2000?." Bapa ku menjawab." Mmmmhh…Zah buat macam biasalah….mula2 Zah buat abang lepas tu abang buat Zah…..then kita main." Ibu seolah2 memahami kehendak bapaku. Ibu merapatkan tubuhnya ke bapaku. Kain pelikat bapaku diselak ibu. Ibu genggam batang bapa lalu dijilatnya kepala konek bapa dengan penuh belaian kasih sayang. Bapaku cuma mengerang kesedapan…tangan bapaku mengusap bahu ibuku perlahan2 dan sekalisekala mengusap kepala dan pipi ibuku."Zah….ohh!!! Zah…..sedapnya Zah!!!….ooh Zah…isteri abang…oooh Zahhhh". Ibu masih lagi menjilat dang mengulum batang bapaku dengan penuh sensasi. Bapa ku mengeliat kekiri dan kekanan. " Zah….ni yang abng sayang pada Zah….oohhh Zah…..abng tak pernah dapat macam ni Zah…mmmhhh…Zah sabar sayang sabar….Zah sedapnya…..Ohhh! Zah isteri abang…..jilat Zah….uuuhhhh!!! sabar Zah….sabar nanti abang terpancut……" Tiba2 bapaku menolak kepala ibuku…..ibu kelihatan tenang sahaja. Kini tiba giliran bapaku untuk melakukan tindakan kepada ibuku. Ibu baring sebelah bapa ….kakinya dikangkang luas…bapaku seperti memang sudah biasa dengan sikap ibu. "Bang …jilat bang..Zah suka abang jilat kelentit Zah….bangggg!!!! uuuhhhh….mmmh!!! jilat bang bijik tu ….bang " bapa ku dengan gelojoh menjilat pantat ibuku. Agak lama juga bapa ku menjilat celah kangkang ibuku. Tiba2 ibuku menarik kepala bapaku kearah teteknya….bapaku menurut sahaja. Kini giliran ibuku pula mengerang dan mengeliat. Bapaku kelihatan seperti seorang professional mengerjakan tetek dan pantat ibuku. Tiba2 ibu bersuara. "Bang….Zah dah tak tahan bang…pakai kondom bang….masuk cepat bang." Dikala itu air mani aku dah terpancut dengan sendirinya.
Adengan seterusnya tak dapat aku saksikan kerana mood aku dah hilang sebab air mani aku dah terpancut….aku pun perlahan2 merangkak kebilik tidurku dan turun dari siling. Sekian.

Emak & Bapa

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -