Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Halim

Sex = FEMALE
Where it happened = Her Sister's Home
Language =
Refnum = 31293
Cerita ni masa aku masih menuntut di kolej. Mengapa aku menceritakannya ialah kerana aku tak perlu lagi menyimpannya lagi.

Kami sama2 kenal semasa di sekolah lagi. AKu mula tertarik dgn Hus kerana dia seorang perempuan yg baik. Namun setelah lama berkawan, akhirnya aku meluahkan perasaan ku padanya dan dia menerimanya dgn gembira.

Setahun berlalu, kami menjadi semakin intim, setiap hari minggu kami berjumpa di KL. Kami bersiar2 dan menonton wayang. Lama kelamaan, kami merasakan seolah2 sepasang suami isteri namun kami tidak meluahkan perasaan dan keinginan masing2. Kini, Hus telah bekerja dan aku masih lagi belajar di kolej. Semakin hari perbualan kami mula menjurus kepada cerita2 seks dan Hus agak matang dan mula memahami ttg seks.

Tanpa disedari, aku mula merasa ghairah apabila melihat susuk tubuh Hus apabila berbaju kurung atau kebaya. Mataku tak lari dari melihat buah dadanya yg besar dan punggungnya yg montel. AKu mula membayangkan tubuhnya yg solid itu. Lalu aku memberanikan diri meraba raba tubuhnya bila setiap kali bersama Hus. Hus kadangkala seperti seronok bila aku mengusap buah dadanya dan pantatya. Setelah beberapa kali melakukannya kami agak seronok dan mula melakukanya di panggung wayang. Semasa di panggung, aku asyik leka meraba raba tubuh Hus. Aku selok kedalam baju Hus dan meramas buah dadanya serta putingnya. Aku dapat rasakan yg buah dadaya mengembang dan keras serta putingnya mulai keras. Aku pun menggentil putingnya sambila menarik2. Hus mula bernafas kencang sambil melihat padaku. Aku terus mencium Hus dan Hus membalas sambil lidahnya dihulurkan menyuruhku menyedutnya. Aku terus menyedut lidah HUs yg basah itu.

Kini zakarku telah pun tegang di dalam seluar Jeans dan ku merasa sakit dibuatnya. Melihatkan HUs semakin berahi, aku memindahkan tanganku kefaraj Hus. Aku mula menyelok kedlm kain Hus dan kedalam seluar dalam Hus. Dapat aku rasakan pantant HUs yg telah basah. AKu biarkan jariku bermain2 dgn kelentitnya. Ini membuatkan bunyi bising dari air yg keluar dari pantant Hus. Hus mula mengerang perlahan..ahhhhh uuhhh aaahhh. AKu semakin stim dan air mula meleleh keluar dari zakarku.

Sedang aku sibuk bermain main dgn kelentit Hus, Hus mula mengusap2 zakarku.Menyedai yg zakarku sudah keras dan tegang, Hus membuka zip seluarku dan terus menggenggam zakarku itu. Dia mengusap usap zakarku..oohhh alangkah sedapnya kalau Hus dapat mengolomnya kata hatiku. Perkara ini kerap kami buat setiap kali kami berjumpa.

Setelah beberapa bulan berlalu, agaknya masing2 dah tak tahan, peristiwa yg dinanti2kan pun berlaku. Kebetulan, pada minggu itu cuti sekolah selama seminggu, so kakaknya dan keluarga pulang kekampung. Seperti biasa, aku menalipon Hus dimalam hari. Hus membertahu yg dia tinggal seorang kerana kakaknya dan keluarga pulang kekampung. Lalu aku menyindir Hus samada aku boleh datang kerumahnya. HUs pada mulanya tak mahu kerana takut, kemudian Hus membenarkan aku datang hujung minggu nanti.

Apabila tiba hari sabtu kami pun berjumpa di KL. Selepas makan malam diluar kami pun balik kerumah kakak HUs. Setelah berada di rumah, aku tidak terburu2 tetapi Hus sudah memelukku dan menciumku. Aku membalasnya dan kami bercumbu dibilik Hus yg wangi dan sejuk. Kami kemudiannya membersikan diri dahulu kerana masing2 berbau. Semamsa inilah aku dpt melihat tubuh Hus yg montok itu..amaboi geramnya aku.

AKu melihat Hus menaggalkan sehelai demi sehelai pkaiannya. Dpt ku lihat buah dadanya yg besar itu dan pantatnya yg tembam. Susuk badan Hus rak lah gemuk, tapi mempunyai shape yg menarik. Lalu kami pun mandi bersama. Dibilik air kami bercumbu dan meraba raba antara satu sama lain. Selesai mandi kami terus ke atas katil. Kini kami berdua berbogel dan suasan sungguh mengghairahkan. Kami bercumbuan sambil tangan masing2 meramas dan bermain2 disetiap tempat.

We were lost in her bed. AKu mula membaringkan Hus dan bermulalah "journey" dari kepala hinggalah kekaki. TIba di buah dada Hus aku menyedut puting HUs dan memasukkan buah dadanya ke dlm mulutku hingga penuh. Hus pun mengerang ..Ahhhhh UUhhhh do it .ahhh yesss..do it
Melihat Hus semakin stim aku bermain2 dgn kelentitnya..menambahkan kagi laungan Hus..AAHhh Uhhhh AAhhh...mmmmmmm AHh!! UUUUUhhhh!!! ow..ssss do it halim do it
Aku mula turun keperut HUs..dan tiba2 Hus tersentak..Ohh UUhh kerana kegelian. Aku teruskan perjalanan hingga ke faraj HUs yg sudah basah. Air meleleh hingga ke peha dan cadar. Dgn bau faraj Hus, aku bertambah stim..lalu ku benamkan mukaku ke pantat Hus..Hus mengerang kesedapan..AAAhh mmmmmmmmmm mmmm AKu bagaikan hilang ingatan, aku mengisap kelentitnya, ku jilat lubang farajnya, ku hulurkan lidahku kedalam faraj HUs,dan ku hirup air yg keluar bagaikan dahaga sungguh. AKu menggentel kelentit Hus dgn lidah dan menyedut2 kelentitnya (mmuah,,sssipp sssipp Ahhhh). Air mencurah2 kelauar dari pantat Hus, dan aku tk ketinggalan meminumnya dgn rakus.

Hus bangun dan menolakku supaya aku terlentang. Kini giliran HUs membuat seperti mana aku tadi. APa yg bestnya ialah, Hus bagaikan menari di depanku. Dia menonggeng dan melumurkan pantatnya kemukaku. Hus terus menerkam ke zakarku yg tegang dan keras. Kini kami diposisi 69. Sambil Hus mengolom zakarku, aku menjilat dan mnyedut kelentit Hus.
Kami sama2 mengerang dan silih berganti.

Tidak lama kemudian, Hus bangun dan bertenggong di atasku. HUs mula memegang zakarku yg keras itu dan di tujakannya ke lubang farajnya yg basah itu. Baru kepala zakarku masuk, Hus sudah mengerang, tetapi Hus meneruskannya dgn melabuhkan punggungnya hinggalah seluruh zakarku berada didalam lubabg farajnya. HUs mengerang lagi dan juga aku. Aku dpat merasakan luabang faraj Hus yg masih sempit itu sepenuhnya. Hus mula naik dan turun diatas zakarku. Alunannya semakin ama semakin laju..dan air tdk henti2 keluar dari lubang faraj HUs..sehinggalah HUs sampai ke klimaksnya ...dia menjerit kesedapanhingga kali ini air yg seperti air mani lelaki yg keluar.AKu pula merasakan air maniku mula memenuhi saluran dizakar dan ku pancutkan air mani ku di dalam faraj HUs.Kami masing masing mengerang mencapai tahap klimaks dan tubuh Hus mula menggigil dan HUs seakan lemah di atasku.

Seterusnya, kami menikmati pesta seks sehinggalah keesokkannya. Setelah itu kami sering melakukanya apabila orang tiada di rumah kakaknya.

Halim

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -