SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

sedap1

Sex = Female
Where it happened =
Language = Malaysian
Refnum = 30289
hai...korang ingat lagi ke citer aku kena rogol dgn kawan laki aku sampai 8 orng masa aku celebrate anniversary aku yg pertama? akalau ada tentu korang dah tahulah kisahnya, kali ini aku nak citer kat korang bagaimana hubungan aku dgn nathan pula...lelaki yg mempunyai konek 8 in, dan besar...sedap betul bila dia merodok kuat-kuat kedlm nonok aku yg basah dan berlendir ni.
ok, lepas saja aku kena rogol tu, lebih kurang sebula n kemudian, aku jumpa nathan lagi, kali ini aku terserempak dgn dia di shopping kompleks, masa tu hujan, aku tak bawa payung dan sedang tunggu teksi utk balik, waktu tu dah dekat maghrib, kebetulan laki aku outstation selama seminggu, so nathan tegur aku dan offer utk hantar aku balik, mula aku tak mahu [tapi bila ingatkan betapa hebatnya dia dlm sex aku jadi cair] so aku pun setuju, dlm kereta nathan tanya fasal laki aku, then dia direct to the point..dia kata, you nak konek i lagi tak? aku punyalah terkejut, dlm hati aku..celaka betul dia ni, macam tahu aje aku tengah gersang dan dahaga maklum dah dekat 2 minggu aku tak rasa btg konek laki aku [masa laki pergi outstation aku masih period]so aku hanya telan air liur sambil pandang muka dia yg bersahaja tu, kemudian aku senyum dan nathan pun ikut senyum, seketika kemudian sampai kerumah aku, oleh kerana hujan lebat lagi, aku pelawa nathan masuk dulu, minum kopi kataku walhal dlm hati aku berkata yg aku nak hisap btg konek kau tu...tanpa bantahan nathan terus masuk kerumah dan tanpa buang masa juga dia terus peluk aku dr belakang dan menggomol tetek aku...aku jadi tak keruan tapi cepat-cepat menolak tangannya dan bergegas kedapur utk menyediakan kopi. kemudian aku dengar nathan on tv dan tutup pintu serta lampu depan, hanya cahaya samar dr tv dan cahaya dr dapur...aku pula terus kebilik utk bertukar pakaian yg kena hujan sedikit ketika aku buka pagar rumah tadi. belum sempat aku buka baju, aku terkejut bila nathan berada dibelakang ku dan mencium tengkuk ku dgn rakusnya..tangannya pantas meraba dan meramas tetek serta punggung ku yg pejal, nathan terus mencium dan menggomolku hingga naik lemas aku dibuatnya, mana tidak, dgn tgnnya yg penuh bulu, janggut dan misainya, aku jadi geli geleman dan mula steam...dan nathan tahu aku dah stim...dia lantas menanggalkan pakaian ku satu demi satu dan akhirnya aku berbogel depannya, seketika kemudian dia menatap tubuhku dan memuji-muji betapa cantiknya body aku dan katanya suami ku sunggu bertuah kerana mempunyai isteri secantik aku malah dia juga memuji betapa ketatnya nonok dan betapa kuatnya kemutan aku ketika dia merogol aku dulu. aku hanya senyum dan mula memeluknya, kami berciuman mesra, kemudian giliran aku pula buka pakaian nathan hinggalah keseluar dlmnya dimana koneknya aku lihat sudah tegang dan keras, tanpa disuruh aku segera memegang koneknya dan membuat urutan lembut sambil berkucupan dgn nathan. masa tu kami masih berdiri..tiba2 dgn pantas nathan terus mendukung ku dan mencampakkan tubuh ku keatas katil lalu dia terus menerkam tetek aku dan tgnnya terus meraba keseluruh tubuhku termasuk nonok ku ...aku jadi tak tentu arah bila nathan bertindak ganas spt itu..nathan terus-terusan menggomol, mencium bibir, tetek, pusat, leherku sepuasnya..kemudian dia terus jilat kelentit dan memasukkan jarinya kedlm lubang nonok ku yg basah dan berlendir tu. aku makin menjadi stim dan terus meraung kesedapan, rambutnya yg lebat dan keriting tu aku tarik2 dan mulut ku tak henti berkata...suck my cunt..suck it harder..uuuhhhh..nathan, u're the best sucker...aku terus minta dan minta nathan menghisap, menjilat kelentit dan lubang nonok ku...masa dia buat tu, aku klimax berkali-kali dan itulah yg membuatkan nathan suka dgn aku...kerana aku cepat climax dan nathan suka tengok perempuan climax..memberi kepuasan padanya..kemudian tanpa berlengah lagi nathan terus membenamkan kepala koneknya yg besar tu kedlm lubang nonok ku dan menghayun selaju dan sekuatnya...aku menjerit kesedapan tidak terhingga...nathan terus mengepam nonok aku hingga bergegar rasanya jantung aku dek kerana hentakannya yg kuat dan padu..aku jadi tambah tak menentu nak berpaut dgnnya kerana hentakan kuat koneknya tu membuatkan aku meraung sedap dan meminta nya melajukan lagi pergerakan sorong tarik koneknya tu.nathan meneruskan permainan tu kira2 20 minit, kemudian dgn cepat dia memusingkan badan ku kekiri dan mengangkangkan kaki kananku keatas mengadapnya dan dia terus memasukkan koneknya lagi dan menghayun laju selajunya...setelah puas dgn position tu, nathan menelentangkan kusemula dan membuka luas kaki ku, dia terus membenamkan koneknya lagi sambil lidahnya menjilat tetek dan tgnnya meramas tetek ku yg sebelah lagi...aku jadi tak menentu dan meraung kesedapan...nathan terus pam aku hingga aku keletihan dan bercungap..kemudian nathan berbaring sebelah ku kerana kpenatan, waktu itu aku mengambil giliran aku utk mengudakannya..aku terus bgn dan duduk atasnya lalu memasukkan koneknya kedlm nonok ku dan perlahan aku ayunkan badan, makin lama makin laju..bunyi air nonok aku yg basah dan becak tu membuatkan aku tambah syok dan berahi...aku terus kudakan nathan hingga aku klimax 4 kali kemudiannya...hari tu aku puas betuldgn nathan...hampir sejam kami bertarung dan akhirnya kami longlai sambil berpelukan dan konek nathan masih didlm nonok aku hingga kami terlena. aku sedar semula kira-kira jam 11 mlm...kopi pun dah sejuk...malam tu nathan tidur dirumah ku...lepas makan malam kami main lagi...kali ini lebih lama dan aku bertambah puas dgn nathan...dan hari-hari berikutnya aku terus mengangkang utk nathan serta suami ku bergilir-gilir..ada kalanya aku main bersama suami dan nathan serentak...suami aku memberi keizinan utk aku main dgn nathan selama mana yg aku mahu...dan waktu itu aku bahagia sekali kerana punya suami yg betul2 memahami kehendak aku yg inginkan sex selalu....

sedap1

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -