SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Hisap Konek Abang Angkat

Sex = Male
Where it happened = Asrama Sekolah
Language = Malaysian
Refnum = 28121
Masa tu aku di tingkatan tiga. Aku tinggal di asrama sekolah sejak dari tingkatansatu lagi. Aku ada sorang senior iaitu abang angkat aku yang suka ambil berattentang diri aku. Dia tua lebih dua tahun dari aku. Abang angkat aku ni belajar ditingkatan lima dan juga tinggal di asrama sekolah. Sejak aku di tingkatan satulagi, kami sudah rapat.

Satu malam, selepas kelas prep habis pada pukulsepuluh malam, kawan sebilik aku datang beritahu aku yang abang angkat aku suruhaku ke bilik dia. Aku pun bergegas ke bilik dia sebelum lampu asrama kena tutup.Aku pun ke bilik dia. Abang angkat aku tinggal seorang dalam bilik itu keranabilik itu khas untuk ketua pengawas.

Sampai aja di bilik abang angkataku, dia beritahu aku bahawa badan dia sakit-sakit selepas bermain rugby padapetang tadi. Dia minta aku tolong urutkan seluruh badan dia. Tanpa banyakbicara, aku pun bersetuju untuk mengurut badan abang angkat aku. Dia mengambilsebotol minyak angin dan diberikan kepada aku.

Selepas itu, dia punmeniarap di atas katilnya. Abang angkat aku hanya memakai kain pelikat sahaja.Lepas itu aku pun menyapu minyak angin di belakangnya dan terus mengurut daribahunya hinggalah ke pinggangnya. Lepas itu dia menarik kainnya ke atas hingga keparas punggungnya.

Dia menyuruh aku mengurut betis dan pehanya juga. Akupun mengurut pehanya satu persatu dan kemudian nya kedua dua betisnya. Aku naikstim mengurut urut peha dan betisnya yang putih, berotot dan berbulu itu.

Kemudiannya, dia menelentang. Dia menyuruh aku mengurut dada danperutnya. Aku pun terus mengurut urut dadanya dan selepas itu aku mengurutperutnya. Lepas itu aku mengurut peha dan betisnya pula. Aku tengok batang konekdia dah menujah kain pelikatnya.

Aku bertanya kepada abang angkat akukenapa batang koneknya keras dan menegak. Dia kata dia sedap bila aku menguruturut dia. Lepas itu, tanpa disangka-sangka, dia menyelak kain pelikatnya itu.Maka nampaklah aku akan batang koneknya yang tengah mengeras berdiri tegak. Akuterpegun melihat batang koneknya itu.

Abang angkat aku memegang tangan akudan terus diletakkan di batang koneknya itu. Dia menyuruh aku melancapkan dia.Walaupun aku tergamam, aku urut urutkan batang koneknya yang putih kemerahan ituyang besar dan keras itu.

"ohhhh....sedap," kata abang angkatku. Akusememangnya menyukai abang angkat aku itu kerana dia handsome, tinggi, lampai danmempunyai badan yang berotot. Maklumlah, dia seorang olahragawan. Aku pun terusmelancapkan batang konek abang angkat aku itu.

"Sam....hisaplah batangkonek abang," kata abang angkat aku kepada aku. Aku pun tanpa membantah, terusmelutut dan memasukkan batang konek abang angkat aku itu kedalam mulut aku. Terusaku hisap perlahan lahan sehinggalah aku terasa batang konek abang angkat aku ituberdenyut denyut dalam mulut aku. Tak lama selepas itu, abang angkat aku punterpancut air maninya dalam mulut aku.

"Sekarang Sam buka pakaian Sam,abang nak buat kepada Sam pula," kata abang angkat aku kepada aku. Terus aku bukapakaian aku hingga berbogel dan aku baring di sebelah abang angkat aku. Terus diamemeluk aku dan mencium mulut aku. Lepas itu di jilatnya leher aku. Lepas itudijilatnya tetek aku.

Setelah puas dia menghisap tetek aku, dia punmencium batang konek aku pula. Terus dihisapnya batang konek aku. Tak lama lepasitu, aku terpancut dalam mulutnya. Dia meludah air mani aku ke dalam tongsampah.

Selepas itu, kami tidur dalam keadaan berbogel dan berpelukansehingga ke pagi esok.

Itulah detik permulaan aku merasa kenikmatan seksdengan abang angkatku. Kini kami masih berhubungan dan kadang kala, apabilabertermu, kami ulangi kenikmatan merasai tubuh masing masing seperti yang kamilakukan sewaktu di sekolah dulu.

Hisap Konek Abang Angkat

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -