SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Kisah Tuition 1

Sex = Male
Where it happened = Her House
Language = Malaysian
Refnum = 27697
Ini kisah benar bagaimana first time aku bersetubuh dengan anak murid ku. Aku seorang eksekutif yang baru pulang dari US setelah tamat pengajian. Aku dapat kerja di KL dan tinggal menyewa disebuah kondo. Sebab bujang, aku selalu gunakan laundrette di bawah untuk mencuci pakaian. Di sana aku berkenalan dengan Mr. Wong yang juga seorang penghuni kondo tersebut. Aku selalu berborak dengan beliau semasa kami sama-sama menunggu cucian kami kering. Dari perbualan tu aku dapat tahu bahawa dia seorang businessman dan sudah berkeluarga. Mr.Wong bertanyakan fasal pekerjaanku dan dimana aku belajar sebelum ini. Apabila dia tahu aku ada MBA, dia terus minta aku beri tuition pada anak gadisnya yang akan ambil SPM tahun ini. Dia minta aku mengajar anaknya Prinsip Perakaunan. Aku agak keberatan tapi akhirnya menerima permintaan Mr. Wong setelah beberapa kali dia minta tolong setiap kali dia berjumpa denganku. Menurutnya, anaknya lemah dalam matapelajaran tersebut.

So, pada hari yang dijanjikan, aku pun pergilah ke unit Mr. Wong yang berlainan block dengan unitku. Aku disambut mesra oleh Mr. dan Mrs.Wong, macam nak sambut menantu pulak kata hatiku. Setelah mempersilakan aku duduk di ruang tamu, Mr.Wong memperkenalkan aku pada anak gadisnya, Mei. Orangnya boleh tahan. Wajahnya cute dan dia mempunyai body yang tinggi lampai mengikut fathernya. Dalam hatiku berkata, kalau aku tahu amoi ni mengancam, dah lama aku accept permintaan Mr. Wong. Kami pun berbincang mengenai jadual tuition. Aku bersetuju untuk jadi tutor Mei selama dua jam setiap Jumaat dan Sabtu pada sebelah malam. Mr.Wong amat gembira dan harap aku akan dapat membantu Mei sebaik mungkin. Aku hanya mengangguk saja supaya tak nampak ghairah sangat. Mr. Wong pun menunjukkan study roomnya di mana kami akan buat tutorial. Tak lama lepas tu aku beredar. Tak sabar-sabar aku untuk memeulakan tutorial minggu depan sebab aku tertarik dengan Mei yang boleh tahan mengancam tu.

Pada dua bulan pertama tuition, aku bersungguh-sungguh mengajar Mei dan dia pun bertambah faham pelajaran tu. Setiap kali aku adakan tutorial, aku dan Mei akan dibiarkan berdua tanpa gangguan. Itu yang aku syok sebab dapat berdua-duaan dengan amoi cute tu. Sambil memberi tuition aku curi-curi memperhatikan body Mei. Kulitnya putih bersih dan buah dadanya boleh tahan besarnya. Kakinya panjang dan punggungnya berisi juga. Stim juga aku dibuatnya sebab amoi ni suka pakai short dan kadang-kadang singlet masa tuition. Masa break tuition, aku selalu berbual mesra dengan Mei. Kadang-kadang aku saja mengusik fasal boyfriend, tapi Mei kata dia tak ada boyfriend sebab dia bersekolah di girl school. Gembira hatiku tak terkata. Pada suatu hari sebelum aku balik, Mr.Wong berjumpa aku dan berkata seorang rakan Mei ingin turut serta dalam Tuition kerana prestasi Mei banyak dah improve. Mr.Wong tidak memaksa tapi aku setuju sebab akan bertambah seorang amoi lagi.

Minggu berikutnya, rakan Mei pun join tutorial kami. Namanya Vivien dan dia lagi hot. Bodynya solid dan sexy dan dia lebih manja, tapi Vivien hanya datang tuition untuk hari Jumaat saja. Vivien ni lebih daring. Bila minta explaination dariku, dia akan duduk rapat sambil mengeselkan tubuhnya padaku. Kadang-kadang dia akan meletakkan tangannya dipehaku. Memang stim aku dibuatnya. Aku perhatikan Mei sedikit jealous sebab Vivien banyak mencuri perhatianku darinya. So, pada hari Sabtu, Mei akan cuba bermanja denganku habis-habisan. Dia pun dah berani duduk rapat-rapat denganku sambil tubuh kami bergesel. Aku pun kadang-kadang saja ambil peluang buat-buat tersentuh pehanya atau sikuku tersentuh buah dadanya yang lembut tu. Aku lihat dia buat tak tahu dan kami makin mesra. Aku pun selalu puji Mei bila Vivien tak ada dengan mengatakan she is a better student dari Vivien. Mei amat berbangga bila aku memujinya dan tersipu-sipu malu.

Pada suatu hari Sabtu dalam bulan ke lima, seperti biasa aku menuju ke unit Mr.Wong dalam pukul lima setengah petang. Aku pun menekan loceng tapi tak ada orang membuka pintu. Aku pun tekan sekali lagi dan bila pintu terbuka aku lihat Mei yang membuka pintu dengan tersenyum manis. Mei memakai mini skirt dan singlet spagethi strap. Aku juga tercium bau perfume yang amat menarik. Aku bertanya kepada Mei kenapa rumahnya sunyi aja. Katanya semua orang dah pergi ke Seremban kerana ada majlis perkahwinan anak rakan bapanya. Aku tanya kenapa dia tak pergi. Mei kata sambil tersenyum manja dia lagi suka bertutorial denganku lagipun dia ada exam minggu depan. Kami terus ke study room. Nafsuku naik melihat pakaian Mei yang sexy ditambah lagi dengan bau perfumenya yang menggoda. Selalunya Mei tak pernah pakai perfume. Selalunya aku hanya mencium bau sabun atau bedak yang wangi saja. Mei duduk disebelahku dengan rapat. Batangku mula mengeras bila tubuh kami bergesel ditambah pula kelihatan pehanya yang putih melepak tu.

Bersambung kekisah tuition 2. Aku ada hal sekejap.

Kisah Tuition 1

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -