895 Views |  Like

iyanie & aku (part3)

Age when it happend: 24
Where it happened: kl
Langauge: Malaysian
Sex: Male
Rating: 1
Category: Straight

Iyanie menark aku masuk ke dalm bilik air. Aku tergamam. Aku tak tahu sama ada aku takut atau pun aku mahu.

Butang bajuku dibuka satu persatu. Matanya lembut seakan cuba merayuku untuk memuaskan hatinya. Buah dadanya ku lihat sepuasnya. Tegang membusut seperti buah betik. Putingnya pula berwarna koko kemerahan dan tajam menonjul ke depan.

Tanpaku sedari tangan kiriku memeggenggam buah dadanya. Kuramas lembut. Itulah pertama kali akau dapat rasakan kelembutan tubuh seorang gadis. Ku usik putingnya yang menegang itu. Iyanie tersenyum.

Tanpa aku sedari aku kini tanpa seutus benanag. Kutatap wajahnya , bibirnya yang merkah itu tiba-tiba bertemu bibirku. Ciuman itu membawa aku dan iyanie berpelukan dengan penuh erat. Badannya yang basah dan siselaputi sabun amat licin.

Dengan perlahan ia tunduk mencari sanjataku yang menegang. Iyanie lantas menjilat dan menghisap kemaluanku. Ah, nikmatnya.

Aku sudah tidak dapat menahan keenakan yang terhidang ini. Aku menarik iyanie bangun. Kakinya kukangkangkan di atas kolah air. Tergamam aku melihat cipap Iyanie.Tembam, kemas, dan tanpa sebarang bulu. Dengan mudah aku dapat melihat kelentit iyanie terbonjol keluar kemerahan. Aku lantas menghisap kelentitnya. Iyanie meraung keenakan. Kelentitnya ternyata panjang dan padat.

Bersambung


Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience