Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

kisahku 1-pn.shima

Sex = Male
Where it happened =
Language = Malaysian
Refnum = 27310
namaku zam...kisah nih jadi masa aku sekolah menengah..form 5
hari tu hari sabtu...aku ada kelas tambahan dekat rumah cikgu math aku pn.shima...dia nak bagi aku kelas tambahan sbb aku selalu terponteng kelas sbb ada latihan sukan...so pagi tuh aku sampai rumah dia dlm pukul 10 pagi....husband dia ada kat rumah tengah melayan anak sulong diorang yg baru umur setahun....aku masuk dan duduk kat ruang tamu..sebentar kemudian pn.shima datang dan mengajak aku ke bilik study...
lebih kurang setengah jam aku dalam bilik tuh..hubby pn.shima masuk dan bagi tau dia nak bawah anak diorang ke rumah parents dia yg tak jauh dari situ...so tinggallah aku ngan pn.shima kat rumah berdua...
hampir d jam pn.shima mengajar aku kami berehat sekejap...dia ke dapur membuatkan aku minuman...bila dia menghulurkan cawan kat aku tiba2 cawan tuh terjatuh dah air tumpah atas baju dia..pn.shima hari tuh pakai baju kurung tapi tak memakai tudung sbb kat rumah...aku pon secara spontan mencapai tissue kat atas meja dan hendak mengelap air kat baju pn.shima...pn.shima menepis tanganku melarang sbb air tumpah kat dada dia...tapi aku berkeras jugak
...perlahan2 aku lap baju pn.shima...sekali lagi pn.shima mengelak tapi aku buat dek jek....oleh kerana baju pn.shima basah, aku boleh nampak bra yg dipakai olehnya...warna hitam berbunga2....aku dah mula stim dan makin asyik menggosok dada pn.shima dari luar....lama kelamaan aku dapat rasakan yg dada pn.shima makin mengeras dan nafasnya makin laju...dia masih cuba menghalang aku tapi suaranya kali nih agak lemah dan tak bersungguh2...aku semakin berani dan
semakin seronok menggosok tetek pn.shima dari luar...aku menghampiri pn.shima dan merapatkan badan aku kearahnya...pn.shima melarang kerana katanya aku anak muridnya..tak baik aku buat begitu...tapi aku tak mempedulikan pn.shima..aku pon rasa dia seronok jugak sbb dia tak bersungguh2 melawan....aku sekarang sedang meramas kedua2 belah teteknya dari luar baju...mula2 perlahan..lama2 makin kuat aku .meramas...batangku sudah mula hendak menegang....aku merapatkan lagi badanku dgn pn.shima..kini batangku telah menyentuh
pn.shima...tetek pn.shima telah pon tegang...aku merapatkan mukaku ke arah tetek pn.shima dan mencium dari luar...pn.shima tidak lagi menolak...tgnnya juga sekarang dah mula menggosok batangku dari luar seluar....
aku semakin ghairah mencium tetek pn.shima...kemdian aku mengagkat baju pn.shima dan cuba menaggalkannya....pn.shima sudah tidak membantah lagi...dia pulak yg mengangkat tgnnya utk memudahkan aku membuka bajunya....aku campakkan baju pn.shima ke lantai...yg menutupinya teteknya sekarang hanyalah bra hitamnya....aku tridak segera membuka branya
...sebaliknya aku mencium pipi pn.shima...aku nampak matanya terpejam....kemudian aku mancium bibirnya...pn.shima menberi respon kepada ciuman aku...kami berkuluman lidah selama beberapa minit...sementara itu tanganku meraba2 punggung pn.shima...gebu dan padat....mmg best....aku meramas2 punggung pn.shima dan menariknya rapat ke arah batang ku...aku dapat rasakan batangku berada di celah2 kangkang pn.shima.....
lepas tuh aku membuka kancing kainnya dan melurutan ke bawah....pn.shima sekarang hanya tinggal bra dan panties yg berwarna pink sahaja...aku bergerak ke belakang utk memerhatikan tubuh pn.shima....mmg menarik....potongan 36-28-38...kami saling berpandangan....kemudian aku menarik pn.shima ke bilik tidurnya..alang2 main..biar selesa....aku baringkan pn.shima...lepas tuh aku tanggalkan baju dan seluarku di hadapanya
..tinggallah seluar dalam aku jek.....kemudian aku baring di sebelah pn.shima..dia memejamkan matanya...aku mencium bibirnya dan sekali lagi kami berbalas2 kuluman dan bertukar2 air liur...
tanganku meramas2 tetek pn.shima yg dah tegang habis...besar jugak..adala size c kot....dari sebelah kiri ke sebelah kanan....pn.shima mula mendengus halus menahan kesedapan....lepas mencium bibirnya aku mula turun ke leher dan akhir sekali ke teteknya....aku menanggalkan branya dan tersembullah 2 gunung hikmat yg
sungguh cantik...puting pn.shima yg berwarna coklat dah tegang ke'stiman'....aku pon tanpa membuaang masa terus menghisap dan menyonyot tetek pn.shima....bila aku hisapa tetek kanan tangan ku meramas tetek kiri....dan begitulah sebaliknya..suara pn.shima merintih kesedapan makin kuat...'mmmm....mmmmm'.....aku makin stim...tangan aku mula turun daru tetknya menghala ke celah kangkang...sampai di situ aku dapati panties nya dah basah lencun....aku bermain2 di
bahagian luar panties nya...sambil mengorek2 sedikit ke dalan cipap pn.shima...pn.shima makin tak keruan..kepalanya dipalingkan ke kiri dan ke kanan...matanya masih terpejam.....aku menyelukkan tgn ku ke dalam panties nya...aku mencari2 biji mutiara pn.shima...bila dah jumpa aku pon menggentel2 biji pn.shima.....bila aku gentel jek bijinya pn.shima makin tak tentu arah..dari dengusan
dah sampai jeritan kecil...'arghhhhh....sedappp...isssss'....pn.shima semakin nikmat...dalam 5 minit lepas tuh pn.shima mengepit kakinya dan dia kejang....air banyak membasahi tanganku yg sedang mengggentel bijinya...pn.shima climax buat kali pertama....
aku pon menanggalkan panties pn.shima...kangkang pn.shima kau buka luas2....aku rapatkan kepalaku ke cipapnya dan menjilat semua airnya yg keluar....aku memainkan kelentit pn.shima dgn lidahku.....cipap pn.shima mula berair semula...pn.shima dah stim balik...aku masih menjilat dan
memainkan kelentit pn.shima...sesekali pn.shima mengangkat2 punggungnya bila aku menjolokkan lidahku ke dlm cipapnya.....puas menjilat aku pon mengangkat muka ku tapi pn.shima tak bagi...dia menarik mukaku kembali ke arah cipapnya dan aku pon paham...aku teruskan menjilat cipapnya...nampaknya pn.shima dah hilang segannya ngan aku...
aku teruskan menjilat sambil tangan aku meramas2 kedua2 tetek pn.shima....10 minit aku menjilat pn.shima kejang sekali lagi....aku pon minum lagi air pn .shima tak tinggalkan setitik pon....
kemudian aku tanggalakn seluar dalamku.....batangku dah berkilat2 basah ngan air mazi....aku ambik bantal dan lapik bawah punggung pn.shima....aku kangkangkan pn.shima dan tujukan batang aku ke arah cipap pn.shima...aku tak masuk terus tapi aku main2 kat tepi2 bibir cipapnya...aku kenakan batang aku kat kelentit pn.shima...pn.shima kembali terangasang..cepat betul dia terangasang balik..mmg kuat sex cikgu aku sorang nih.....bila pn.shima dah tak tahan dia
mintak aku masukkan batang aku dalam cipap dia....aku pon tak buanag masa...perlahan2 aku masukkan batang aku ....susah jugak nak masuk ..walaupun dah anak satu tappi masih ketat.....aku masuk sikit then tarik keluar...aku sorong tarik sikit2....lama2 pn.shima dah tak tahan kot...dia tarik punggung aku..terus masuk semua batang akudalam cipap dia..panas jek aku rasa....aku biarkan sekejap batang aku dalam cipap dia...aku goyang2kan bontot aku..biar batang aku dapat rasa semua bahagian
dalam cipap pn.shima....bila dah agak selesa sikit aku mula tarik batang aku keluar...perlahan2....pastu aku masukkan laju2...pn.shimamacam tersentak bila aku masukkan abtang aku...aku pon sorong tarik...mula2 perlahan..pastu makin lama2 makin laju..pn.shima dah menjerit....'sedapppppp......arhgghh...laju lagi zam..sedap....'pn.shima pon memainkan peranannya....punggunggnya dia goyangkan turun
naik mengikut pergerakan batangku....air dah banyak keluar...bunyi celup celap menambahkan ghairah aku
.....tiba2 aku rasa macam nak pancut...aku lajukan sorong tarik aku...pn.shima makin kuat meraung...'ooohhhhhh....zam..sedap.....laju zam...i nak sampai dah...'...mendengar raungan pn.shima aku pon makin laju mendayung...akhirnya.'arghhhhhhhh...'....aku pancutkan air mani
ku kedalam lubang cipap pn.shima....pn.shima pon climax jugak buat kali ke-3....
tak sempat kami nak lepaskan penat kedengaran bunyi kereta...hubby pn.shima dah balik..kami bergegas memakai baju...aku tak pakai seluar dalam aku sbb dah basah...aku masukkan dlm beg jek..aku
pon sempat ambik bra pn.shima masukkan dlm beg aku...souvenir...aku pon balik rumah...tapi kisah aku ngan pn.shima tak habis sampai situ jek...

kisahku 1-pn.shima

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -