Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

perempuan sarawak

Sex = Male
Where it happened = night club
Language = Malaysian
Refnum = 27270
AKU DAHBACA BANYAK CERITA YANG HAMPA BUAT TAPI BANYAK DARI CERITA TU SAJA DIADA-ADAKAN SUPAYA SEMUA ORANG BOLEH STIM.WALAU BAGAIMANA PUN TERIMA KASIH.

BURIT PEREMPUAN TERBAHAGI KEPADA 3 JENIS LUBANG.1)lubang buloh 2)lubang buyong 3)lubang tanduk.Tanyalah orang-orang tua mana sekali pun benda ni benar.Lubang buloh iaitu perempuan yang mempunyai lubang yang sama luas dari luar sampai dalam.lubang buyong iaitu perempuan yang mempunyai lubang yang ketat diluar tetapi rongga didalam.Lubang tanduk ialah perempuan yang mempunyai burit yang menirus ke dalam,makin masuk makin sempit,Perempuan inilah yang susah dicari munkin 1 dalam 1000.(yang ni Intro saja)

Kisah nya bermula,bila umur aku18 tahun bila lepas sekolah tak tahu nak buat apa.Ambillah kerja di sebuah kilang.Gaji boleh tahan dalam 300.00 sebulan

Satu malam aku dan rakan aku keluar pusing-pusing ke seluroh pab dan bar.Bila kami sampai ke satu bar aku tengok satu perempuan melayu yang hitam manis senyap duduk.Kawan-kawan aku ambil perempuan masuk bilik tengah paku.Aku masih senyap tak ambil perempuan,maklumlah takut kali pertama.Bila fikiaq, tak kan aku nak jadi pak pacak semua dah ambil perempuan.Aku pun ambil dia.Bila aku bawa dia berjalan naik tangga badan aku ketar,takutpun ada,pencegah maksiat tangkapkah?.Mampus aku.Tapi kerana nak cuba,mampuih pilah.Dia pegang tangan aku sejuk.Dia tanya pasai apa?. aku kata tak pernah buat.Tak pa mari I agar.Dia ajar aku romen dan dia kata kote aku besar maklumlah aku peranakan mamak/pakistan .yang tu tak mustahak,yang mustahak tu adalah bagaimana burit dia,dia boleh kemut,kemut sambil aku sorong tarik,sempit,burit dia hidup,ngap ngap ngap aku tak boleh tahan .Tapi kami main cukup-cukup satu jam satu round.Last dia bagi tahu dia perempuan sarawak.Puas...........................................

Dia bagi alamat dia dekat aku sebab nak simpan aku.Aku takut............................. tersangkut dengan dia.

Ok. Takat tu cukup dah......................


perempuan sarawak

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -