1220 Views |  Like

Julia 2

Age when it happend: 20
Where it happened: Di makmal sekolah
Langauge: Malaysian
Sex: Male
Rating: 1
Category: Straight

Hari itu aku balik ke sekolah lama aku. aku ternampak Pn. Julia yang pernah aku fuck suatu masa dahulu. Dia terkejut melihatku. Tapi, dari air mukanya, aku tahu dia terangsang dan gembira melihatku. Aku mengambil kesempatan ketika tiada pelajar lain di makmal untuk berbual dengannya. Sebaik sahaja saya masuk ke dalam makmal, dia terus menutup pintu dan mendakapku. Katanya, dia rindu padaku. Kami bercumbu-cumbuan selama kira-kira 15 minit. Aku tanya sama ada anak yang dia baru lahirkan kepunyaan aku. Dia mengangguk perlahan. Saya menanggalkan pakaiannya sehingga dia bogel. Dia juga membantu aku menanggalkan pakaianku. Sebaik sahaja kami bogel, kami terus foreplay. Aku menhisap dan menjilat teteknya yang besar itu. Dia menjerit-jerit kepuasan. Aaaaaaargh…uuuuugh….eeeeemph…sssedappnyaa…jerit Julia berulang kali. Nafasnya telah tercungap-cungap. Kemudian, aku menjilat cipapnya serta menggunakan jariku untuk menguatkan nafsu seksnya. Uuuuuh…..uuuh..uuuh jeritnya berulang kali. Setelah aku lihat dia hampir kemuncak aku segera berhenti.
“Kenapa berhenti? Julia tak tahanlah. Lekaslah puaskan nafsu julia” katanya dengan nada yang begitu menggoda dan agak seksi.
Dengan itu, aku terus naik ke atas tubuhnya dan memasukkan batangku ke dalam lubang cipapnya. Kami saling bergerak, mula-mula perlahan tetapi lama-lama semakin rancak. Dia mengepitkan kedua -dua kakinya pada punggungku. Pergerakan kami kian licin dan serasi. Jeritannya juga kian mengilai sehingga akhirnya sampai ke puncak. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh…ah..ah..uuh..uuuh
Aku juga mencapai kemuncak.
Oleh sebab Pn Julia free pada hari itu, kami melakukan hubungan seks sebanyak 6 kali sehingga dia letih dan tak bermaya lagi.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience