1487 Views |  Like

iyane&aku (part2)

Langauge: Malaysian
Sex: Male
Rating: 2
Category: Straight


sambungan dari 27011


Aku sampai di rumah Iyanie. Lantas aku mengetuk pintu.
Bagai bidadari, seorang gadis membuka pintu. Aku tergamam sejenak. Ia mempelawa aku masuk. Ternyata aku tidak benart-benar menghayati keidahan gadis itu sewaktu ia duduk bersamaku sewaktu di dalam bas.

Aku masuk ke dalam rumah yang mempunyai 2 bilik itu. Rumahnya tidaklah besar tapi selesa untuk hidup bujang. Iyanie lantas memberiku dompet kepunyaanku itu. Kau mengambilnya. Semuanya lengkap. Tap pernah aku melihat kejujuran orang-orang di KL sebegini.

Aku tidak tahu bagaiman mahu berterima kasih kepada gadis itu. Lantas aku mengambil note RM 100 lalu kuhulurkan kepadanya. Ia hanya tersenyum sambil menggelngkan kepalanya.
Ia menolak pemberianku dengan baik. Aku jadi serba salah.

Setelah puas aku pujuk ia untuk mengambilnya, akhirnya aku gagal juga. Aku meminta izin untuk pulang. Namun entah bagaimana tiba-tiba hujan turun dengan lebatnta. Aku serba salah.

Iyanie hanya memerhatikan kegelisahanku itu. Hujan semakin lebat. Iyanie menuju ke dapur lalu membuat air teh panas. Aku serba salah.

Ia menceritakan bahawa ia baru sahaja berpindah ke kawasan itu. Sebelum ini ia berkerja di Johor Bahru. Tanpa di suru-suruh ia menceritakan kisah silamnya kepada ku. Aku hanya mendengar. Kisah-kisah silamnya bayak menceritakan tentang kekecewaan dan dengan tidak semena-mena aku lihat air matanya berlinang.

Aku memberanikan diri dan cuba untuk menenangkan Iyanie. Dalam aku cuba memujuk hatinya itu tiba-tiba ia merangkul tubuhku lalu menagis di bahu kiri ku. aku kebingungan.

Perlahan-lahan aku usup rambutnya. Entah mengapa pelukan itu membuatkan aku tiba-tiba jadi sayang kepadanya.

Setalah ia reda sedikit, ia memandang wajahku. Katanaya wajah ku tak tumpah seperti bekas kekasihnya dahulu. Ia memgang wajahku seperti ia membelai kekasihnya. AKu membiarkan. Mungkin ia kerinduan.

Ah alangkah hangatnya pelukan itu.

Iyanie kembali seperti sedia kala. Ia meminta izindari ku untuk mandi.

Iyanie lantas menuju ke bilik air. Aku tak tahu apa yang harus ku lakukan.

Tiba-tiba aku terdengar Iyanie memanggil namaku. Ia meminta ku menghulurkan tuala kepadanya yang tersidai di kerusi ruang tamu.

Aku mengambil tuala itu dan menuju ke bilik air. Bila ku tolak pintu bilik air itu ia terbuka dan tidak berkunci.


Kelihatan satu tubuh gadis yang paling perfect pernah aku temui. Badannya di selimuti dengan sabun. Iyani masih tidak menyedari aku berada di muka pintu.

Tiba-tiba ia menoleh ke arahku. aku tergamam. Iyanie terpaku. Buah dadanya membusut tegang berwarna kemerahan. Putingnya tajam menojak ke atas.

Ia menutup buah dadanya dengan sebelah tangan dan sebelah lagi menutup celah kangkangnya.

Aku jadi kaget. Mulutku terkunci seperti kakiku juga. Dalam ketakutan aku menghulurkan tuala depadanya.

AKu lantas menoleh kearah lain dan cuba berlalu dari situ. Namun jari jemarinya yang basah mencapai tuala dan sekali gus memegang tanganku. Ia menarik aku dengan perlahan.

Aku tergamam lagi…

Bersambung





Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience