1102 Views |  Like

nak lagi!!!

Age when it happend: 20
Where it happened: hotel
Langauge: Malaysian
Sex: Female
Rating: 1
Category: Straight

OK lah… setelah baca you allpunya cerita… nampaknya best juga ler… terasa juga aku nak menceritakan pengalaman aku sendiri…

Aku kenal Jack memang agaklama juga lah melalui internet.. lamajuga kami ni ni nak berjumpa namun disebabkan masing masing sibuk maka agak susah untuk menentukan masanya. Jack adalah seorang lelaki yang agak hansome mukanya nya seiras Leornardo gitu… memiliki badan yang tough dengan ketinggian 5’10”.

Aku adalah seorang penuntut dan dia sudah pun bekerja. satu hari aku menerima e mail daripada Jack untukberjumpa di sebuah hotel terkemuka di bandar maka aku pun terus menerima undangan nya.

Namaku -Harry dan sememangnya aku sentiasa menunggu saat saat itu maklumlah selamaini hanya memuasakn nafsu drngan melancap sendiri dan melihat gambar lucah sahaja.


‘HelloHArry..”

Itu lah sapaan pertama daripda jack pada masamula berjumpa.. meluhat kepada wajahnya aku terasa lutut aku goyah sebab dia sungguh hansome… lebih hansome daripada gambar yang di hantarnya..

Setelah mendapat kunci bilik jack dan saya terus menuju ke bilik yang dituju… aku merasa selesa dengan dia sebab tiada ada apa apa yang menimbulkan syak wasangka.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience