Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Abang Sam dan aku

Sex = Female
Where it happened = kebun datuk
Language = Malaysian
Refnum = 25655
Cerita ini berlaku kira-kira 8 tahun yang lalu dikampung datuk ku
di selatan Semenanjung. Ketika itu aku sedang menghabiskan cuti
semester dan pulang ke kampung datuk ku sempena musim durian.
Abang Sam adalah anak saudara jiran datuk ku. Umur Abang Sam
pada masa itu tak silap aku 23 tahun dan masih menganggur.
Sejak aku pulang bercuti aku sering melihat Abang Sam berada
disekitar rumah datuk ku. Biasanya dia akan menolong datuk ku
menebas semak samun ataupun memungut dan mengangkut durian di
dusun datuk. Sesekali Abang Sam akan memerhatikan aku dari jauh
atau pun menegur aku bila kami bersua. Orangnya boleh tahan juga
hensemnya serta tinggi dan berbadan tegap. Kadang-kadang aku
rasa macam 'jatuh cinta' juga dengan Abang Sam ni maklumlah
rupanya yang agak cun itu. Aku rasa macam ada 'crush' (kata
orang putih) pada Abang Sam ni. Begitu juga dengan Abang Sam.
Suatu hari, seperti biasa aku akan kekebun durian datuk pada
sebelah pagi untuk mencari durian yang sudah gugur dan meletakkan
ditepi pondok durian. Kebetulan hari tu aku sendirian saja sebab
datuk terpaksa pergi kepekan atas sebab lain. Seperti biasa
Abang Sam pun ada dikebun pakciknya yang tidak jauh dari kebun
datuk. Kebetulan pulak pakcik nya juga tidak ada sama ketika itu.
Sedang aku asik melepaskan penat sambil duduk dalam pondok tiba-
tiba muka Abang Sam muncul dipintu. Aku yang sedang berbaring atas
lantai pondok ketika itu terkejut juga lalu bingkas bangun sambil
membetulkan pakaian aku. Abang Sam tersenyum saja dan menyapa aku
"hai, penat nampak!" Aku pun menjawab "ha'ah lah Bang Sam saja nak
relax kejap" Abang Sam terus saja merenung kearah badan ku sambil
matanya memerhatikan buah dada ku. Aku lalu bertanya "kenapa
Abang Sam?" Malu juga aku bila ditenung begitu oleh Abang Sam.
Perasaan takut dan berdebar-debar tu bermain-main dihati ku.
"ohh... tak da apa-apa" kata Abang Sam seolah-olah terasa malu.
Tiba-tiba tangan Abang Sam meraba kaki kiri ku sambil mengusap
lembut dan aku pun menarik kaki ku sebab terasa geli sambil
tersenyum malu "Abang Sam...?" sapa ku. Aku dapat rasakan nafas
Abang Sam ketika itu bagaikan kencang hebat. "maafkan Abang,
lin" katanya sambil memegang tangan ku pula. Aku cuma tunduk
kan muka ku "jom kita balik Bang" sambil melepaskan tanganku
lembut dari pegangan Abang Sam. "Tunggu dulu lin... Abang nak
cakap sikit" katanya. Sebenarnya hatiku ingin sekali berdamping
dengan Abang Sam ketika itu. "Cakap apa Bang?" tanya ku.
Abang Sam pun memegang tanganku semula dan mendekatkan muka
nya kearahku lalu terus mengucup bibirku. Aku bagaikan dalam
mimpi membiarkan saja Abang Sam mencium aku. Tangan Abang Sam
mula merayap-rayap kearah dadaku. Nafasku mula kencang hebat
sebab itulah pertama kali aku dicium oleh lelaki.
Lidah Abang Sam bermain-main dengan lidahku sambil tangannya
merayap-rayap dibelakang badanku mencari butang klip bra aku.
Dadaku mula berdebar-debar dan Abang Sam lantas menjilat pipi
dan leherku sambil sesekali dihisap dan digigit lembut leherku. Aku
bagaikan menahan geli tersenyum dan mengeliat seketika.
Seronok sekali aku diperlakukan Abang Sam begitu. Sesekali aku
melepaskan nafasku yang sedang berahi sambil "oohhhhh".
Abang Sam terus saja menjilat-jilat hingga sampai kedadaku. Bila
butang klip bra sudah dibuka pantas saja Abang Sam membaringkan
aku kelantai dan terus menjilat puting buah dadaku yang sedang
keras serta merah jambu. Aku bagaikan diawang-awangan oleh
nikmat diperlakukan begitu. Nafsu ku kian sampai kemuncak
apabila Abang Sam terus memainkan peranannya menjilat hingga sampai
kepusat ku. Tangan ku memegang tangan Abang Sam erat sambil
nafasku hembus begitu kencang. Abang Sam menarik seluar panjangku
kebawah sambil mengucup bibirku lagi. Aku mengeluh "aahh". Tiba-tiba
tangan Abang Sam menarik seluar dalam ku pula. Pada mulanya aku
cuba menghalang sambil memegang tangan Abang Sam namun
Abang Sam terus saja mencium bibirku sambil sebelah tangannya
meramas-ramas buah dada ku membuatkan aku mengalah saja.
Tanpa disedari rupa-rupanya Abang Sam sudah pun melucutkan
seluar dalam ku lalu tangannya terus saja memegang cipapku yang
sedang membengkak dan basah itu. Belum sempat aku nak
menghalang Abang Sam tangannya sudah mengusap-usap cipapku
yang tengah nikmat gila itu sambil memainkan jarinya dikeliling cipapku.
Aku menjerit "oohhhhh Abang Sam". Abang Sam mencium bibirku
dengan rakus sekali sambil berkata "Sayang... abang nak jilat!"
Tangan Abang Sam terus membuka kedua-dua kaki ku sambil
diletakkan keatas bahunya . Abang Sam lantas menjilat disekeliling
cipapku yang sedang basah itu sambil sesekali lidahnya mengentil
biji kelentit aku. Aduh tuhan saja yang tahu betapa nikmatnya aku
ketika itu. Aku bagaikan diterbangkan keawan oleh kenikmatan cipap
ku dijilat begitu buat pertama kali dalam hidupku. Setiap kali Abang
Sam mengentil biji kelentit ku setiap kali itu juga aku akan menjerit
kesedapan. Lantai pondok ku rasakan basah lenjun oleh air yang
meleleh keluar dari cipap ku. Abang Sam tidak berhenti-henti
menjilat-jilat kelentit aku sambil sesekali memasukkan lidahnya
kedalam cipapku yang sedang ranum itu. "Sayang, sedap tak?"
tanya Abang Sam sambil lidahnya bermain dikeliling cipapku.
Aku hanya mampu mengeluh "ohhhhh". Tiba-tiba Abang Sam dan
membuka baju dan seluar jeansnya. Sambil menutup pintu pondok
lebih rapat lagi Abang Sam terus baring diatas ku. Aku dapat
rasakan batang Abang Sam yang sedang keras bagai batu itu melekat
diperutku sambil kami berkulum-kulum lidah. Tangan Abang Sam
meramas puting dada ku sambil sesekali turun kecipap ku dan
mengentil biji kelentit lalu aku akan menjerit kesedapan. Tanpa aku
sedari aku terus saja mengeluh "Abang... lin dah tak tahan" bagaikan
terasa hampir mengecapi klimaks aku ketika itu. Abang Sam lantas
membuka kakiku luas dan menghalakan senjatanya kearah lubang
pantatku. Sambil menghunuskan muncung batang nya yang keras
batu itu kebibir cipapku lalu Abang Sam mengesel2kan kecipapku.
Aku sudah tak dapat menahan nafsuku lagi sambil menarik Abang
Sam rapat ketubuhku sambil Abang Sam menekankan batangnya
cuba masuk kedalam cipapku yang masih dara itu. Pada mulanya
memang terasa sakit-sakit macam ngilu namun keinginan sex yang
sedang memuncak mengatasi segala kesakitan ketika itu. Sedikit
demi sedikit Abang Sam memasukkan batangnya walaupun aku
sesekali menjerit sakit namun aku tahan juga demi nafsu aku yang
sedang membara. Akhirnya seluruh batang konek Abang Sam masuk
juga kedalam cipapku yang ketat gila ketika itu. Abang Sam menarik
dan menyorong batangnya keluar masuk kedalam cipapku begitu
lembut sekali sambil nafas kami bergelora. Dengan rakus Abang Sam
mengucup bibirku sambil tangannya meramas-ramas buah dada ku.
Batang Abang Sam yang panjang terasa amat keras sekali dan sedapnya
batang nya memasuki cipapku Tuhan saja yang tahu. Sesekali Abang
Sam "sedap tak sayang?" keluhnya. "sedapnya Bangggg" balasku
sambil pinggulku hayunkan demi menambahkan kelazatan batang
konek Abang Sam. Makin lama makin deras hayunan Abang Sam
begitu juga dengan hayunan pinggul ku sesekali menekan hingga kedalam
sekali seolah menahan klimaksnya. Cipapku kian basah sehingga belakang
badan ku juga lenjun oleh air cipapku. Abang Sam terus menghayun laju
sambil melepaskan keluhan "sayanggg!! air abang nak keluar ni!" Serta
merta juga aku mencapai klimaksku "Abanggggg...... oooohh sedappnya
bangggg!" sambil Abang Sam melepaskan airnya didalam cipapku.
Setelah selesai adegan itu kami pun cepat memakai pakaian masing-masing.
Dalam hatiku ada sedikit kekesalan namun terasa kepuasan juga.
Peristiwa itu tak akan aku lupakan sepanjang hayat ku. Nasib baik juga
aku tidak hamil. Kali kedua kami mengadakan seks adalah bulan berikutnya.
Sejak itu Abang Sam akan memakai kondom demi mengelakkan aku dari
hamil. Kali terakhir adalah sehari sebelum aku terpaksa kembali belajar
setelah habis cuti semester. Aku harap Abang Sam akan maafkan aku
kerana menyiarkan cerita yang telah kami rahsiakan selama 8 tahun ini.

Abang Sam dan aku

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -