Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

cerita sedap 2

Sex = Female
Where it happened = atas motorsikal
Language = Malaysian
Refnum = 25621
Hai ingat lagi cerita sedap? Kalau belum baca, sila baca dulu.

Kali ni aku nak cerita pula pasal aku buat 'kerja' atas motor bersama seorang lagi ex-boyfriend aku. Dia ni memang gila betul dengan aku so apa saja aku kata, dia kan ikutkan. Aku pun apa lagi, mulalah nak kenakan dia dengan 'kerja' aku yang sememangnya aku suka.

Satu hari aku ajak ex-BF aku ni tengok wayang tapi aku ni sebenarnya bukan nak sangat tengok cuma aku nak main 'adik' dia sebab aku ni memang suka main 'adik' BF aku. Sebenarnya sebelum ni aku memang baik dengan ex-BF aku ni tapi entah kenapa aku teringin benar nak main 'adik' dia. Masa dalam panggung dah aku kerjakan sampai 'banjir' tapi dia cuma balas dengan meraba cipapku. Aku diam saja sebab aku memang suka orang main cipap aku. Akhirnya cerita kemana dan kami hanyut melayan perasaan masing-masing.

Lepas tu kami keluar panggung pergi makan dulu sebelum dia hantar aku balik. Kemudian kami pun naiklah motor 'kapcai' dia. Aku minta dia bawa aku ronder-ronder dulu sebelum hantar aku balik dan dia pun setuju. Sebenarnya aku ada tujuan lain. Aku sebenarnya belum puas main dengan 'adik' dia. Mula-mula aku peluk dia dan badan kami melekat rapat. Dia semakin bersemangat sekali dan tanganku tanpa berlengah lagi mencari 'adik'nya yangsudah mula keras dan mengembang dalam kurungannya. Aku terus memicit-micit 'adik'nya dengan lembut sambil mencari-cari zip seluarnya. Dia semakin tidak selesa tapi dia tidak memberhentikan motornya. Akhirnya aku jumpa zip seluarnya dan perlahan-lahan aku membukanya. Dia memperlahankan motornya supaya dia dapat menikmati kenikmatan yang akan kuhidangkan padanya tidak lama lagi. Aku pun terus menyeluk kedalam seluar dalamnya dan mencari 'kepala adik'nya untuk diramas sambil aku terus merapatkan kedua gunungku untuk digesel-geselkan dibelakang badannya. Dia berdengus sambil merasa nikmat. Aku memainkan 'kepala adik'nya terus-terusan. Mulanya air mazinya mulai keluar dan aku terus memainkannya sebagaimana yang diarahkan olehnya dengan gerakan yang agak laju.

Setelah lebih kurang 10 minit, air nikmatnya membanjiri keseluruhan hutan rimbunnya dan juga tanganku. Dia merasa puas dan nikmat namun dia masih tidak memberhentikan motornya. Aku menarik perlahan-lahan tanganku yang telah dipenuhi air nikmatnya dan dia pun mencari tempat yang sesuai dan sunyi untuk memberhentikan motornya serta membersihkan saki-baki limpahan lahar gunung berapinya yang sememangnya telah meletup!!!

Setelah berhenti, kami membersihkan diri dan dia mengucapkan terima kasih di atas 'kesedapan' dan 'kenikmatan' yang dialaminya sebentar tadi. Kemudian kami meneruskan perjalanan tetapi tidak terus pulang ke rumah malah kami membuat 'round kedua' dan kali ini dia sempat memasukkan tangannya ke dalam seluarku atas bantuanku dan memainkan 'adik'ku pulak. Aku membiarkan saja sebagai balasan atas perbuatanku. Kemudian aku mencari semula 'adik'nya dan mengulangi sebagaimana yang baru kulakukan dan sekali lagi air nikmatnya keluar membanjiri hutan rimbunnya.

Setelah berhenti dan membersihkan diri, dia menghantar aku pulang dan aku akan tetap mengingatinya sampai bila-bila. Sesungguhnya aku memang suka main dengan 'adik' teman-teman lelakiku.

Nanti akan aku caritakan satu lagi cerita sedap di episod yang akan datang. Chow dulu......

cerita sedap 2

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -