Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

amoi cina

Sex = Male
Where it happened = kl
Language = Malaysian
Refnum = 25582
sekarang aku dah kawin ,2 orang anak dah lima tahun kawin.

masih aku bujang dulu aku sewa bilik di bangsar ,nak sewa rumah mahal satu rumah ada tiga bilik,tuan rumah melayu duduk kat bilik besar,sebelah bilik aku amoi kerja kat kedai beer.kulit putih,cantik badan cantik selalu pakai seluar pendik kat rumah sampai nampak seluar dalam,kalau pagi sidai baju tu pakai baju tidur aje...stim..nampak seluar dalam dan coli...

nak jadi cerita satu hari dia panggil aku betulkan videonya katanya tak ada gambar,aku bukan pandai nak repair video tu aku pusing -pusing djust sikit sikit ok.masa aku nak cuba video tu dia kasi video blue rupanya.tekan play saja terus saya nampak orang tengah hisap konek.aku tengok dia biasa aje.dia cakap nak tengok .bolehsaja........

tiba tiba dia duduk dekat kat aku gosok gosok peha aku.apa lagi konek aku pun naik la.dia buka zip dan tarik seluar aku.apa lagi tersembul la konek aku yang besar ni.masa tu aku tak pakai seluar dalam,teris dia hisap konek aku,jilat kat kepala konek aku...sedap siolll.aku pun apa lagi buka baju dia buah dada dia wau cantik saiz sedang aje,putih,tegang...apa lagi aku hisap puting susu dia kanan dan kiri ada la 10 minit aku gentil kelentit dia sampai keluar air.aku jolok cipap dia dengan jari..dia mengerang kesedapan.cipap dia putih ,bulunya sikit aje.cipap isteri aku pun tak cantik macam cipap dia.aku terus baringkan dia kat tilam dia ikut aje.kangkangkan kaki dia kerus masukkan konek aku sedap siol...

masa tu tak terfikir nak jilat kelentit dan cipapnya.sorong tarik.dekat setengah jam cruttttttt...air mani aku keluar..

sampai sekarang aku dah kawin tak pernah jilat kelentit dan cipap.isteri aku tak kasi..aku teringin sekali nak jilat kelentit dan cipap siapa saja tolong email kat aku di pipit
atttttttttpokefantttitikkkkcommm

amoi cina

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -