Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

kak long

Sex = Female
Where it happened = rumah dia
Language = Malaysian
Refnum = 25082

dulu sebelum dia kahwin,kami berkawan bagai nak rak, tapi barang kali takde jodoh bila dia kena pinang dulu oleh lelaki pilihan keluarganya. aku frust habis tapi sebelum kami berpisah dia beritahu aku yang apa pun terjadi dia tetap sayangkan aku. aku cakap kat dia balik, tak ade gunanya kalau cinta untuk aku tapi badan untuk orang lain.( tiru filem ali setanlah tu ) lepas tu kami pun berpisah secara rasmi.
biar pun berpisah disebabkan kami berjiran jadi hubungan jiran tu tetap ada cuma taklah semesra dulu. dah tak banyak bercakap. sehinggalah hari perkahwinannya aku cabut kejohor bahru sebab malas nak tengok dia bersanding lagi sakit hati bila memikirkan malam pertama dia.
lama jugak aku kat jb, kemudian bila aku balik kampung masa nak raya tahun tersebut dia dah pun mengandung. lagilah aku tak boleh cakap apa, tapi mengenangkan aku ni berjiran. aku pun terpaksa lah mesrakan diri ini.
lepas tu aku cabut balik jb, cuma selepas 6 bulan aku balik dia dah pun dapat baby lelaki,dah tamat pantang.

suatu petang sedang aku leka membersihkan laman rumah dia panggil aku betulkan dapur gasnya yang tak mahu menyala. aku tanya kat dia laki dia mana. dia kata laki dia ada kerja luar. lepas tu aku tanya lagi mak bapak ada rumah tak . dia kata takde.
mula mula aku kata aku segan lagi pun nanti apa pulak orang cakap. dia tanya aku balik, nak tolong ke tidak. aku anggukkan kepala.
kemudian aku terus kedapurnya dan mulalah belekitu dan ini. tak lama lepas tu dah ok. aku nak blah tapi dia panggilaku.

"abang kat liza lagi ke?"
aku tak jawab apa apa. malas nak layan. tapi malas nak layan pun mata aku meliar memandang dadanya yang gebu tu, yang hanya dibalut oleh t-shirt putih.
aku tenang aje.
tiba - tiba dia pegang tangan aku.
"sebenarnya liza masih sayangkan abang, dan hari ini liza akan serahkan apa yang abang mahukan dulu. ?". aku terkejut, masih ingat lagi rupanya pada kata kata aku dulu.
dia merapatkan badannya pada aku.maka aku terasalah aku pada buah dadanya yang mengancam tu.konek aku pun stim serta merta.
tiba tiba aku ramas buah dadanya yang masih bercoli itu. tapi dia menepis dan memberitahu aku bukan disini dan bukan sekarang dia kata. malam nanti suruh aku datang lepas jam 9 malam.

tepat yang dijanjikan tanpa memberitahu keluarga ku,aku keluar dan ikut pintu kerumahnya. dia dah menunggu dipintu dan selepas pintu dikunci,kami segera keruang tamu. aku pun risau jugak takut takut kalau keluarga dan laki dia balik mengejut. tapi bila dah dia terangkan segala galanya barulah aku tenteram sikit.

" malam ni abang buatlah apa yang abang suka kat liza". dia beritahu. dan aku yang dah lama menanti ni, terus aje meramas buah dadanya yang mengancam dan mengiurkan.
" liza tahu ini yang abang nakkan dari dulukan". aku cuma angguk aje. diatas sofa aku aku baringkan dia dan selepas itu mulut aku mencari mulutnya. cium mencium punterjadi dengan rakusnya. dia tak membantah walaupun sebelum aku meramas buah dadanya dia telah berpesan supaya jangan tergesa gesa.
sebelah tangan aku meramas buah dadanya dan sebelah lagi memegang tengkuknya. kemudian aku masukkan tangan aku kedalam bajunya dan melewati coli yang dia pakai, kali ini aku ramas buah dadanya tanpa sebarang pelindung lagi.aku mula stim gila. dan dia terus kelu dengan mata yang kuyu memandang aku. putingnya kue gentel habis habisan. tanganya memeluk badan aku.
tak lama selepas itu aku bangun kat dia dan mula nak buka bajunya tapi dia kata kena masuk bilik. dan waktu tu baru aku perasan anak kecilnya.dia kata anaknya tidur. dan kami beriringan menuju ke katil. sampai dipenjuru katil aku tanggalkan segala pakaian aku dan yang aku tinggalkan cuma seluar dalam yang jelas menampakkan ketegangan batang aku. dia memandang dengan satu senyuman. lepas aku tanggalkan bajunya dan coli yang dia pakai,lepas tu kain batiknya sekali.
seperti aku dia pun cuma berseluar dalam yang aku lihat telah pun basah.
perlahan lahan aku baringkan dia dan perlahan lahan juga aku tindih dia. batang aku yang tegang mula dia sentuh. aku bisik kat dia. suka tak. dia jawab suka.
aku cari buah dadanya dan aku mula mengentel, kemudian aku hisap putingnya. seperti baby aku merasakan yang aku telah rasakan air susunya. sungguh nikmat sekali. tangannya mula masuk kedalam seluar dalam aku dan meramas batang aku.aku jadi tak keruan sebab ini kali pertama batang aku diramas oleh perempuan.
dia tanya kat aku sedap tak hisap dia punya tetek. aku cakap best. hisap punya hisap aku ingat banyak juga air susu yang dah aku minum secara percuma darinya. lepas kiri aku hisap kanan punya dan akhirnya dia tegur aku supaya tinggalkan untuk babynya.
agaklama juga aku menghisap teteknya itu. lepas tu aku turun kebawah dan lihat pantatnya yang dah basah.
aku tak tunggu lama sebab lepas buat apa yang patut kat pantat dia aku mula mainkan peranan aku. batang aku aku masukkan kat dalam pantatnya dan aku gasak dia dengan bertubi tubi. erangannya dan layanannya membals asakkan aku benar benar membuatkan aku seronok.
sambil main aku ramsa teteknya, aku jilat dan aku gigit lehernya,aku minum air susunya. wow sesungguhnya itu yang menyeronokan.dan tanpa aku sedari aku dah nak capai kemuncak. aku tak nak tanya kat dia nak buang kat mana yang aku tahu ketika aku memancutkan air mani aku kat dalam pantatnya dia telah memeluk aku dengan erat apatah lagi sebelum aku nak pancutkan air mani aku tu aku dah pastikan yang batang aku tu benar benar dah masuk sepenuhnya.
aku tak cabutkan serta merta.ingatkan nak biarkan dia berendam lama sikit tapi kata orang tak baik biarkan batang berendam lama lama dalam pantat perempuan.
"banyak air abang. puas liza bang. lagi pun abang hebat".
aku senyum aje. kemudian aku cium bibirnya. dan aku ramas teteknya. aku rasa stim lagi dan main lagi tapi dia kata nanti dulu karang sambung balik sebab babynya dah nangis barangkali nak nyusu. so, sambil dia nyusukan baby nya aku pun turut sama menyusu dengan dia.

tengah malam aku balim tapi pagi esok aku datang sebab dia pun tak sabar sabar nak main dengan aku. sekarang ni barulah aku faham yang dia sesungguhnya mencintai aku.
sekarang ni dia dah ada baby baru, anak sapa tah aku pun tak tahu tapi kalau ada masa yang terluang pasti dia akan menyusukan aku sekali.

kak long

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -