Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

cerita sedap

Sex = Female
Where it happened = storeroom
Language = Malaysian
Refnum = 25015
Aku masih ingat lagi semasa aku bercinta habis dengan ex-boyfriend aku, Ell. Dia ni senyap orangnnya tapi ganas dan mengancam. Kami bercinta hampir 7 tahun dan sepanjang percintaan kami diselitkan dengan 'permainan' yang mengasyikkan lagi sedap....

Aku masih ingat lagi pada suatu malam sebelum raya. Dia telefon aku suruh datang jumpa dia sebab dia kena kerja dan dia kata rindu pada aku sebab nak cuti raya seminggu so aku pun tanpa berlengah lagi terus jumpa dia. Masa tu aku pakai mini skirt dan t.shirt sahaja sebab aku tahu kami akan buat 'projek' malam tu. Sampai saja aku diseludup masuk ke satu bilik stor dibelakang pejabatnya. Dadaku masa tu berdenyut kencang tapi aku just cool down!!!

Tak lama lepas tu, Ell masuk dan terus memeluk aku dari belakang. Aku terperanjat dan terus memusingkan muka aku padanya. Aku melihat Ell sudah bertelanjang bulat tanpa seurat benang dibadannya dan batangnya sudah tegak berdiri gagah. Ell terus merapatkan bibirnya mencari bibirku dan bibir kami terus tertaut sambil memainkan peranan masing-masing. Ell telah siapkan alas untuk kami buat projek dan dengan perlahan dia merebahkan badanku untuk dihempap olehnya. Aku semakin panik sebab inilah pertama kali kami buat 'projek besar-besaran'. Ell mula membuka mini skirtku diikuti dengan seluar dalamku sambil mencium pepekku. Ell kata pepekku wangi dan aku merasa bangga seketika. Kemudian tangannya mula mencari tetekku dan diramasnya tetekku yang sederhana besarnya sambil menghisapnya. Aku kegelian sambil merengek manja. Ell tidak tahan mendengar rengekkan aku lalu terus membuka t.shirt dan braku lalu aku juga seperti dia, bertelanjang bulat. Ell terpegun seketika melihat tubuhku kerana inilah kali pertama dia melihat tubuh seorang wanita bogel. Ell merasa teransang dengan tiba-tiba lalu dia memegang batangnya yang telah menegang dan besar sambil bermain-main dipepekku. Aku merasakan pepekku sudah basah lencun dan aku inginkan batang Ell memasukkinya sambil tanganku mencari dan meramas batang Ell yang semestinya telah cukup tegang dan besar. Aku kagum melihat batang Ell kerana selama ini aku hanya merasakan kebesarannya tanpa melihat dengan mataku. Keinginan ku untuk menghisap batang Ell mula memuncak. Aku bingkas bangun dari hempapan Ell dan terus menangkap batang Ell lalu aku kulum batang Ell dengan lahapnya. Ell mengerang kegelian dan kesedapan bila batangnya ku kulum ke dalam mulutku. Penuh mulutku dengan batang Ell. Tiba-tiba Ell menyuruhku keluar masuk batangnnya dengan laju kerana air nikmatnya hampir keluar. Tanpa membantah aku melakukan sebagaimana yang diminta dan akhirnya terpancutlah air nikmat itu kedalam mulut aku lalu aku menelannya. Enak sungguh air nikmat ku telan......

Ell keletihan dan batangnya lembik seketika. Aku terus mencapai batangnya itu lalu aku memainkan semula perananku sambil merengek manja ditelinga Ell. Sesungguhnya Ell tidak tahan dengan rengekanku itu lalu dia bertenaga semula dan batangnya menegang semula. Aku terus menggentel tetek Ell dan dia semakin nikmat. Airku juga telah membanjiri kolam pepekku kerana Ell juga menggentel buah dadaku sambil menghisap putingnya. Aku kegelian dalam keadaan sungguh ghairah lalu aku menukar posisi supaya aku berada dibawah bagi menyenangkan Ell untuk memasuki batangnya yang sesungguhnya sudah tidak sabar ingin berada didalam pepekku. Aku juga sudah berada dikemuncak dan mengarahkan batang Ell untuk menusuk kedalam pepekku. Tanpa berlengah, Ell terus menusuk batangnya dalam pepekku dengan pergerakan yang agak terkawal kerana itu adalah kali pertama pepekku dimasuki batang seorang pria gagah seperti Ell.

"Perlahan Ell, I rasa ngilu", kataku antara dengar dengan tidak.

"OK sayang, I faham. I akan buat you rasa bahgia malam ni.", kata Ell sambil meneruskan 'pekerjaan'nya.

"Ell, sakit...tapi sedap...teruskan Ell, I dah tak tahan lagi ni. Laju Ell, laju lagi, oh...sedapnya....ahhhh.....lagi Ell....lagiiii......."kataku dalam keadaan kesakitan tapi sedap.

Ell terus laju menghayun batangnya dan aku melentik-lentik menahan ksedapan yang amat sangat. Akhirnya aku klimaks dan keletihan disisi Ell. Ell juga demikian tapi dia belum klimaks lagi. Ell menjilat-jilat air yang melimpah ditepi kolam pepekku dengan penuk asyik. Sedap rasanya kata Ell. Kemudian dia memulakan babak seterusnya dengan agak gelojoh kerana pepekku masih sempit. Ell akhirnya mencapai klimaks dan air nikmatnya keluar bercampur sedikit darah. Ell bangga kerana dialah orang pertama yang memecahkan 'dara kebanggaanku' dan aku juga bangga kerana yang memecahkannya adalah 'lelaki kebanggaanku.'

Malam itu kami meneruskan babak demi babak dengan penuh nikmat dan tanpa gangguan dari sesiapa pun sebab semuanya telah bercuti.

Telah hampir 5 round kami buat projek, akhirnya kami berpelukan sambil bertaut bibir dan Ell menjilat bersih pepekku yang berlumuran airku dan air nikmatnya. Ell kata ianya sedap bila bercampur dan kami pun bersiap untuk pulang ke rumah masing-masing.

Nanti akan aku ceritakan lagi projek kami yang seterusnya sebab kami ni bila jumpa memang selalu buat projek melainkan kalau aku 'bendera jepun'. Tempatnya pulak, tak kiralah dimana saja, dalam kereta, tengok wayang malah atas motor pun jadi. So tunggulah episod yang yang akan datang.

cerita sedap

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -