Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

best wooo!!

Sex = Male
Where it happened = linda house
Language = Malaysian
Refnum = 24667
kalau semua orang seronok citer tentang first time ngan 'balak' diaorang
aku ndak citer pengalaman pertama aku buat lesbian...best wooo!!!
ceritanyer macam nie....
satu malam aku tengah boring giler, aku tinggal sorang kat umah...family aku ke oversea..
aku tak tau ndak buat apa...aku pun telefon ler linda...linda nie kawan baik aku...
"weii..aku ader tape citer baguih punyer..ko datang la rumah aku"
"citer aper plak??" aku soal
"alaaa..ko datang jer laaa.." oleh kerana umah aku ngan rumah dier dekat jer aku pun datang hanya
berseluar pendek dan baju tanpa lengan tanpa bra...alaaa..lepak ngumah linda jer..bukan gi mana2..
sampai jer rumah linda, aku tengok sunyi jer...sah ler nie...dia pun tinggal sorang-sorang kat rumah
aku bukak pintu dan terus naik ke bilik dier...rupa2nya linda tengah menengok blue tape...aku tak tau plak
budak nie minat ngan seks...tapi aku tau dia penah terlanjur ngan boyfriend dier...
"weii..mai sini lepak..citer best nie..." linda kata sambil tersenyum!!
aku pun lepak ler ngan dier...seronok lak sesekali layan stim tengok blue tape
TIBER2...linda mencium pipi aku...
"aku stim giler nie..jom kita buat macam tu gak"
belum sempat aku kata apa2 linda dah mula mencium mulut aku...sambil tangan dier
merayap ke leher aku...aku hanya diam, tak tau ndak buat aper!! aku tak penah buat lesbian..buat projek ngan jantan penah laa!!
tiber2 dier berhenti cium aku..dier tengok aku..
"kau jangan takut laaaa...'projek' nie lagi syok...'projek' ngan jantan takut pregnant campur ngan sakitnya..ko cuber sekali nanti ko
ndak lagi" aku masih berdiam!! tapi tanpa menunggu jawapan..linda kembali memainkan peranan...kali nie dier mula mencium aku dengan rakus
sambil tangannyer masuk ke dalam baju aku...tangan linda sebelah lagi meraba pantat aku (dia gosok..lembut + agak kasar)dan sebelah lagi bermain dengan buah dada aku..aku dah tak tahan
aku dah makin stim..ntah macam mana..aku pulak bermain dengan tetek dier...
"telanjang lagi seronok" linda berkata sambil membukakan baju aku...selaps itu dia pulak membuka baju dia..
akhirnya kami bogel bersama-sama...
linda membaringkan aku...kali ini dia mengulum puting tetek aku..aku mengerang stim..aku tak dapat bayangkan rasa kenikmatannya...
linda memegang tangan aku ke teteknya pulak..aku buat macam linda buat...aku meramas-ramas tetek linda yang besar..kat kolej linda memang jadi kegilaan kerana
tetek dia yang besar...sesekali linda mengigit lembut puting aku..aku menjerit manja..
tangan linda meraba ke seluruh badan aku...aku pun tak kasi chance kat dier..habis jugak seluruh badan linda aku jelajah
tiba2 linda bangun...dia tindih badan aku..dia buat 69..dia menjilat pantat aku yang dah lama basah..aku pun menjilat pantat dia..
sedap ooo...aku mengerang..."ahhh..linda..sedap....sedap ahhhhhh"...linda memasukkan jari hantunyer ke dalam pantat aku...mula2 sakit..tapi linda pandai main peranan...
makin dia cucuk ke dalam pantat aku..makin sedap aku rasa...aku mengerang lagi..AHHHHH..SEEE..DAAPPPP...AHHHHH..AHHHHH..badan aku mula menegang...
aku pun buat pantat linda macam tu...linda mengerang lebih kuat dari aku....AHHHHH..AHHHH..AHHHHHH...kami sama2 dah stim...
selapas itu..sekali lagi dia menghisap tetek aku yang dah keras dan putingnya yang dah bertukar warna...
sekali lagi aku mengerang....kami buat projek nie berkali-kali...dalam bilik air, dekat dapur, dekat ruang tamu
sekarang persahabatan kami telah bertukar menjadi kekasih...asalkan ada masa pasti kami akan buar 'projek'
thanks linda kerana mengajar aku!!
SEE..DAAPPP..AHHHHH..AHHHH..AHHHHH




best wooo!!

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -