Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Azlin

Sex = Female
Where it happened = dalam tandas
Language = Malaysian
Refnum = 24334
sebernanya aku nihh..biasak laaa....anak dara lagi....walaupun tidak pernah membuat perkara2 maksiatlaa (lebih kurang gituulaa....)

Pada suatu hari...pada hari ahad...maser tue aku pegii laa kat sebuah Shopping komplek..lebih kurang gitu laa..pastu aku nampak laaa..balak maner tah ushar aku...maser tu aku nak pegi beli ba ju..(coli ngan seluar dalam laa)tiba-tiba aku terasa nak gi tandas..aku tak tau laa yang balak tue follow aku dari belakang..masuk-masuk ajeee kat tandas pompuan..takkan nak masuk tandas lelaki kutt...aku tengok tandas pompuan tue sunyi sepi jeeee..aku tak tau laakan...sampai-sampai ajer kat dalam tue...balak tue tanya kat aku..."Awak nih masih dara lagi ker??..jawab balak tue laa....aku pun terkejut laa kann...aku pun jawab laaa.."Saya massih dara lagii..kenapa??..balak tue ajak la..aku masuk bilik air..tah macam mane tah..dia ajak aku..aku tak taulaaa dia pakai ilmu ker ape ntah...sampai-sampai ajee kat dalam bilik air...balak tue mula menyeluk tangannya kedalam chamberr akuu..apa lagi chember aku kembang laa..dah tue aku stim leee kan..dah raba..pastu dia cium mulut ngan akuu...bagaikan lidahnyaa menari-nari macam kat disko laa katakan...

Azlin

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -