SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Pantat jimut

Sex = Female
Where it happened = bilik sewaan
Language = Malaysian
Refnum = 24127
Awek aku duduk kat rumah sewa kat apartment, $ orang awek semuanya.
Malam tu aku balik dating, terus pergi rumah awek aku. Member dia semua
dah balik kampung. Dia nak mandi, masuk bilik, keluar pakai towel. Dia tanya aku apa tengok - tengok.
aku cakap geramlah.

Dia terus lari ke bilik mandi aku terus duduk baca majalah URTV yang banyak kat rak buku.
Bila dia dah habis mandi, dia tanya aku nak mandi tak, dah mandi baru balik. Aku tak banyak cakap
terus terkam dia dan melondehkan towel yang dia pakainya.
AKu ramas-ramas tetek nya dan terus menghisap dan menyonyot.
Ganas betul ak ni, tiba-tiba...

Awek aku cakap, tak ada moodlah nak romen, sebab dia period...
Melepas aku, tapi dia pergi ke almarinya dan ambik losyen,
dia suruh aku bukak seluar, taruh krim losyen kat konek aku dan terus melancapkan
aku sampai aku pancut...sedap jugak pakai tangan perempuan.
lembut jugak macam pantat.

Aku ambil air mani aku dan sapukan pada dua-dua tetek awek aku,
lepas tu kami mandi sama-sama.

Walaupun melepas nak pantat, sekurang-kurangnya nafsu aku
dah lega...

DARI PENULIS: korang tau tak banyak cerita melayu dalam weg ni pembohong
banyak yang syok sendiri, tapi aku dah rasa semua tu, pantat cina pun aku dah
rasa dah, india aje belum sebab aku geli...dia orang tu syok sendiri aje,
buktinya...perempuan mana ada pancut air mani. Bukti kedua, kalau first time
mesti sakit dan keluar darah punya...ramai penulis-penulis tu cuma
angan - angan KOSONG..Habis kuat pun melancap.
dan bukti ketiga...mana ada awek yang terus-terus ajak main. AKu dah ramai awek
yang aku main, adalah cara dia...korang janganlah tertipu.


Pantat jimut

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -