SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

CANTIKNYA BADAN DIER

Sex = Male
Where it happened = rumah DIA!!
Language = Malaysian
Refnum = 23948
ia bermula camni....suatu masa dahulu masa aku skolah lagi aku slalu kawan ngan perempuan jerr..sebab aku nie lembut skit..dalam ramai kawan yg paling rapat ngan aku nie nama dia farra..dia nie takde lar lawa sangat tapi body dier....fuhhh..kalau tengok rasa nak lancap jerr..tapi aku nie budak baik..rilek jerr.nak dijadikan cerita pada suatu hari aku balik skolah ..tertinggal bas kener jalan larr..tiba tiba ader orang tegur aku..aku toleh jerr ...ohh farra..dia kata dia kena tinggal bas gak jadi kami berdua balik jalan larr..dia ajak aku gi rumah dier sebab mak ngan ayah dia takde kat umah ..gi kerja katanya..sampai jer kat umah dia cakap nak gi mandi..takpelah aku tunggu.habis jer mandi dia kuar ..pakai bra ngan kain jerr..fuhh masa tue aku dah fikir macam macam dah..bila dia toleh kat aku jer dia macam terkejut..dia lari masuk bilik .bila dia kuar aku tanya dia apsal lari tadi.dia kata dia lupa aku ada kat rumah dia tu yg tak pakai baju tu.aku pun mulakanlah projek..aku kata kat dia ..farra saya tak tahan betul tengok farra tadi,cantik betul...dia senyum jerr..aku cakap lagi kalau boleh nak tengok sekali lagi..dia senyum lagi..pastuh dia kata ..kalau nak jom gi lam bilik..aku ikut jerr..sampai jer lam bilik dia baring kat katil.dia panggil aku.aku pun laju larr.dia kata ..kalau nak tengok lagi bukak lar sendiri..heheheh aku pun bukak lar baju dia tinggal bra pastuh kain dia lak..aku main tetek dia yg masih ditutupi bra .pastuh aku dengar dia duk mengeluh..aku seluk tangan aku lam kain dia pastuh keluarkan panties dia..aku tak bukak kain dia terus aku masuk kepala lam kain dia aku terus jilat puki dia..cute gilaaa..takde bulu langsung..aku dengar dia benyi cam anak kucing..aku teruskan jugak..pastu aku cucuk ngan jari lak...agak boring sikit aku bukak bra dia lak pastuh isap puting dia..mmm...dia bunyi lagi..pastuh dia angkat kepala aku ...terus dia nyonyot bibir aku kami main lidah lama...aku dah stim abis..pastuh dia kata nak isap kote aku dia bukak seluar aku sambil aku main tetek dia..pastuhdia pun isap larr..ahhhhh...nikmat gilerr..aku usap usap rambut dia..pastuh dia pun bangun ..dia nak aku fuck dia.aku kangkangkan kaki dia mula mula aku gosok gosok kote aku kat luar puki dia pastuh cucuk sikit dia bunyi ahhhhhh..lagi dlm skit lagi ahhhhhhhhhhh pastuh aku cucuk lagi..punya lar susah nak masuk...dia sakit..dia cakap..slow sikit slow sikit aku perlahankan..pastuh aku benam terus kate aku lam puki dia...pastuh start dayung larr..mula mula dia sakit lama lama dia syok plak..aahhhhhh ahhhhhh ahhhh.dia bunyi agak 15 minit aku pun cum pastuh kita buat beberapa round lagi sampai melecit kote aku..

CANTIKNYA BADAN DIER

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -