SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Ana ku sayang.

Sex = Female
Where it happened = my aunti's house
Language = Malaysian
Refnum = 23933
Hari minggu tu aku ingat malas nak dating, tapi Ana
sibuk sangat ajak aku pergi KL nak tengok wayang. Bila dah
habis, aku cakap aku mengantuk dan kami pergi rumah aunti
kat area StarHill.

Bila kami sampai, aunti aku nak keluar dengan boyfriendnya.
Jadi tinggal kami berdua saja.

Masa aku nak baring atas kusyen nak tidur, aku ingat nak kiss
pipi Ana sebelum, tapi dia balas balik dengan kiss kat mulut.
Kami pun berkucup sambil berbaring atas sofa makcik aku.

Bila dah berbaring tu, apa lagi tetek Ana kena kat dada
aku. Aku memegang teteknya dan meramas -ramas, tapi Ana cepat - cepat
cakap, sabarlah sayang, dah kahwin nanti macam - macam boleh dapat.

Itu dulu, sekarang kami dah kahwin dah. dah dapat satu anak
perempuan yang comel maca ibunya. Isteri aku tun lawa
macam Habibah Yusuf TV3 tu. Jadi anak aku pun sah - sah
comel habis.

Jadi sesiapa yang baca cerita ni, ingat-ingatlah. Yang halal
itu lebih sedap dan nikmat dan berkat. Hargailah masa remaja kerana
ia hanya datang sekali, jangan sedap dahulu tapi menyesal
dikemudian hari. Sedap yang sekejap tapi penyesalan
bertahun - tahun.

Sekian.

Ana ku sayang.

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -