3942 Views |  Like

Hanim

Age when it happend: 22
Where it happened: Leytonstone, England
Langauge: Malaysian
Sex: Male
Rating: 6
Category: Straight

Namaku Hanim, aku seorang gadis Melayu dari Ipoh. Sewaktu aku berumur 20 tahun, aku mulai sedar bahawa aku tertarik kepada wanita, bukannya lelaki. Ah, ini tidak menghairankan. Abangku iaitu seorang pelajar Malay College Kuala Kangsar (MCKK) juga tidak minat wanita, malah telah menikmati perhubungan sejenis dengan lelaki lain sejak di bangku sekolah lagi. Dia pernah menceritakan (sewaktu dia di Tingkatan Empat) bagaimana dia disetubuhi secara paksa oleh “senior” seorang pengawas hinggakan pengawas itu mengeluarkan air mani ke seluruh punggungnya.

Kini Abangku seronok menyetubuhi lelaki lain. Dia gemarkan kote yang pejal dan keras serta panjang. Abangku cukup gemar bercerita tentang kote lelaki, terutama kote lelaki Cina yang sepejabat dengannya. Abangku yang agak “jambu” itu cukup gemar menghisap kote Cina. “Tak sunat lagi sedap,” kata Abangku.

Aku pula gemarkan tetek. Nak dijadikan cerita, sewaktu aku belajar di London, aku berkenalan dengan seorang gadis dari US. Dia juga Melayu macam aku, sedang belajar di US. Sewaktu dia bercuti di London, aku ajak dia tidur di rumahku di Leytonstone.

Sewaktu teman serumah ku tidur, aku merayap naik ke atas katil. Aku raba teteknya yang keras itu. Dia sedar dan mula mencium kepalaku sambil mengusap rambutku. Aku terus membuka baju tidurku dan menolongnya membuka baju tidurnya. Aku lihat teteknya besar dan putingnya keras.

Aku pun terus menghisap puting teteknya. Aku raba seluar dalamnya, ah, sudah basah dengan air ma¦ni yang lekit. Aku terus buka seluar dalamnya lalu menjilat air maninya.

Dia turut melakukannya padaku.

Selama tujuh hari kami asyik bersetubuh. Tiada siapa yang tahu gaya hidup lesboku kecuali Abangku, seorang pengamal seks sesamna lelaki!

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience