SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

tutuh negro

Sex = Male
Where it happened = amerika syk
Language = Malaysian
Refnum = 23661
kejadian ini belaku ketika aku masih study kat us.ketika itu
aku bekerja di restoran mc Donald's berhampiran dgn pusat hiburan
terbesar di bandaraya new york.aku kerje time malam je,dalam pukul
11 lebih. restoren ni 24 jam.
satu malam tu sedang aku dok tengah layan custumer tiba-tiba
aku terpandang sebuah "puki hitam".ketika itu kote aku
keras,macam kote korang juga lah bila nampak puki.aku tidak
dapat menahan stim ku itu,lalu aku menjampi serapah yang
tok wan aku ajar untuk mengayat awek bila stim aje, tak stim tak leh
nanti makan diri.aku memandang pukinya lalu ia tak segan
silu "senyum negro" pada ku.
kucing kalau nampak lauk mesti habis di sapunya,begitu lah
dengan aku.bagaikan kata orang tua-tua pucuk dicita ulam
mendatang,aku tak lepaskan peluang itu,kemudian aku menunjuk
isyarat supaya dia ke belakang.yess!!!,jampi aku menjadi,
lalu ia bangun dari kerusi dengan liuk- lentuk,lenggang-
lenggok fuhh!!!!!!!!!cair bebbbbb!!!!!!!kote aku bertambah
keras lagi.
lalu aku pun minta kawan aku si John gantikan tempat aku
lalu aku atur langkah seribu dan tanpa berlengah lagi terus
mendapatkanya.
BERSAMBUNG.......

tutuh negro

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -