1331 Views |  Like

Eka Gadis Medan

Age when it happend: 18
Where it happened: Hotel room 737
Langauge: Malaysian
Sex: Male
Rating: 10
Category: Straight

Ketika itu aku mengikuti Bapa aku melawat ke Bandar Medan Indonesia untuk berjumpa dengan kawan perniagaannya. Ketika aku menginap di hotel aku dan bapa aku menyewa bilik hotel yang berasingan. Ketika tiba waktu makan malam orang tua aku membawa aku bersama pergi makan malam dengan kawan perniagaannya. Aku diperkenalkan kepada anak kawan perniagaannya yang bernama Eka… Orangnya cantik … Kulitnya putih dan gebu…Wajahnya manis dan ayu seperti gadis cina.. Katanya keturunan sunda.. Orangnya lemah lembut.. Umurnya ketika itu lebih kurang 19 tahun… Gayanya yang lemah lembut dan manja sudah cukup untuk menghiburkan aku.

Apabila selesai makan malam orang tua aku dan kawannya membawa kami ke karaoke di hotel tersebut.. Kami menyewa bilik karaoke.. Apabila berada di dalam karaoke aku dan Eka asyik menyanyi tanpa menghirau kan orang tua aku yang asyik membincangkan urusan perniagaan mereka. Lau orang tua aku memberitahu aku yang mereka mahu keluar untuk berjumpa teman mereka yang lain.. Aku dan eka disuruh tunggu di bilik itu saja atau pulang ke bilik kalau sudah letih berkaraoke… Apabila letih menyanyi aku mengajak Eka ke bilik aku..

Di bilik hotel aku dan eka hanya menonton TV dan sekali sekala berbicara sesama sendiri.. kemudian Eka memberitahu aku yang dia hendak ke bilik air… Bila lama eka berada di bilik air aku memanggil Eka.. Kenapa lama sangat Eka berada di dalam.. Tapi tak berjawab.. Aku mengetuk pintu lagi.. Tapi pintu tak berkunci.. Bila pintu terbuka aku melihat eka hanya berbogel tanpa seurat benang pun di badan dia.. Dia tengah membongkokkan badan di sambil memicitkan perutnya.. Aku tanya kenapa ni eka..? Dia kata perutnya sakit.. Aku mencapai tuala lalu membawa eka ke katil.. Aku tanya masih lagi kah perut Eka tu..? Ia kata Ia.. Aku tanya mahu di urut.. Lalu aku mengurut perut Eka.. Tetiba tuala yang menutupi burit eka terbuka.. Aku lihat ada bendalir yang mengalir..Aku tanya eka kenapa tu.. Eka cuma diam.. Aku cuba memegang Eka tak marah… Eka menyuruh aku mebuka baju… dan seluar aku.. Eka kata dia belum pernah melakukan persetubuhan.. Aku juga belum pernah melakukan cuma melihat dari blue film aja.

Apabila baju sudah tanggal aku dan Eka beradu bersama di atas katil.. Kami mula bercium sambil tangan aku mula meramas tetek dan burit eka.. Eka memegang pelir aku sambil melurut lurut atas dan bawah.. Tangan Eka yang lembut meransang pelir aku unutk berdiri tegak.. Jari jari aku mula merobek robek burit eka yang suam dan berair.. Eka menyuruh aku melakukan 69… Eka mengulum pelir aku.. Mulut Eka yang suam dan air liurnya yang pekat cukup untuk mebuat kan pelir aku dan lubang jubur aku terkemut kedalam…Aku menjilat burit Eka dari atas ke bawah..Buritnya yang basah dengan cecair yang agak melekit tu.. Best.. baunya yang beraroma yang tak tahu di cakap.. Rasanya masin seperti peluh.. Itulah kali pertama dan terakhir aku menjilat burit perempuan… Bibir buritnya yang agak nipis dan kemerahan aku sedut sedut.. kalau boleh makan dah lama aku makan burit eka nie…

Apabila Eka mengangkat badan ketika dijilat air putih dan melekit tu keluar meleleh di bibir burit Eka.. Aku main mainkan burit Eka dengan hujung lidah aku..

Apabila dah agak tak tahan lagi aku mengangkat Eka dan aku memasukkan pelir aku kedalam burit Eka.. Eka menjerit auchh..Dan aku dapat merasakan batang pelir aku menceroboh masuk melalui dinding burit eka yang berkemut.. Ahhh aku main tarik masuk berulang kali… Eka meramas ramas punggung aku setiap kali aku menarik dan menolak batang pelir aku kedalam burit Eka…Dan akhirnya aku klimaks.. Dan aku terus memancut di dalam burit eka… Eka meraut kemas badan aku dengan kaki nya ke badan Eka.. Batnag pelir aku menjunam dalam burit Eka sedalm-dalamnya…

Walaupun aku sudah pulang aku masih mengingati Eka sebagai orang yang pertama berbuat sesuatu yang tak akan ku lupakan… EKA LOVE U…. I WILL MAKE LOVE WITH YOU AGAIN EKA IF I HAVE TIME TO MEET YOU AGAIN..

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience