Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

man

Sex = Male
Where it happened = library
Language = Malaysian
Refnum = 22972
Masa tu aku ada GF masa dok studi kat U. Selalu kami studi berdua. Satu hari aku dah teringin sangat. Kote pun dah keras . Lalu aku tembabkan batang aku yang masih bertutup dengan seluar kat belakang dia.Sambil tu tangan aku meraba bahagian atas dada dia. Dia biarkan saja. Ini dah kira OK lah. Lalu aku masuk kan tangan kat dalam baju. Pun dia diam saja. Lalu aku beranikan diri untuk memegang buah dada dia. Puting dia keras macam kacang hijau . Aku gelintil sepuas-puasnya. Nafas dia pun dah lain macam. Lepas tu aku terus duduk disebelah dia. Aku lihat muka dia dah merah dan nafas pun tak menentu. Tiba-tiba tangan dia memegang kote aku yang masih dalam seluar.Dia picit-picit. Dia ukur berapa panjang dan berapa besar. Boleh tahan juga dia ni. Lalu aku suruh dia pegang kote aku. Dia pun masukkan perlahan-lahan. Mula-mula dia terkejut dan menarik tangan keluar bila jari dia tersentuk dengan kepala kote aku. Aku terus bangun dan buka zip seluar aku. Aku halakan kote aku ke muka dia. Dia tak berani nak tengok. Lama-lama dia pegang juga. Kepala kote aku diusap-usap. Air mazi yang keluar disapu-sapunya kekepala kote aku sampai bersinar-sinar jadinya. Aku rasa nak terpamcut saja tapi aku tahan sebab lagi lama tentulah lebih umphhh. Lepas tu aku halakan kemulutnya. Dia tak mahu hisap. Aku sua kan juga. Lama-lama dia pun hisap. Mana boleh tahan sebab ini kali pertama kote aku dibelai oleh perempuan. beberapa minit kemudian aku pun pancut kat dalam mulut dia. Terkejut besar dia. Tetapi terpaksa juga dia telan sebab kepalanya telah aku pegang kuat-kuat dan tak boleh nak mengelak lagi. Lepas tu dia jadi ketagih. Tiap-tiap kali studi, tangan dia mesti masuk kedalam zip seluar aku. Macam mana nak studi kalau macam nih. Nasib baik aku lulus juga akhirnya. Pelajaran pun Ok dan sex pun kira OK lah.

man

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -