SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

jiran kesepian

Sex = Male
Where it happened = dapur
Language = Malaysian
Refnum = 22626
Ketika mula-mula pindah ke Taman K aku tidak mempunyai kawan. Jadi aku sering sendirian di rumah. Untuk menghilangkan rasa bosan aku selalu melukis , membaca buku atau menonton bf. Keluarga ku selalu sibuk dengan urusan masing-masing. Isteri jiranku pula (kak irene) seorang yang cantik dan menggoda. Suaminya selalu ke luar negeri.Pada suatu hari sedang aku leka melukis, tiba-tiba pintu rumah ku diketuk orang. Aku pun segera membuka pintu.Adik tolong akak kejap , paip pecah. Rupa-rupanya kak irene, jiranku yang di dalam keadaan basah meminta aku tolong repair paip di rumahnya pecah dan bocor.Aku pun segera ketempat yang ditunjukkannya.Walaupun aku tidak tahu betulkan paip, tapi aku cuba dan akhirnya berjaya. Aku lihat dapur rumahnya habis basah. Dia begitu gembira kerana aku telah menolongnya. Jika tidak, pasti rumahnya dipenuhi air. Selepas itu baru aku perasan baju yang dipakainya nipis dan basah serta menampakkan bentuk badannya. Walaupun aku basah juga dan ..........mula bangun kerana terangsang tapi aku cuba buat biasa aje dan tanya dia ada apa-apa lagi yang boleh aku tolong.Kak irene nampak seluar pendek yang aku pakai mula terangkat-terangkat.Tapi cepat-cepat dia pandang ke tempat lain.(Bah.II iyo66@ ) Dia kata ada, tapi nanti dia buatkan air kopi dan minum dulu. Kami pun duduk dimeja dapur sambil minum air yang dihidangkan. Aku buat-buat tanya dia kak irene seorang saja ke? Mana suami dan anak-anak. Dia kata suaminya outstation 2 minggu. Minggu depan baru balik. Dah 3 tahun kawin tapi belum dapat anak tambahnya. Tinggal seorang di rumah tidak sunyi? Aku tanya lagi. Memang sunyi dan sepi tapi dah biasa, lalu dia menuang lagi air kopi ke dalam cawan aku. Sesekali aku menjeling melihat bra dan lurah di dadanya. Bentuk buah dadanya memang menggiurkan. Rasa-rasanya mahu saja aku terkam. Tapi aku masih malu dan mentah ( malu-malu kucing)Adik Lan buat apa dekat rumah, seorang saja? Lan sedang melukis gambar potrait tadi. Kak irene nak tengok tak? gambar-gambar yang Lan sudah lukis. Oh! jadi Lan pandai melukislah. Nanti boleh lukis gambar kak irene, pintanya. Boleh!, asalkan dapat upah. Aku tersenyum memberi jawapan. Kak irene tersenyum sambil ketawa mendengar penjelasan dari aku. Apa kata kita mandi dulu sebelum melukis. O.k jawab ku ringkas tanpa menduga rancangan kak irene. Lan mandi dibili air sebelah sini. Pinta kak irene. Aku macam terpukau dan mengikut saja.Rupa-rupanya kak irene pun sama masuk. Mula-mula kami main siram-siram air saja di dalam bilik mandi. Menampakkan lagi buah dada kak irene. Putih melepak, dada membengkak membuatkan aku punya _________ bertambah keras. Tapi kak irene buat tak tahu saja. Tiba-tiba kak irene membuka kain yang dipakainya didepan mata aku. Berderau darah aku sekejap.Hai lepas ini entah apa pulak. Aku punya dah stim tak tahan ni... Pehanya fullamak putih melepak, gebu pulak tu. Yang tinggal cuma seluar dalam warna pink dan baju nipis warna putih.Lan bukalah baju, jangan malu-malu. Bukan ada orang di sini. Cuma kita berdua saja...Kak irene mengarahkan aku membuka pakaian. Aku pun segera menanggalkan baju dan seluar kecuali seluar dalam berwarna putih.Kak irene menghampiri aku. Digosok-gosok tangannya dekat aku punya__________. Ohh!.. kerasnya. Bisik kak irene. Aku mula mencium kak irene. Mula-mula dekat pipi. Aku tengok dia tak marah, aku pun cium dimulut sambil menyedut-nyedut lidahnya. Argh!! lembut dan sedap. Kak irene pandai memain-mainkan lidahnya. Di ajarnya aku supaya lebih sedap lagi. Aku terus romen kak irene. Tangan aku merayap-rayap diluar bajunya mencari sesuatu. Lehernya ku jilat-jilat dan ku sedut. Nampak kak irene kegelian dan kesedapan di buat begitu. Semua bahagian muka, mulut, telingga, leher aku cium. Dia bertambah sedap.Aku punya batang bertambah keras. Kak irene menanggalkan baju dan coli serta mencampakkannya ketepi. Wow!..... cantiknya payu dara kak irene.

jiran kesepian

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -