SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

henjutan kencang.

Sex = Female
Where it happened = hotel
Language = Malaysian
Refnum = 22152
pada suatu hari aku dan maxx pergi ke sebuah hotel terkemuka di singapura untuk penggambaran biru kami di sana. jadi semasa aku masih di dalam bilik mandi dia mendekati diriku lalu mengusap tengkuk ku. aku terasa geli lagi sedap. aku pun main kan peranan. aku menyuruh dia melucutkan pakaian nya kerana tak best lah kalu aku bogel sorang. masa dia bukak baju dia tu naik juling mata aku tengok badan dia yang tegap lagi berketak-ketak dah lah hensem gila tu yang buat aku bernafsu tu. tapi dia dengan aku boleh dikatakan pasangan ideal pasal aku ni bekas seeorang model di singapore. jadi kalau dah tandingi dengan tubuh badan dan rupa paras aku memang sajak. bila dia pun dah bogel kita pun mulakan penggambaran bermula di dalam bilik air. dia suruh aku duduk atas jamban duduk yang di tutp dengan penutup jamban lalu dia menjilat puki yang merah lagi lazat. aku terasa kenikmatan lalu mengerang kesedapan. aku tarik kepala dia dekat lagi dengan puki tiang aku. sampai naik lemas di buat nya. lepas tu dia naik ke atas lalu mengigit manja gunung ku yang ranum lagi besar yang bersaiz 38B
dengan penuh kasih sayang dia mendukung aku ke tempat tidur lalu di situ dengan rakusnya dia membaham aku dari bibirku. aku terasa sedap lalu aku melorot ke bawah untuk menjamah batang dia yang tengah tegang gila. dia pun mengerang kesedapan lalu memancutkan air mazi dia tarik aku ke atas lalu aku mengesel pukiku di atas konek dia yang besar tu. dia baringkan aku lalu menjolok puki ku dengan perlahan aku terasa sakit tapi aku menyuruh dia meneruskan kerana kelazatan menghenjut. henjutannya semakin laju aku semakin ghairah sambil berkata ah.ah..............ah..ah.c'mon baby i love do it fast. maxx i love you ah............ah...ah...................... dia pun kata i love you to ah...........ah.ah.ah. semakin laju henjutan dia semakin banjir aku dibuatnya. dalam henjutan itu tiba-iba dia berhenti dan mengeluarkan batangnya dan memancutkan air mani dia di atas perut ku lalu menyapu di perut ku. dia terlentang di atas katil kepenatan. aku pun penat lalu tertidur hingga pagi. kejadian ini terjadi dua hari sebelum perkahwinan aku dan dia dan kini dia telah menjadi suami ku yang sah dan kami menikmati penggambaran setiap malam. last but not lease i love you sayang(maxx)

henjutan kencang.

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -