SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

bini orang

Sex = Male
Where it happened = my new office
Language = Malaysian
Refnum = 21630
ini adalah pengalaman pertama aku main perempuan dan cerita ini adalah benar .ceritanya begini jeng ... jeng .. jeng....
aku mula diterima bekerja disebuah syarikat swasta dan aku ditempatkan disebuah
office yang mengandungi semua pekerja wanita seramai enam orang.dalam banyak wanita tu adalah sorang yang aku berkenan tapi aku tak tahu
dia dah ada laki.dengar dengar cerita dari org lain yang dia dah kahwin tapi aku tengok macambelum kahwin
lagi.jadi aku ni cuba lah rapat sikit dengan dia.dia pun layan jugak.
selepas lama berkenalan aku cuba cuba ajak dia main dan dia pun setuju.hajat hati nak ringan2 saja tapi disendiri buka seluar dia.aku apa lagi teruslah
masukkan batang aku dalam pantat dia.punyalah ketat pantat dia .aku tak caya yang dia dah kahwin lalu aku tanya dia betulkah dia dah
kahwin dan dia jawab betul.aku tanya dia kenapa lubang pantat masih ketat? katanya
batang suami dia kecik .kalau jolok pun tak puas .
kalau ada sesiapa yang teringin nak main dengan aku bolehlah hubungi
aku di mr2k at go dot com.sesiapa yang berminat untuk dijilat atas bawah dan
main depan belakang jangan ketinggalan hubungi aku.aku dah lama tak rasa macam tu.kepada yang berminat tu jangan segan dan malu tapi biarlah yang di kawasan lembah kelang saja.
ok bye jumpa lagi.......

bini orang

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -