SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

pengalamanku bersama Ana

Sex = Male
Where it happened = hotel
Language = Malaysian
Refnum = 21604
Aku dan Ana di hantar oleh company kami ke Miami untuk menghadziri conference. Sebelum itu biar aku ceritakan sedikit mengenai diri Ana ini. Ana berusia 20 tahun dan baru sahaja mendirikan rumah tangga setahun lalu tetapi perkahwinannya tidak bahagia setelah ia mendapati suaminya ada affair dengan wanita lain. Aku jarang bertemu dengannya di tempat kerja kerana ia di bahagian lain. Tetapi aku tahu ramai lelaki yang meminatinya walaupun ia sudah berkahwin. Rupanya kalau nak di bandingkan dengan Siti Nurhaliza ,aku rasa ia lebih cute lagi. Tubuhnya yang langsing dan dadanya yang menggiurkan amt-amat menjadi perhatian setiap lelaki. Tambahan pula kulitnya yang putih serta sifatnya yang peramah membuat ramai yang terpikat dengannya.
Kaami tiba di Miami dan menginap di sebuah hotel. Biliknya hanya di sebelah bilikku. Setelah beberapa hari berlalu akupun tak tahan melihat wanita-wanita di sini yang memakai pakaian yang sexy. Tambahan pula hotel kami berhampiran dengan pantai. Jadi pemandangannya tahu-tahu sajalah. Dari tingkap lagi dah dapat melihat yang topless dan hampir bogel berjemur di tepi pantai. Aku sebenarnya mdah tertarik dengan Ana ini tetapi tak tahu macam mana nak memulakannya. Al maklum sajalah kalau perempuan cantik-cantik ini kadangkala akan membuat kita takut juga manalah tahu nanti memalukan sendiri pula kalau tak kena gayanya. Aku ini memang playboy sikit tapi entah macam mana dengan Ana ni aku rasa segan pula.
Satu malam aku berada sendirian kat hotel . Ana beritahu aku yang dijemput dinner oleh seorang kawan perempuan yang baru dikenalinya . Aku rasa boring habis malam itu. Aku pun lihatlah buku panduan telepon itu kalau ada apa-apa yang menarik. Tiba-tiba aku terpandang page tentang massage. Datang idea pula nak mencubanya. Akupun diallah number yang mana aku rasa best. 20 minit kemudian pintu bilik aku di ketuk. Setelah aku buka, minah yang aku call itupun introducelah dirinya. Namanya Bianca..wow..cun habis. Rambutnya blonde dan baru berusia 18 tahun. Malam tu aku main habislah dengan Bianca . Inilah pertama kali aku rasa cipap orang putih.Sebelum tu adalah rasa cipap melayu tapi Bianca ni pandai main dengan mulut dan cipap dia.
Semasda aku dok tengah main ..tiba-tiba pintu aku di ketuk, Sebelum aku sempat buka. Tiba-tiba terpapmpang di depan pintu diri Ana sedang tersengih memndang aku dan Bianca bogel. Aku terlupa nak kunci pintu.
Anapun beredar sejurus kemudian.
Besoknya aku tak banyak cakap sebab rasa malu dengan apa yang Ana terserempak malam tadi. Aku tahu sengihan Ana padaku setiap kali ia bercakap cuba nak teasing aku.Aku cuba tahan dan buat-buat normal. Pada malam sebelum kami pulang ke tanak air, Ana mengajak aku menonton wayang. Di dalam panggung wayang yang agak dingin itu Ana menyentuh tanganku. Katanya ia rasa sejuk sedikit. Akupun menggenggam tangannya.Timbul pula pada ingatanku apakah in satu pertanda yang baik untuk aku seducekannya.Aku tak lebih dari memegang tangannya sahaja. Semasa kami berjalan balik ke hotel, sesekali tanganku memaut pinggangnya dan ia kelihatan selamba sahaja.Bila sampai di bilik aku mempelawakannya kebilikku untuk berbual. Aku banyak memujinya.Tiba-tiba ia bertanya ku samada aku lebih meminati gadis orang putih dari gadis melayu. Dengan selamba aku menjawab yang kalau aku dapat gadis macam dirinya pasti aku letakkannya nombor satu.Ana memberitahuku yang ia jelous juga terpandang aku sedang bermain dengan Bianca. Lantas aku menjawab yang aku tak tahan memikirkan dirinya dan terpaksa melepaskan geramku pada Bianca. Ana sambil tersenyum berkata,kenapa aku tak berterus terang, ia tak kisah sangat asalkan pandai-pandailah merahsiakannya.
Malam itu apa lagi setalah mendapat green light aku pun mulalah nak rasa cipapnya yang segar bugar itu.
Pertamakali aku ramas buah dadanya, Ana membiarkan tanganku yang satu lagi mengusap-usap punggungnya..bersambung

pengalamanku bersama Ana

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -