SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Kak Ina

Sex = Male
Where it happened = Her house
Language = Malaysian
Refnum = 20111
Peristiwa ni berlaku pada penghujung tahun 1992. Saya pergi ke rumah Abang saya di Rantau Panjang untuk mendapatkan sedikit sumber kewangan ..masa tu saya baru masuk U...Masa tu Abang saya belum balik dari outstation selama seminggu di melaka...Saya sampai di rumah abang saya pada waktu pagi dan abang saya dijangka akan balik pada petang tu...

Bila saya sampai dirumahnya, kak ipar saya, Kak Ina menjemput saya masuk..masa tu baru pukul 8 pagi..Kak Ina masih dgn pakaian tidur nya...soccer short dgn t'shirt..
Nampak sangat dia belum mandi lagi..
Bila saya masuk saya terus duduk atas sofa dan kak Ina terus ke dapur buatkan air untuk saya..

Bila dia membongkok hidang air teh utk saya, saya ternampak buah dada kak Ina putih melepak..Tak pakai bra rupanya...bisalah orang pompuan ..bila tidur jarang pakai bra..Buah dada Kak Ina takda besar sangat..tapi tegang dan gebu..terus je batang saya tegang..Kak Ina jemput saya minum dan dia nak keatas...nak siapkan laundry katanya..

Mata saya terus terpaku pada pungung dan peha Kak Ina masa dia naik tangga..Punggungya bulat dan padat..mesti banayk air..pehanya pula putih melepak..Tanduk saya mula tumbuh atas kepala..saya mula membayangkan punggung Kak Ina disebalik shortnya..mesti putih macam pehanya juga...Batang saya dah mencanak masa tu..rasa nak melancap je...

Masa datang aje idea saya nak mengoda Kak Ina... Kak Ina dah seminggu tak kena siram mesti gersang minta di airi..kalau kena caranya ..boleh makan besar saya hari ni...

Aku terus lepak kat sofa sambil berfikir macam mana nak rasa cipap Kak Ina..Lebih kurang pukul 9 Kak Ina dah siap buat laundry dan dia dah pun mandi..harum bau sabun mandi dan syampoo..Dia mula borak dgn aku smpai pukul 9.30..Aku mula guna bahasa double meaning dgn dia..Dia gelak bila aku tanya macam mana sejak kahwin dgn abang aku..maklumlah abang aku masa tu dah 30 lebih ..duda anak dua..(dua-dua anak dia isteri pertama dia jaga)...Manakala Kak ina pula hanya setahun lebih tua dari aku...memang tengah solid dan bergetah-getah..

Kak Ina baru berusia 19 tahun...baru kahwin dgn Abang saya 3 bulan.Body Kak Ina saya rasa mengancam juga..34-24-34..tingginya lebih kurang 164cm nampak tinggi dan langsing macam penyanyi Nouri tu..Kulit diapun putih macam Nouri...Muka dia ada la iras-iras macam Fadilla Sarif (Puteri Sinaran)...
Rambut dia ikal dan panjang...

Saya tanya dia pasal malam pertama dia ..dia malu-malu..bila saya korek..akhirnya dia cerita jugak.. duia kata sakit macam nak pengsan....Lepas dua tiga kali kena cocok barulah okay sikit katanya... Masa dia cerita tu..saya tak habis habis pandang bibir dia rasa nak cium aje..Dia masa tu pakai kain batik dan t'shirt pendek.

Lepas tu dia atnaya aku ..pasal melancap..aku kata aku tak selalu melancap..walaupun sebenarnya dalam sehari at aku melancap sekali...Hari tu aku melancap lagi..sebab tu horny semacam je..Biasa orang muda air tengah banyak..
Bila aku kata aku rasa nak melancap bila tengok punggung dia muka dia terus merah ..malu... saya mula gosok-gosok batang saya dari luar jeans ..Batang saya memang dah keras dari tadi..nampak terbonjol ...Saya cuba menggoda Kak Ina dgn cara tu...Dia kata orang lelaki ni kalau tak melancap tak boleh ke...Saya kata boleh..tapi kena orang pompuan lancapkan ..dia tergelak...Saya kemudian suruh dia duduk diam-diam kerana saya nak concentrate melancap sambil bayang kan dia..Dia tanaya bayangkan apa?..Apa la bodoh sangat ..banyangkan jolok cipap Kak Ina la aku kata...

Dipendekkan cerita akhirnya aku dapat juga merasa cipap Kak Ina...Hari sampai 3 round saya fuck Kak Ina..samapi pukul 3 petang baru habis..Kak Ina langsung tak larat nak masak lepas tu..terpaksah saya beli makanan lunch kat kedai..

Kak Ina puji saya pasal boleh main lama..ada la 5 kali saya pancut hari tu..Kali pertama saya melancap depan Kak Ina sampai pancut...Lepas dia tengok batang saya yang agak besar..(dia kata batang abang saya cuma 5 inci..saya punya 6.5 inci)...Dia terus stim..saya nampak Kak Ina duduk pun tak betul gelisah semacam aje..saya pun ambil peluang sepenuhnya dgn mencium mulut Kak Ina....dan adegan seterusnya terlalu hebat untuk diceritakan dgn kata-kata..Kena rasa sendiri baru tahu...Cukuplah kalau saya katakan sampai berbuih-buih cipap Kak Ina saya kerjakan..

Itulah pengalaman pertama saya dlm bidang seks ... Lepas tu saya lebih hebat memantat budak-budak U tempat saya belajar..Saya ingat setakat ni dah 15 orang anak dara saya rasa..Bini orang 2 orang ...Janda 5 orang...
Saya ingat bila dah cukup 20 orang anak dara saya nak bertaubat dan cari isteri yang baik dan lepas tu buat anak..dua tiga orang....and live happily ever after..

Kepada anak dara / janda / bini orang yang ingin mengecap nikmat seks sebenar..

Kak Ina

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -