Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Kisahku Yang Pertama

Sex = Male
Where it happened = dalam rumahanya
Language = Malaysian
Refnum = 19565


Aku mempunyai teman yang bernama nurzurah nama sebenar.Aku memang sudah lama kenal dengan nurzurah ini.Dia lebih muda hanya satu tahun dari umurku .Dia seorang gadis baik malah baik terhadapku.Aku menjadi amat sayang padanya.Kadang-kala aku naik nafsu kat dia tapi aku melepaskan nafsu dengan cara melancap bagi memuaskan hatiku yang bergelora.Aku juga selalu menolong dia menyelesaikan masalah dalam pelajarannya.

Pada hujung minggu kedua orang tuanya tak ada dirumah.Jadi aku pun pergi kat rumahnya.Dia juga tak suka mengikut orang tua keluar tiap hujung minggu.Pada hari tu mood ku tak baik .Dia cuba mengambil hatiku tapi aku memberikan senyuman kepadanya.Dia membalas senyumannya dengan mengusap tanganku.Batang konekku tiba-tiba naik.

F: nur zom kitak lepas nafsu dengan ni boleh tak.

Nur: Apalah awak ni main benda yang kotor,tak boleh tau.
F : Kita ni belum kahwin mana boleh buat benda tu.
Aku terus menciumnya.
Nur:Janganlah F lalu dia menolakku.
F :oklah tak apa.

Pada hari tu aku meminjamkan dia buku cerita tentang kisah percintaan.Dia suka membaca buku yang romantic.Namun buku itu juga mengandungi unsur-unsur lucah sikit.Setelah dia habis membaca dalam seminggu dia memulangkannya semula kepadaku.

Nur: Seronok betul baca buku tu ia.
F : Betul ke.
Nur: F awak ada buku lain tak.
F : tak,cerita video ada u nak liat ke.

Kemudian aku pun pulang kebetulan juga keluarganya pulang nasib baik mereka tak nampak aku.Dia juga tak marah akan sikapku kepadanya pada tempoh hari.Maklumlah kami sudah lama berkenalan sejak bangku sekolah lagi sehinggalah menjejaki kaki ke sekolah menengah.Kami masih menjalinkan hubungan ini. Dia juga pernah berharap supaya hubungan ini sampai keanak cucu.ok balik cerita tadi.Pada malamnya dia meneleponku untuk tujuan pergi library esok.Esoknya aku berjumpanya di library.Setelah pulang dari library dia memberutahuku sesuatu bahawa ayahnya akan pergi melancong pada minggu depan.

F : Ayah u nak pergi kemana.
Nur: pergi selangor buat melancong.
F : ooooo. berapa lama.
Nur:mungkin 2 minggu
F : Awak ikut juga ke..
Nur:Tak,saya nanti tinggal dengan nenek kat kampung
F : ooo,bagus lah macam tu tak lah boring sangat saya nanti.
Nur: Saya macam tu juga.


Masa telah tiba ayahnya pun pergi melancong.Dia cuba bebohong dengan neneknya supaya dia tinggal kat rumah untuk seminggu sahaja kerana rakan sekelas nya akan menemaninya di rumah.Walaupun begitu saya sebenarnya yang menemaninya.Tapi dia tidak berasa kekkok dengan saya tinggal kat rumahnya.Kami sama-sama menyiapkan makanan sendiri di rumah.

Nur: Mana tape yang awak cerita hari tu.
F: Ada ni ah saya bawa juga kat sini,sebab awak mesti tanya punya.hatiku berkata'"awak gerenti stim punya nanti sebab tape itu ada adegan lucah sikit tapi ianya cerita hantu.

Kami pun tonton sama-sama.Dia berasa takut melihat cerita tersebut dengan memelukku aku mengusap-gusap dia.Tiba -tiba konek naik menegak.Tiba-tiba cerita tu mengejutkan dia lalu tangannya terpegang konekku.Alangkah malunya apabila dia terpegang konekku yang menegang.Aku hanya tersenyum melihat telatahnya.Dengan secara tak sengaja adegan sex bermula.Dia cuba memalinkan mukanya.Tapi aku berkata'sekejap saja saja cerita tu.Dia memalingkan semula mukanya.Dia terkejut kerana dia belum pernah melihat cerita yang berunsur sex setakat hanya membaca buku.

Nur: nur,rasa lain hari ni lah.

Sedang aku memerluk dia aku cuba menciumnya pada bahagian lehernya.

F: Apa awak buat ni,saya rasa geli lah.

Aku terus mencium lehernya.Dia mengeliat-geliat kegelian.Tanpa rasa malu aku terus mencium mulutnya dia cuma hanya berdiam diri saja.Tanpa berlegah tanganku meramas buah dadanya.Namun dia tidak berasa marah terhadapku.Aku cuba menenaggalkan pakaianya dimerelakan dirinya. Aku terus membuka colinya yang berwarna meah jingga.Maka ternampaklah buah dadanya yang cantik menawan.Aku terus menjilat buah dadanya.Dia berasa stim.Aku terus membuka bajuku.Oleh itu kami sama-sama tidak berbaju.

Aku juga terus menyelok ke arah kemalauannya.Dia menepis tanganku."Disini cukuplah".katanya. Tak apa nanti awak akan berasa seronok nanti.Dengan cara itu aku membuka seluarku maka terbonjollah koneku.Aku membuka spenderku dia melihat konek dengan rasa stim sangat lalu dia pun menyuruhku agar melakukannya.Aku pun membuka spendernya.Alangkah gembiranya aku melihat warna bulu yang terdapat pada faraj.Malah aku terus menjilatnya ,lalu dia mengerang "ahhhhhhhhhhhharhhhhhhhharghhhhhharghhhhhharghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.Cukup aku sangat kesedapan ni......Aku tidak memperdulikannya malah kau terus menjilatnya.Apabila aku menjilat tiba-tiba dia mencapai tahap organsme .Maka terkeluarlah cecair dari farajnya.Aku menyuruhnya supaya dia menjilat koneku tapi dia menolak.Tapi aku memaksa dengan memasukkan konekku ke mulutnya.Dia cuba menghisap dia dia geli,tapi akhirnya sifat gelinya hilang.Dia pun menghisap konekku....arghargharghhhhaku berasa kesedapan.Ini kali pertama aku merasakan nikmat sex.Tiba air mani ku terpancut ke mulutnya dan dia tertelan air maniku.Lepas itu aku memasukan konek ke tempat farajnya.Malah amat susah kerana lubang mahligai itu terlalu sempit.Aku cuba masukkan secara perlaha-lahan lama kelamaan-lamaanya aku berjaya berbuat demikian.Aku memantat dia secara in &out secara cepatnya. Dia mengerang kesakitan.Aku berhenti sekejap dan menyambungnya kembali.Aku membuat beberapa teknik yang pernah ku lihat dalam film blue yang ku tonton.Nurzurah berasa seronok bermain denganku.Dengan cara tak sengaja air maniku terpancut ke dalam faraj.Aku mula panik takut dia akan mengandung.Tapi dia belum datang haid rupanya.Hatiku lega apabila mendengarnya.Aku terus melakukan sex terhadapnya dengan rasa puas.Akhirnya kami berhenti akibat berasa penat.kalau nak tahu kami ni buat kat katil dia.

Setelah berhenti aku pun terus mengambil air dalam keadaan yang terlanjang begitu juga denganya.Kami sama-sama ketawa melihat rupa masing-masing berbogel.Aku pun memberikan ciuman kepadanya.Sebelum itu aku menyuruhnya dia melancap koneku.Konekku naik semula akibat pegangan tangan seorang wanita yang belum pernah kurasakan sebelum ini.Air maniku terpancut lagi.Sekali lagi badanku berasa amat terlalu lemah.Aku pun menjilat buah dadanya buat kali terakhir.Habis itu aku pun mengenakan pakaian.Sebelum mengenakan pakaian aku melihat bahagian biji konekku ada beberapa titik kesan darah. Rupanya aku telah memecahkan dara seseorang.

Aku berasa bersalah pada diriku.Kami pun siap mengenakan pakaian.Aku pun menghantarnya ke rumahnya dengan menaiki motorbikeku.Setelah sampai dirumah neneknya dia senyum melihatku.Aku hanya membalas senyumanya.Tapi kini aku telah berpindah ke sekolah lain,malah dia berasa sedih akan pemergianku.Dia juga tak sanggup berpisah denganku.Apa boleh buat mengikuti keluarga berpindah.Yang hanya sempat kuucapkan selamat tinggal sayangku semoga lain hari kita berjumpa lagi.


Kepada pembaca sekelian janganlah melancap.Kalau nak melancap boleh buka web ini.......

Kisahku Yang Pertama

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -