SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Wahida & Powered By 3761

Sex = Male
Where it happened = Dalam Bilik Awek Aku
Language = Malaysian
Refnum = 17038
Aku nie boleh dikategorikan seorang yang mempunyai keinginan seks yang kuat.Kat konek aku ada sebutir tahi lalat yang sebesar saiz huruf D dikotak rokok DUNHILL.
Aku mempunyai awek yang sangat cun dan 'mari' dia punya body.Jamban dia jangan cakaplah ,kalau dia naik motor RXZ aku pasti buntot tinggal belakang punya,dan sudah pasti mat-mat motor kat area K:L nie tangkap leleh punya.Pada hujung minggu dalam bulan 3 tahun 1999,aku telah pergi rumah awek aku untuk hantar dia punya 'belated birthday' .Aku sampai dalam pukul 10.00 pagi dan time tue mems dia pergi pasar dengan boss dia.Aku sampai aje terus dia ajak aku pergi kebilik dia.
Aku pun ikut ajalah kerana 'kucing mana yang tak tolak ikan' .Aku pun bagilah hadiah birthday dia masa aku dan dia tengah duduk atas katil dia.Masa aku bagi hadiah tue,sambil tue aku cium dia punya mulutlah dandia sememangnya tak marah sebab sebelum nie kami pernah melakukannya di dalam panggung wayang ,kat lake garden dan dalm lase disc.Aku nie tiba-tiba naik nafsu dan baringkan dia atas katil dan sambil tue kami masih lagi bercium.Masa aku cium dia atas katil ,terasa dia punya tetek yang sangat lembut dan pejal lagi.
Mata dia tengah tutu rapat dan aku dapat merasakan yang dia tengah stim gile masa tue. Aku pum meneruskan pelayaran sebagai nakhoda denngan membuka butang bajunya dan aku dapat emlihat teteknya yang besar dan mekar serta ranum tue.Lebih kurang 15 minit kitaorang saling bercium ,aku pun tanggalkan dia punye seluar chee-kang warna biru tue. DIa memakai sekuar yang betul-betul yang dipakai oleh perempuanh dalam 'film blue' yang warnanya hitam.
Aku pun tanggalkan dia punye seluar dalam tue dan terus menempekkan muka aku kat cipap dia .Cipap dia sangat wangi dan merah muda kat belahan dia tue.Aku pun menjilat cipap dia selama 10 minit dan itulah kali pertama aku jilat cipap anak dara orang.Dia pun 'firsttime 'mersacipap dia dijilat oleh lelaki. Masa tengah menjilat cipap dia matadia tertutup rapat dan suara dia sungguh mengghairahkan "Ah......ah.uh dan nafas dia tersekat sekat.
Aku dapat mersa air mani perempuan kerana tengah aku jilat dia pun terus klimaks,habis muka aku kena air mani dia dan aku terus jilat seperti kucing jilat airkat piring.hilang haus aku lepas jilat semua dia punya air mani.
Lepas tue aku pun bangun dan mengrahkan konek aku kat mulut dia dan dia hanya tersenyum danteru kulum aku punye konek yang panjangnya 14 cm dan diameter kepala butuh aku 4.5 cm.Dia pun terus mengulum konek aku seperti kita makan ice-cream. Lebih kurang 11 minit dia kulum aku punye konek aku pun bangunkan dia dan baringkan dia atas katil dan dia seperti paham pun mengangkangkandia punye paha bagi memudahkan aku memasuki lubang cipap dia tue.Masa aku nak masuk amat payah sekali kerana "firsttime"aku masukan konek aku kat cipap perempuan .
Aku pun memasukanya dengan perlahan-lahan dan akhirnya berjaya masukkan seluruh bayang konek aku dalam cipap. Kami pun mendayungkannya bersama -sama dan lebih kurang 6 kali dayung aku mendengar jeritan dia buniyi macam nie" Ah ........aww uhhhhhhhhh dan maknanya daranya telah aku pecahkannya. Lebih kurang 15 minit mendayung aku pun mencapai klimaks dan akupun cepat cepat keluarkan konek aku dan arahkan kat muka dia dan memanvut kena mulut ,hidung dan paling sadis kena kat mata dia .dan aku suruh dia kulum konek aku untuk menjilat lebihan air mani aku tue dan terus aku baring atas badan dia kerana kami sangat puas dan merasa stim yang sama-sama.
Aku pun mengucapkan terima kasih dan dia hanya tersenyum tanda puas .Aku pancut kat luar kerana takut dia pregnant dan aku kena bertanggungjawab dan kena "special case" untuk kami kahwin kerana kalau dia bunting.

TERIMA KASIH IDA DAN KITA AKAN KAHWIN YAHUN 2006 NANTI

Wahida & Powered By 3761

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -