Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

JANDA BEST

Sex = Male
Where it happened = rumah dia
Language = Malaysian
Refnum = 16466
Direct to the point,aku jumpa dia masa aku naik bas dari JB ke KL,aku dari rumah kakak aku nak pergi Utara tempat aku belajar.Masa atas bas tu,aku duduk disebelah perempuan yang boleh aku panggil kakak la,masa atas bas tu,biasala,kita orang borak-borak,dia tanya pasal aku,aku tanya pasal dia.Sebelum dilanjutkan cerita,aku ni jenis yang bernafsu pada perempuan berumur dan bertubuh gempal sikit.Kakak ni memang citarasa aku la,tapi aku tak berani sebab aku tengok dia ni macam bagus saja. Aku pun buat-buat tidur.Selepas bas bergerak agak sejam,aku rasa macam ada tangan dok gosok dicelah paha aku, aku buka mata sikit tengok,..la!! kakak ni buat hal dah,..terkejut aku..maklumlah...dengan cara dia bercakap tadi tak sangka aku dia ni jenis macamni. Aku buat selamba saja, aku slow-slow gosok paha dia,dia pun bawa tangan dia dengan dengan konet aku,gosok-gosok dan ramas-ramas,konet aku keras tak terkira,perit rasanya sebab aku pakai seluar jean,Bas berhenti kejap di Merlimau,aku ajak dia turun minum,sambil minum-minum tu,aku tanya lah serba-sedikit pasal diri dia, dia kata ddia janda,anak 2,dah bersekolah semua,bla-bla- bla.Lepas minum naik bas semula,aku tertidur sampailah di Pudu Raya,aku terpaksa ambik bas ke Penang,tiket pagi dah habis,ada untuk malam,dia pun ajak aku pergi rumah dia,sampai rumah dia,tak da orang,aku tanya dia mana anak-anak dia,dia cakap semua dah pergi sekolah,dia masuk bilik dan ambil kan towel dan suruh aku mandi,aku pun pergi mandi didalam bilik air dibilik tidur dia seperti yang disiruh.Lepas mandi,aku tenngok dia dok tengah menaggalkan baju kurungnya .WooooWWW!gementar tengok aku tengok dia,dia buat selamba saja,di pergi mandi dan sebelum dia pergi dia suruh aku baring atas katil dia,lepas dia mandi,dengan pakai tuala di duduk tepi katil dan dia tanya aku,"Dah biasa ke macam ni"?,aku kata "tak biasa".Dia pun baring tepi aku dan berbisik pada telinga aku "kakak lama dah tak kena..?.Konet aku yang memang dah keras tu, lagi menegang,tapi aku control..Mula-mula dia usap bulu dada aku,lama juga,lepas tu dia jilat tetek aku,syok semacam aku rasa,aku pun pelan-pelan cabut towel dari tubuh dia,2 bukit dia bbapp atas muka aku,apa lagi aku hisap lah tetek dia kuat-kuat.Dia main-main konet aku dan berbisik "Apa punya barang ni,kepala besar sangat,tak pernah akak tengok jenis kepala besar ni".Aku jawab selamba "kepala besar la sedap".Dia bawak konet aku mencecah pitnya, dia cuba nak memasukkan konet aku kedalam pitnya yang berair sakan,aku kata kat dia "Relax dulu kak,kita romen puas-puas dulu",dia jawab "romen-romen lepas ni lah,kita main first round dulu,akak tak boleh tahan ni".aku kata Ok lah.Bila konet aku masuk dalam pit dia ,aku tekan sampai ke pangkal,dia meraung,"Apa punya besar ni!!,pelan-pelan la,besar sangat".Aku hayun punya hayun,dia climax,walaupun aku muda tapi aku ni ada la petua dan ilmu sikit-sikit bab ni,aku buang konet aku aku sambung romen,kali ni aku gomol sungguh-sungguh,start dari atas sampai kebawah,pit dia aku jilat dan aku hisap-hisap..sedap woo..aku dengar suara dia berdengus macam kucing UUUUUUUU,
"masuk sekali lagi,akak tak leh tahan dah.Aku pun hayun lah,kali ni lama sikit,dua kali dia climax,lepas tu aku pulak rasa nak climax,aku tanya dia nak pancut kat mana,dia kata ikut suka,aku pun pancut dalam pit dia,Ringkas cerita hari tu sebelum anak dia balik sekolah kami berasmara 4 kali.Dia kata aku hebat,tak padan dengan budak.Dia tak tahu datuk aku dah perturun segala ilmu kuat ni pada aku.Malam tu dia hantar aku kat Pudu.Habislah

JANDA BEST

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -