Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

terangsang

Sex = Male
Where it happened = dalam kereta
Language = Malaysian
Refnum = 15207
aku berkawan dengannya dah setahun lebih . segala rahsia ku telah diketahui olehnya . jadi oleh kerana kami telah mengetahui isi hati masing masing maka terjadilah satu cerita . pada malam tu kami keluar berjalan jalan , lepas berjalan kesana kesini ..kami berdua pun duduk di satu tempat , sedang asyik berborak..tiba tiba pakwe ku berbisik teringin nak pegang buah dada aku ..aku pun terkejutlah bila dia meminta benda tu ..aku cuba mengelak untuk tidak terus dipegang ..tapi aku mengalah juga ,aku merelakan pakwe ku berbuat begitu jadi bermula adegan yang tidak diingini ..tetek ku di ramas kuat sehingga menjadi keras sehingga aku mengeluh kesedapan ..ramasan semakin kuat ..aku terus mengeluh kesedapan ..sambil pakwe ku berkata emmm bestnya ..kalau dapat buat macam nie selalu kan best ..masa tu aku dah tak boleh buat apa mulutnya terus mencium bibirku ..di hisapnya lidahku sampai aku naik lemas ..setelah puas buat sup lidah tangannya merayap pula ke bahagian bawahku ..di rabanya kuat sampai aku terpaksa kangkang dengan besar ...apa lagi aku masa tu dah tak boleh nak buat apa..terpaksa akur dengan perbuatannya ..sedang asyik meraba bawahku ...( masih diluar) pakwe ku membuka zip seluar ku jadi pakwe dapatlah pegang cipap aku yang tengah basah tu ..apa lagi pakwe ku teruslah korek dalam2 dengan jarinya yang besar tu ..sampai aku mengerang kesedapan ..selepas tu tanpa kusedaritubuh ku bogel ..lalu pakwe ku mengajak masuk kedalam kereta apabila didalam kereta aku dibaringkan sewaktu itu pakwe ku dalam keadaan ghairah lalu terus digeserkan koneknya pada cipap aku ..aku kegelian dan kesedapan ..setelah puas bergeseran.. konek pakwe ku menuju kesasaran akhir ..aku terus di jolok kuat ..pada mulanya aku dapat bertahan tapi jolokannya semakin kuat aku menjerit kesakitan ..apa taknya tanpa belas kasihan aku terus dijolok dalam dalam ...akhirnya masuk jugaklah batangnya dalam lubang aku .bila dah masuk tu mulalah adegan keluar masuk ...aku pun mengikut alunan goyangnya ..dah nak sampai klimaks aku terus dihayun kuat ..apa lagi aku ahhhhhhh uhhhhhhhhhhh..arghhhhhhhhhhh...uhhhhhhhhh...aaaa..sambil menelan air luar ...tengah aku ahhh uhhhhhhhhhhh pakwe ku pancutkan air mani kedalam lubang pantat ku ..

selepas tu aku terus memakai semula pakaian ku ...pakwe ku kata lain kali nak buat lagi ..best katanya ..aku hanya mampu tersenyum ajer ketika itu .

terangsang

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -