SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

kilang

Sex = Male
Where it happened = kilang
Language = Malaysian
Refnum = 14569

kisah ini terjadi sewaktu aku keje kat sebuah kilang kat nilai......ada sorang budak perempuan tu syok kat aku...tapi aku buat dek aje..pasal pekerja baru katakan...tapi selepas 5 bulan aku keje kat kilang tu...masa tu syih malam...aku tengah baik punya rihat kat belakang tong srap..tiba2 datang budak pompuan yg nyurat aku dulu....aku pun ajak lah duduk sama...masa tu aku bedua aje....lama jugak kita beborak sampai aku tak sedar bila masa aku dah bukak baju dia......dia diam aje..aku mula lah dengan aktiviti seterusnya...aku cium mulutnya..pehhhhh..punya lah sedap...tapi tangan aku tak dia terus merayap pergi kat tetek dia...aku turun kan mulut aku sikit2 dari lher sampai kat tetek dia..aku ingat kan nak buat ringan2 aje..tapi tah macam mana tangan budak pompuan nie merayap usik batang aku...apalagi batang aku naik lah dari 4" ke 8".....lepas tu dia turunkan mulut dia dan hisap batang aku......nikmatnya, sambil dia hisap dia lamcapkan sekali..lebih kurang 10minit....aku bukan kain dia dan aku jilat pulak patat dia..bulu sikit beb...perang lagi..lepas aku jilat aku masukkan jari aku kat dalam lubang pantat dia..terangkat badan dia...aku tengok air dia dah banyak keluar dan aku pun tak boleh tahan lama..terus aku masukkan batang aku kat lubang pantat dia secara perlahan2...dia punya tak tahan menjerit2 tapi perlahan lah....terus aku masukkan keseluruhan batang aku laju2...ada darah sikit kat celah pantat dia tapi aku tak peduli..sapa suruh dia datang menyerah kat aku...lebih kurang 45minit bejuang mati-matian barulah memancutkan air aku kat atas badan dia...aku ingatkan aku sorang saja dah sampai nikmat rupanya dia pun sama....lepas aje kejadian tu...aku dengan dia selalu melakukan di tempat yang sama bila waktu keje malam..tapi sekarang nie tak lagi sebab dia dah kawin dan dah ada sorang anak....

kilang

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -