Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Lucky Boy

Sex = Male
Where it happened = Camp
Language = Malaysian
Refnum = 13794
Ni cerita first time aku di ais krim kan.....
Kejadian ni masa aku berumur 12 tahun,semasa tu aku tinggal di Melaka.Bapa aku seorang anggota berunifom...
bapa aku baik dgn pegawai atasan dia dan aku pula baik
dgn anak lelaki dia nama Acim(Hashim).Keluarga Acim
selalu bertandang ke rumah kami.Acim tua setahun dari aku...Acim ada sorang adik pompuan umur 5 tahun.mak Acim pula aku panggil Auntie Lily.Sebenarnya mak Acim
kawin dgn pegawai bapa aku masa dia jadi janda anak satu...Acim lah anak dia yang satu tu.Acim cerita masa mak dia beranak kat dia umur mak dia baru 15 tahun.Pas tu tak tahulah pasal pa pulak mak pak dia divorce....kemudian mak Acim kawin ngan pegawai bapa aku dapatlah adik
pompuan.Aku suka tengok mak Acim...Auntie Lily.Orang
dia baik dan cantik pulak.Mak Acim kalau bercakap suara dia lemah lembut...aku tak pernah tengok Acim kena marah ngan mak dia.Aku selalu gak pergi main main kat rumah Acim...nanti kami main chess ker...baca buku sama sama,
kengkadang pegi kolam renang.Satu hari Acim ajak aku
tidur kat rumah dia....katanya bapak dia pun tak ada kat rumah sebab kena pergi kursus kat luar negeri.Aku kata
malaslah...nanti pagi pagi kena balik,tak nanti mak aku marah....tapi Acim iya iya ajak aku...lagi pun mak dia yang suruh Acim ajak aku.Lastly..aku pun setuju la....
Malam tu aku pegi rumah Acim naik beskal....lepas makan
malam ,aku ngan Acim main chess ,pas tu baca komik....
abis baca komik kami tengok t.v....masa tengok tv aku
tengok Acim ternguap nguap entah berapa kali....bila
tengok Acim mengantuk.Auntie Lily pun suruh dia masuk tidur...adik Acim dah lama terbang dah....tinggal aku dgn
Auntie Lily tengok tv.Aku rasa malulah..aku pun bagitahu kat auntie Lily aku pun dah mengantuk padahal aku tak
mengantuk langsung...auntie Lily lalu bawa aku dan tunjuk
bilik aku...wow...best nyer bilik dia,bau pun wangi....
Dalam bilik tu aku tengok ada meja bacaan dgn beberapa buah buku dan majalah......sebelum auntie Lily keluar dia
ada tanya sesuatu kat aku dalam Bahasa Inggeris...olih
kerana tak faham..aku angguk jer..entah ye entah tidak...
Aku tak mengantuk lagi..jadi aku pun pergi kat meja bacaan..aku capai dan belek satu majalah Orghang Putih..kulit luar dia gambar separuh bogel pompuan mat Salleh dgn Lelaki Negro pakai baju angkasawan.Ada tertulis perkataan yang aku ingat BLACK POWER....wah ini sudah kira bagus,mesti cerita sains fiksyen tapi sayangnya aku tak paham sangat orghang putih nih...bila aku selak helaian kat dalam.....alamak...terkezzzut aku....ada gambar puki pompuan mat salleh ternganga...pas tu ada
gambar konek negro...oooii...besar nyer konek dier,dah tu
panjang lak...mau satu meter panjang nih...aku tengok konek aku,alahai kecik nyer..yang gambar negro tu,kepala butoh dier siap dengan berkilat macam di polish...lagi aku
selak...lagi macam macam gambar sempoi aku dapat jumpa...makin lama kote aku pun naik tegang dah....nasib baik aku tak pakai seluar dalam,ko tidak...jenuhla nak adjust ..masa aku leka kelebek magazine tuh...tiba tiba daun pintu ditolak orghang....opocot!...aku ingat sapa...rupanya auntie Lily....laaa....aku tengok auntie Lily
bawakan susu untuk aku ker...aku cepat cepat lepaskan
magazine yang aku tengok tadi...Auntie Lily pandang kat magazine tu...pas tu mata dier renung muka aku...malu nyer
aku...mampuslah aku kalau dier bagi tau mak aku yang
aku tengok buku macam tu....aku naik takut campur malu...auntie tanya sesuatu kat aku dalam Bahasa Inggeris,
manalah aku nak faham..aku pun geleng geleng kepala...
Bila dier sedar yang aku tak berapa rgeti cakap mat Salleh
barulah dier cakap melayu....."Zol..tak mau tidur lagi yer...nanti abiskan susu auntie nih yer"kata dier kat aku."Tima kasih Auntie"....jawab aku.Bila Auntie Lily keluar
aku pun perabih kan susu yang dia buat.....tapi mata aku tak mau nak lena.Tiba tiba pintu terkuak lagi....Auntie Lily lagi..."Dah minum Zol?"...aku angguk kepala...Mata auntie
Lily liar mencari sesuatu..lalu dia pandang magazine yang berselerak kat atas meja bacaan...lalu dia kemaskan.Pas
tu Auntie Lily datang kat aku....Auntie Lily tanya macam macam kat aku...periksa dapat nombor berapa.....dah besar nak kerja apa...macam macam lagi dia interview
aku...lastly,Auntie Lily tanya masa darjah berapa aku sunat.Aku kata darjah empat...."Budak Lelaki
dah bersunat baru boley ader girlfriend tau"...kata Auntie
Lily lagi."Zol ader girlfriend tak?"...aku geleng geleng kepala sambil tersengeh.Tiba tiba Auntie Lily kata nak
tengok kote aku dan serentak dgn tu tangan dier pegang
kote aku dari luar seluar....tergamam aku campur terkejut...
"Zol tau tak gambar Zol tengok tadi orang tu buat apa?"Auntie Lily tanya."Entah"...aku berbohong."Auntie
nak cium Zol punya nih macam dalam gambar tu yer"..
Auntie Lily beritahu aku dgn suara yg lemah lembut.Belum
sempat aku kata boley ker tidak....tangan dia terus pegang
kantung telur aku,bukan nyer dia nak cium tapi Auntie Lily terus masukkan kote aku kat dalam mulut dia...naik pucat aku macam jumpa hantu tengah malam sengsorang bila
Auntie Lily buat macam tu.........Auntie Lily terus mainkan peranan mulut dgn lidah dier kat kote aku...lama lama
aku rasa pelek teramat sangat...ada rasa special sikit...rasa
nih tak pernah aku alami dulu...makin lama makin sedap
lak...aku mengemut ngemutkan jubor menahan kenikmatan
....macam nih punya gaya,boley putus urat kentut aku,gamak nyer...dalam hati aku berkata macam tulah.Aku
dah hilang takut...timbul pulak berani...aku pun main peranan sama.Aku pegang rambut auntie Lily..sekali sekala
aku angkat punggung menahan kelazatan...tak sampai
pun lima minit....aku rasa kencing aku nak keluar,alamak...
macam mana nih....tak kan aku nak kencing kat dalam mulut Auntie Lily lak...Dgn suara putus putus aku panggil
Auntie Lily nak suruh dia stop sebab aku nak kencing tapi Auntie Lily buat derk jer....sialan...entah macam mana,aku
pun tak sedar aku terkencing kat dalam mulut auntie Lily...
yang syok tu kencing aku rasa sedap teramat lazat...lagi
satu air kencing aku kali nih pekat sikit...dalam hati aku
kata..oooo...yang ni air mani yang aku selalu dengar dia orang cakap tu kot?Yang heran.....air mani aku tu terus
hilang dalam mulut Auntie Lily...aku pejam mata,aku malu
nih...tapi aku sempat nampak Auntie Lily sapukan muka dia dengan balance air mani aku....elok elok selesai jer....
mata aku pun naik mengantuk...aku hanya dengar sebelum terlena Auntie Lily pesan jangan beritahu sesapa....besok tu masa aku nak balik Auntie Lily bagi aku sepuloh ringgit
sambil letak jari telunjuk kat bibir dia...lepas kejadian tu...aku sempat buat 2 - 3 kali jer benda yg sama dgn Auntie Lily sebab bapak aku pun pencen,kami balik kam
pung.....Sekarang...bila dah besar nih,baru aku tau semua
kejadian tu Auntie Lily aturkan elok elok....sebab dia ada rahsia sendiri....patutlah Acim mengantuk awal awal lagi...
dan buku seks tu macam mana boley terletak kat atas
meja....berita last sekali aku dengar... mak Acim sekarang
ni still sexy lagi walaupun dah lebih 50 tahun....dan aku
lak engkorang nak tahu....dah bergelen gelen sperm aku
yang macam kanji campur agar agar cair tu ditelan dek
entah berapa puloh orghang pompuan yang kehausan...

Lucky Boy

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -