Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

ross

Sex = Male
Where it happened = kl
Language = Malaysian
Refnum = 13611

aku kenal dia sejak aku mula kerja. First time tengok dia aku dah rasa rasa semacam. aku rasa dia pun sama sebab pandangan matanya menggambarkan dia suka kat aku. aku tak buat apa2 move sebab kawan aku pun ramai sangat suka kat dia. lagi pun aku tengaok dia baik dengan kawan aku tu. so.. aku rilek ajelah. buat macam kawan biasa. dia ni memang cantik orangnya. semua lelaki yang tengok dia mesti terpikat. tak lama lepas tu dia kawin dengan kawan aku gak. kemudian aku dikehendaki pindak keofis baru. nak jadi kan cerita dia pun pindah jugak berhampiran dengan ofis aku. cuma lain unit aje. kami pun bercakap macam biasa ajelah. suatu hari tu semasa satu perjumpaan diadakan aku terpandang kat dia. dia senyum kat aku. tapi sambil tu sempat dia kenyit kat aku. berderau juga darah aku dibuatnya. ini can baik. mesti dia masih suka kat aku tu. beberapa hari lepas tu aku ajak dia minum petang dan aku janji hantar dia balik. kami minum kat bangsar. masa minum lutut dia terkena kat lutut aku. berderau darah aku dibuatnya. maklumlah aku tak pernah buat kerja ni. aku ni pemalu sikit. tu sebab lambat dapat awek. bila aku hantar dia balik dekat nak sampai kat rumah dia dia memberikan ciuman yang aku kenang sampai sekarang. memang hebat cara dia bercium lemas aku dibuatnya.
lepas tu selalulah kami keluar. laki dia tau tapi tak marah sebab percaya kat aku dan bininya tu. suatu hari tu aku parking kat satu bangunan di kl. kereta tak banyak so aku park jauh sikit dari kereta lain. tempat tu gelap sikit. aku pun pegang buahdada dia. mula-mula tu lembik lagi tapi tak lama kemudian ia keras menonjol. puting dia tegak keras. aku memang stim gila masa tu. pelan-pelan aku buka butang baju dia. bra dai masa tu warna hitam. seksi betul. memang aku suka permepuan pakai bra warna tu. aku kucup mulut dia sambil lidah dia berpusing-pusing dalam mulut aku. punai aku memang dah tegak lama dah. aku hisap buahdada dia lepas kanan kiri pulak. sedap betul siul. mata dia memang dah redup. sambil mulut dai mengerang kejap kuat kejap pelahan. tangan dai masa tu mula meraba punai aku dari luar. tapi dai tak tahan agaknya dibukanya zip seluar aku. maka keluarlah ular tedung dari sarangnya. punai aku ni boleh tahan juga panjangnya. memang sedap betul dia pegang. aku pun tak tahan jugak lalu aku selah skirt dia ke atas. aku pegang cipapnya pelahan-lahan sambil aku gosok sikit alurnya dengan jari aku. masa tu air cipap dia usah caplah. basah habis. tak tahan aku dibuatnya.dia pun tak tahan jugak cepat aje dia kulum punai aku. lama dia kulum terangkat aku dibuatnya. lepas tu aku pulak jilat cipap dia. wow sedap betul siul. dia mengerang lagi kuat. ditekannya kepala aku lebih kuat lagi. aku jilat sakan dan aku jolok lidah aku dalam-dalam ke dalam cipap dia tu. dai kata kat aku i dah tak tahan ni. masuklah cepat. dah berpa kali dah i klimak ni. kerusi kereta aku baringkan lebih rendah jadi senang siki aku nak baring. dia pun naik atas aku. punai aku yang memang sedia tegak keras memang dah tak sabar menanti. pelan-pelan dia turunkan punggung dia dan kepala punai aku betul-betul atas cipap dia. dihenjutnya pelan2 kemudian laju2. aku memang tak tahan betul masa tu. badan dia pun bergiyang2 kiri kanan. kepala punai aku mencecah dinding cipap dia tu yang buat dia mengeliat sakan. lama dia henjut atas badan aku. sampai aku kata aku dah nak keluar air dah ni. dia kata tunggu dulu sampai dia pun sama2 klimak. di kemutnya punai aku sampai ternganga aku dibuatnya. sampai ketikanya dia kata i tak tahan ni. i dah nak klimak. aku pun masa tu memang dah nak pancut dah. bila dia henjut dengan kuat sampai ke pangkal punai aku pun pancut sekuat-kuatnya. lama punai kau dalam cipap ross. pana s aje rasanya. aku pun kucup mulut dia menandakan kenikmatan. aku tanya ross puas tak. sekali rasa tak puas nak lagi. sejak tu kami selalu melakukan hubungan sex. dalam kereta, di ofis aku dan dirumah dia. kami merelakannya kerana antara kamis saling mencintai. sampai sekarang pun kami masih baik. tapi hubungan sex dah lama aku tak buat dengan dia kerana msaing-masing sibuk.

ross

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -